lu_kier - 2013-09-10 11:07:55

Temat był edytowany. Pogrubioną czcionką zaznaczyłem zdania które poprawiłem.

Trwoga    Połowa obrażeń i Szybkość -4  45 sec.*
Terror     Nie można atakować i Szybkość -2  15 sec.
Respekt   Połowa Szybkości i niemożność walki na odległość  30 sec.
Chaos      Utrata wszystkich premii i zbroi  30 sec.
Trucizna   Powolna utrata punktów Zdrowia do 1/8 wartości maksymalnej  10 min.
Zaraza     Walka i Szybkość spadają do 1 + brak możliwości regeneracji   10 min.

*Czas trwania
Powyższe dane uzyskałem z "gazetki" dołączonej do angielskiej, pudełkowej wersji gry.

Jednostki odporne na efekty psyshologiczne:
a)o złym nastawieniu(nieumarły, demon, mroczny elf),
b)machiny oblężnicze(w tym golemy),
c)tytani

W zaklęciach iluzji możemy znaleźć wywoływanie trwogi, respektu i terroru za pośrednictwem  smoczego widma. Zauwarzyłem kilka zależności co do tych zaklęć:
a)maksymalna ilość jednostek strwożonych/odczuwające respekt za jednym zaklęciem wynosi 24,
b)zaklęica trafiają w jednostki znajdujące się najwyżej na północ w zasięgu bohatera,
c)kolejny czar dotyka jednostki w podpunkcie b),
d)odporność jednostek przeciwnika nie ma żadnego wpływu w przypadku zaklęć.

Efekty psychologiczne twożą pewną hierarchię ważności: Respekt;Trwoga;Terror;Chaos. Efekty z prawej strony znoszą działanie tych z lewej strony.
Jednostki wywołujące Respekt, Trwogę oraz Terror nie posiadają zdolności wywoływania chaosu. Ikonka chaosu jest czerwona, pomyliłem ją z białą która prawdopodobnie oznacza chwilową, większą podatność na efekt.

www.fairplayy.pun.pl www.kpswsm.pun.pl www.j23.pun.pl www.se-java.pun.pl www.clubpenguin.pun.pl