Vault Boy - 2011-09-19 20:03:34

1. Vault Boy

2. Mroczne Krasnoludy.

3. Opis jak lać innych samemu nie dostając po czterech literach :)

O przejmowaniu każdy wie, więc rozpiszę się na temat budynków i umiejętności. Ponieważ droga rozwoju którą przedstawię jest dosyć droga, budynki stawiamy z doskoku a bohaterem latamy i przejmujemy kopalnie.
Początkowo oczywiście stawiamy Piec, potem Dwór Golemów (a najlepiej 2) i Gildię.
Teraz badamy:
Piec - Zbrojmistrz (1),
Dwór Golemów - Strzaskanie i Żelazna Pięść,
Gildia -  Kuźnia i Ogień Alchemiczny (1),
Piec - Płatnerz (1).
W między czasie możemy tworzyć golemy ponieważ potrzebują tylko kamienia.
Nadszedł czas na rozbudowę, rozwijamy Piec na poziom 2.
Stawiamy w pobliżu warsztat oblężniczy (ew dwa) i Bazar. W Bazarze przyspieszamy produkcję Golemów i machin oblężniczych poprzez badanie Części zamienne.
W międzyczasie oczywiście używamy Golemów w walce, ale ich potęga dopiero zostanie ujawniona.
Badamy dalej w Piecu, konkretnie Zbrojmistrz (2) i Płatnerz (2) oraz w Gildi Ogień Alchemiczny (2).
Gdy już mamy to wszystko, rozwijamy dalej Piec na poziom 3.
Teraz jeśli mamy dość handlu możemy przeprowadzić badania Mithril w Piecu, jeśli nie to dalej latamy i rozwalamy wszystko przy pomocy Golemów starając się rozbudować Piec na poziom 4.
Przy 3 poziomie pieca w Warsztacie możemy tworzyć Miny.
Teraz małe info nt badań dla nieświadomych.
Mithril daje +15 do obrażeń i +3 do pancerza.
Żelazna pieść +3 do walki dla Golemów.
Strzaskanie +10 do obrażeń dla Golemów.
Ogień Alchemiczny(2) +20 do obrażeń dla Min i dział ogniowych.
Po tych wszystkich ulepszeniach Golemy mają: 35 bazowego dmg +15 z Mithrilu +10 ze Strzaskania czyli minimum 60dmg. Dużo jak na jednostkę pierwszego poziomu. Dodając do tego bonus do defa z Mithrilu (+3) jeden golem jest w stanie poradzić sobie np z Pegazem, czyli jednostką czwartego poziomu.
Miny ogniowe po ulepszeniach mają 40 bazowego dmg + 15 z Mithrilu + 20 z Ognia Alchemicznego (2) czyli w sumie 75 dmg od ognia. Ich koszt to 25 metalu i 25 kryształu, więc bardzo mały.
Po rozwinięciu się gospodarczo (4 Inżynierów = 8 pracowników kopalni, warto z tego korzystać) możemy włączyć ciągłą produkcję na Golemy i Miny. Osobiście ustawiam Miny w tryb Awanturniczy i latają po mapie niszcząc wszystko co nie jest przyjacielem :) W dużej ilości mogą zniszczyć Tytana, 32 miny z takimi ulepszeniami mają wg mnie 90% szans na zlikwidowanie dowolnego Tytana. Często gdy zlikwidujemy bazę wroga on buduje kolejną bazę gdzieś na mapie. W przypadku większych map z mgłą wojny możemy mieć mały problem ze znalezieniem owej bazy, więc miny w trybie awanturniczym bardzo pomagają. Są szybkie i łatwo przeczesują mapę.
Teraz pozostaje zgarnąć Golemy i lecieć na wroga. Szanse że się obroni są raczej małe.
Jeśli walczysz z "hurtownikiem" czyli np Barbarzyńcą który atakuje tłumami jednostek, wybuduj kilka Balist. Ich pociski przechodzą na wylot, więc wrogie jednostki trzymamy Golemami a Balisty strzelają.

Bohater:
W mojej opinii najlepsi są wojownicy, duży dmg "sam z siebie", kolejne 15/30 dmg z profitów za PZ, poczwórne obrażenia przeciwko budynkom, wielki pancerz który po dodaniu Mithrilu daje możliwość walki samego herosa z kilkoma/nastoma/dziesięcioma jednostkami wroga. Około 20 poziomu bardzo prawdopodobny jest szybki rush na wroga - zaraz po przejęciu kopalń w miejscu startowym lecimy na bazę wroga i niszczymy ją samym herosem(odpada w przypadku stolic).

Plusy i minusy:
+Mithril
+silne jednostki do walki wręcz (Golemy, Żelazne Golemy)
+miny siejące postrach wśród zgrupować wrogów
+w razie potrzeby mamy dużo machin oblężniczych
-brak szybkich jednostek naziemnych
-brak jednostek magicznych



@down - dla mnie mag to bohater, magik to jednostka :)

www.lubiemajonez.pun.pl www.mtenis.pun.pl www.stomakrakow.pun.pl www.dziennikarstwo.pun.pl www.erp.pun.pl