Witam wszystkich.W Warlords Battlecry II gram od paru lat(oczywiście z przerwami;p), forum śledzę od jakiegoś czasu. Myślę, że moje przemyślenia i wiedza zdobyta na temat tej gry mogą komuś pomóc, więc zachęcam do przeglądania moich przyszłych postów.
Offline
Witamy na forum i zapraszamy do dyskusji !
Offline
Witamy na pokładzie (od siebie życzę miłego i sensownego pisania postów)
Offline
Witam i o zdrowie pytam, mam coś dla was:
Ciekawe strony które znalazłem niedawno, w tematyce WBC2:
http://vztimg.exent.com/Prem/products/255550/manual.pdf
http://uk.ign.com/faqs/2003/warlords-ba … faq-383503
http://www.gamefaqs.com/pc/537053-warlo … ry-ii/faqs
Miałem w planach założenie tematów na temat wież i ogólnej taktyki(grupowanie jednostek, patrole itp.), jednak zdecydowałem zakończyć swoją obecność na tym forum. Pomyślałem, że skoro się z wami witałem to się też pożegnam. Poniżej przedstawiam notatki na bazie których miałem tworzyć, oczywiście możecie z nich korzystać aby założyć nowy wątek, mi się nie przydadzą.
Metody wzmacniania wież:
1) Zaklęcie "Przemiana Wieży"
12pkt. mana, brak przelicznika, czar przemiana wieży jednorazowo zmienia tylko jedną statystykę.
Normalny Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-3, Punkty Zdrowia +\- 10-100, Szybkość +\- 1-2, Obrażenia +\- 1-10
Mistrz Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-6, Punkty Zdrowia +\- 10-200, Szybkość +\- 1-3, Obrażenia +\- 1-15
Wielki mistrz Losowo i trwale zmienia statystyki wszystkich wież (własnych i nieprzyjacielskich) w zasięgu dowodzenia. Zmianie ulegają następujące wartości: Walka +\- 1-8, Punkty Zdrowia +\- 10-300, Szybkość +\- 1-4, Obrażenia +\- 1-20
2) Lokowanie armii w wieżach:
a)
Piechota +1 szybkość +3 walka
Zaawansowana piechota +2 szybkość +6 walka
Łucznik +10 obrażenia +1 zasięg
Zaawansowani łucznicy i magicy +20 obrażenia +1 zasięg
bohater +2 szybkość +6 walka +20 obrażenia +2 zasięg
b)
Krasnoludzcy Kusznicy liczą się podwójnie kiedy znajdą się
w wieży.
Bomby Ogniowe, eksplodują w chwili zniszczenia wieży.
Wieże z Barbarzyńcami mają przeszywające pociski.
Wieże orków są nienaprawialne.
Wieże istot lasu za każde zabicie dostaje 100 kryształów. nie dotyczy własnych jednostek, ale zwierząt już tak.
zestaw przdmiotów krasnoludów potraja korzyści płynące z posiadania bohatera w wieży
każda wieża ma odporność na poziomie 20 punktów, a ich bazowa szybkość wynosi 1.
Koszt naprawy budynku zależy od szybkości naprawy i podstawowej ceny budynku. Wolna naprawa jednego punktu wytrzymałości kosztuje o połowę mniej niż jeden punkt wytrzymałości w trakcie jego budowy. Koszt szybkiej naprawy jednego punktu jest taki sam jak przy budowie jednego punktu. Zniżka od handlu przysługuje na wznoszenie budynków, ale już nie za ich naprawę.
