Szukam informacji odnośnie wpływu efektów pogodowych na nowe rasy w Warlords Battlecry III oraz premii za przewodzenie nowym rasom. Jeśli ktoś wie, gdzie można znaleźć takie info albo poda je na forum (wraz ze źródłem), to będę wdzięczny za cynk.
Offline
A ja dodam od siebie tyle : Z nowych ras wszystkie z nich reagują jedynie na zmianę pory dnia (noc czy dzień)
I tak dla przykładu : Ssrathi reagują w sposób następujący : w dzień otrzymują większą premię do walki , w nocy zaś ją tracą , premię poza Ssrathi otrzymuje też imperium, w nocy zaś Zaraza i Rój z zaznaczeniem że jest to jedynie współczynnik walki :3
Offline
Mroczne Elfy też lubią walczyć w nocny deszczowy dzień, czarnoksiężnicy mają odpowiedni czar. Klasa zabójcy otrzymuje premie do walki w nocnej porze. Nieumarłym też służy noc, szczególnie jednostkom cieni. No i w nocy mogą w końcu zacząć regenerować swoje punkty życia w zwiększonym tempie. Można chyba powiedzieć, że zło lubi noc, dobro dzień, neutralnym wszystko jedno (choć nie zawsze, Ssrathi są neutralni ale kult boga słońca zobowiązuje)
Offline
Ja nie mogę zrozumieć morale w WBC3. Mam prawie 40 do morale dla rycerzy, gram tą rasą, a postacie w moim zasięgu dowodzenia mają +2 do walki i +2 do szybkości. Chyba nie działa dobrze to xd
Offline
W WBC3 Morale wpływa dwojako na armie :
1. Wysokie wartości morale skracają prędkość ataku Bohatera ( w stopniu mało zauważalnym) oraz na atak jednostek w armii (na nich zmiana jest widoczna dużo mocniej)
2. Dodają nam więcej miejsca na armię na początku gry , nie pamiętam co ile punktów Morale dostaje sie miejsce na armie, ale to bywa przydatne w walkach 1vs1, a my możemy przywołać jakieś monstra na pomoc
Edit z 16-11-2014
Punkt armii mamy co dwa punkty Morale
Offline