soulfly9 - 2011-08-12 12:06:47

Tworzenie bohatera:
Bohatera tworzymy koniecznie w oknie kampanii i przy pierwszym pojawieniu się ekranu z opcjami  zaznaczamy poziom trudności na ekstremum, musimy działać w ten sposób ze względu na  najpotężniejszy przedmiot w grze który dostajemy po skończeniu kampanii w naszym przypadku będzie to boska sfera etherii dająca +9 do 3 statystyk (istnieje 18 sfer w innym temacie przedstawię je wszystkie). Tworzenie bohatera w potyczce wiąże się z automatycznym ustawienie poziomu trudności kampanii na średni co za tym idzie pozbawia nas możliwości zdobycia  boskiej sfery etherii a daje jedynie złotą o statystykach +7 i jednocześnie pozbawia nas na stałe zdobycia  tej pierwszej ze względu na błąd gry, o którym nie raz się boleśnie przekonałem, w przypadku gdy raz przejdziemy kampanie na poziomie, dajmy na to średnim już zawsze nasz bohater po skończeniu kampanii będzie dostawał złotą sferę pomimo zmiany poziomu trudności na wyższy.

Wybraliśmy rasę, kampania postaci została automatycznie zapisana na poziomie ekstremum więc wychodzimy z kampanii i gramy kilka potyczek (przypadkowa mapa - mała) robimy tak ze względu na to że niektóre mapy w kampanii są naprawdę spore i można dostać za nie nawet 300PD co za tym idzie więcej niż 1 poziom naraz, a na to nie możemy sobie pozwolić ze względu na dodatkowe punkty zdolności (pz) które dostaniemy za rozwijanie treningu(tabelę treningu wraz z innymi  interesującymi rzeczami znajdziecie na płycie wbc w folderze instrukcja w pliku Battlecry II Dodatek).

Progi zdobywania dodatkowych punktów zdolności:
- 13  +1
- 19 +2
- 25 +3
- 41 +4 to nasz cel
- 61 +5 osiągalne ale kompletnie bezużyteczne nie pozostanie nam w tym przypadku prawie nic pz na pozostałe zdolności.

Wydawanie pz w trening powyżej 41 nie jest opłacalne ponieważ nasze jednostki będą powstawały z 4 medalami na 5 poziomie a osiągniecie poziomu 6 wymaga 75 treningu i jest nieosiągalne, dlatego też musimy dokładnie przemyśleć rozdawanie pz bezpośrednio w trening, optymalnie jest wydać od 6 do 10 pz co daje odpowiednio 3  i 4 pt treningu. Pozostałe pt treningu zdobędziemy w następujący sposób:

1.Rozwijanie klas rzucających czary (czarodziej kapłan):
- wydawanie pz w siłę przynosi nam upragniony trening możemy sobie pozwolić na wydanie kilku punktów ponieważ każda klasa potrzebuje walki i zdrowia, jednak nie przesadzajmy jest to dla nas statystyka droga i drugorzędna
- priorytetem jest wydawanie pz w inteligencję, która również daje trening jak i niezbędną w przypadku klas rzucających czary magię (inteligencję zazwyczaj rozwijamy do max 30)
 
2.Rozwijanie wojowników:
- rozwijamy siłę do maksimum
- wojownik – wojownik ma ciekawą zdolność która za 6 pz daje 6 pt treningu w tym konkretnym przypadku pozwoli mam zdobyć jeszcze szybciej upragnione 41
- jeżeli nastawiamy się na odrobinę magii dla naszego wojownika możemy wydać kilka pz w inteligencję

3.Rozwijanie opryszków:
-niestety opryszkami nie jesteśmy w stanie zdobyć 41 pt treningu musimy zadowolić się 25 i bonusem +3 pz

Całość przedstawionego powyżej rozwoju bohatera wymaga od nas dyscypliny i nie wydawania pz w nic poza cechami dającymi trening co znacznie utrudnia grę, jednak nie będzie tak źle w przypadku klas rzucających czary rozwijamy inteligencję która daje handel a w przypadku wojowników siłę która daje walkę i zdrowie w obu przypadkach spokojnie damy radę wygrywać scenariusze w kampanii. Całość operacji  trening kończy się na 27-32 lvl zależnie od klasy.

Dla ułatwienia wrzucam komplet siriana w dziale downloads.  W przypadku gdy skorzystacie z kompletu radze sciągać go w momentach gdy zbliżamy się do progów treningu tzn. 17, 18, 23, 24 pt gdyż bardzo prawdopodobne jest że zdobędziemy 2 poziomy i stracimy cenne pz ;)

Przyjemniej gry i rozwoju "optymalnego" bohatera soulfly9 ;]

www.pokemonland.pun.pl www.bigbang.pun.pl www.msaug.pun.pl www.assassincreed.pun.pl www.masbleach.pun.pl