Mogę mocno pokręcić pewne rzeczy, gdyż dawno nie grałem w tę grę (muszę sobie odświeżyć, za błędy przepraszam). Jeśli chodzi o cechy to Nieumarły ma sporą inteligencję, więc warto z niego zrobić maga, stąd punkty wrzucamy w rzeczy typu magia. Warto by był szybki przez co będzie mógł wymknąć się z pola bitwy. Handel jest przydatny by łatwiej było zasilać swoją gospodarkę zasobami. Jeśli chodzi o czary to nekromancja i inwestowanie w przywoływanie potworków.
Offline
Nieumarły to urodzony nekromanta (mag lodu też niezły!)
Najważniejsze u niego to magia i szybkość z atrybutów. Maksować w czary, najlepiej jak najsilniejszy będzie miał 90% szansy na udane rzucenie, im więcej many i jej regeneracji tym więcej nieumarłych do przyzwania.
Natomiast jeśli chodzi o maga lodu to trzeba dodać jeszcze w zdrowie. Mag lodu posiada dobry czar który zmienia jego atak na daleki z lodu oraz lodową zbroję dająca 80% redukcji w odpornościach.
Tyle ode mnie. Ja tak robiłem i nie marudziłem.
Offline
Można wybrać w zasadzie dwie ścieżki - albo maksować siłę fizyczną + szybkość, dzięki czemu możemy wbić wrogowi do bazy i go zmasakrować jak randomowy racjonalista korwinistów. Jeszcze lepszą opcją wydaje się postawienie na nekromancję, przy jednoczesnym nieolewaniu siły (bo bez niej daleko nie zajdziemy). Zawsze uważam, że magia to tylko dodatek, a nie priorytet, choć nie jestem na tyle doświadczony, żeby poprzeć to stosowną praktyką. Nie mniej jednak podsumuję: albo robimy z nieumarłego silnego kamikaze, albo nekromantę - oto moje propozycje.
Offline