budowniczy:
orzeł poz9-> 68s
chłop,niewolnik,kobold,, pradawne widmo 10->62
widmo 11->56
inżynier,kwazyt,dębiak 12->50
kowal 13->44
terant 15->32 terant w gwardii chyba kosztuje 5punktów
(tempo wznoszenia wież zależy od budowniczego)
DODATEK 1
Człowiek
walka:13
punkty życia:300
obrażenia:25, kłute
pancerz: 4/4/4/4/3
koszt: 350/-/250/-
Krasnolud
13
350
30, kłute
4/5/4/4/3
300/-/300/-
Nieumarły
13
320
30, magiczne
4/4/4/4/3
350/-/250/-
Barbarzyńca
13
325
25, miażdżone
4/4/4/4/3
250/-/350/-
Minotaur
13
350
25, miażdżone
4/4/4/4/3
250/-/350/-
Ork
13
350
30, miażdżone
4/4/4/4/3
200/-/350/-
Wysoki Elf
12
250
35, magiczne
4/4/4/4/4
100/-/200/300
Leśny Elf
12
250
35, magiczne
5/4/4/3/4
100/-/250/300
Mroczny Elf
12
250
35, ogniowe
4/4/4/4/4
100/-/200/300
Istota Lasu
12
180
35, magiczne
4/4/4/4/5
100/-/250/300
Mroczny Krasnolud
13
350
35, miażdżone
4/5/4/5/4
350/-/350/-
Demon
12
350
30, ogniowe
4/4/4/5/4
-/250/250/-
"Odporność oznacza wytrzymałość fizyczną i psychiczną twojego bohatera. Wysoka odporność pomaga żołnierzom poradzić sobie z problemami psychologicznymi, takimi jak Smocza Trwoga. Wskaźnik ten ma wpływ na opancerzenie, zwiększa również szansę ujścia z życiem przed atakiem Zabójcy."
Schematy zachowań komputera powinny zostać umieszczone w folderze:
" Moje dokumenty\Warlords Battlecry II\CustomAI"
Nowe schematy zachowania jednostek powinny trafić do folderu:
" Moje dokumenty \Warlords Battlecry II\CustomUnitAI"
Aby ustawić w kolejce rozkazy wydawane żołnierzom
przytrzymaj [Shift].
Jeśli przytrzymasz [Alt] i wydasz rozkaz, twoi żołnierze
przerwą wykonywaną czynność i spełnią najnowszy rozkaz.
Użyj przycisku [TAB], aby przejrzeć wszystkie budynki, które produkują jednostki
lub umiejętności. [Shift]+[TAB] przegląda listę od końca.
Wciśnij [Ctrl]+[TAB], aby przejrzeć TYLKO te budynki, które produkują jednostki.
[Ctrl]+[Shift]+[TAB] przegląda listę od końca.
Wciśnij [Ctrl]+[0...9], aby zdefiniować grupę jednostek.
Naciśnięcie 0...9 spowoduje później zaznaczenie tej grupy.
Ustawiaj ścieżki patrolowe, co pomoże w obronie twojej bazy.
Wybierz jednostkę, wciśnij [P], a potem klikaj na kolejnych punktach kontrolnych.
Wciśnij [A] i kliknij na mapie, aby jednostki zaatakowały wszystkich
wrogów, których napotkaja podczas przemieszczania się.
Aby otworzyć listę nastawień, przytrzymaj [Ctrl] i kliknij PPM na
jednostce lub grupie.
To select a single unit, simply left-click on it. A selection circle appears around it,
with a green bar below to indicate the unit’s hit points, and a blue bar for its mana
points (if applicable).
To select a group of units, you can do any of the following:
Left-click and drag a box out over multiple units.
Double-click on a unit to select all units of the same type that are visible on
the screen.
Hold down SHIFT, and left-click on individual units to add them to the units
already selected.
Press CTRL-S to select all units currently on the screen.
Press CTRL-A to select as many units as possible.
mocne jednostki tj.terant pomimo braku uiejętności wywoływania trwogi, mogą ją wywołać w starciu ze słabymi jednostkami takimi jak chłopi.
Offline
Szkoda, że jeden z nas odchodzi, ale trzymaj się ciepło i dzięki za aktywność
Offline