Temat był edytowany. Pogrubioną czcionką zaznaczyłem zdania które poprawiłem.
Trwoga Połowa obrażeń i Szybkość -4 45 sec.*
Terror Nie można atakować i Szybkość -2 15 sec.
Respekt Połowa Szybkości i niemożność walki na odległość 30 sec.
Chaos Utrata wszystkich premii i zbroi 30 sec.
Trucizna Powolna utrata punktów Zdrowia do 1/8 wartości maksymalnej 10 min.
Zaraza Walka i Szybkość spadają do 1 + brak możliwości regeneracji 10 min.
*Czas trwania
Powyższe dane uzyskałem z "gazetki" dołączonej do angielskiej, pudełkowej wersji gry.
Jednostki odporne na efekty psyshologiczne:
a)o złym nastawieniu(nieumarły, demon, mroczny elf),
b)machiny oblężnicze(w tym golemy),
c)tytani
W zaklęciach iluzji możemy znaleźć wywoływanie trwogi, respektu i terroru za pośrednictwem smoczego widma. Zauwarzyłem kilka zależności co do tych zaklęć:
a)maksymalna ilość jednostek strwożonych/odczuwające respekt za jednym zaklęciem wynosi 24,
b)zaklęica trafiają w jednostki znajdujące się najwyżej na północ w zasięgu bohatera,
c)kolejny czar dotyka jednostki w podpunkcie b),
d)odporność jednostek przeciwnika nie ma żadnego wpływu w przypadku zaklęć.
Efekty psychologiczne twożą pewną hierarchię ważności: Respekt;Trwoga;Terror;Chaos. Efekty z prawej strony znoszą działanie tych z lewej strony.
Jednostki wywołujące Respekt, Trwogę oraz Terror nie posiadają zdolności wywoływania chaosu. Ikonka chaosu jest czerwona, pomyliłem ją z białą która prawdopodobnie oznacza chwilową, większą podatność na efekt.
Ostatnio edytowany przez lu_kier (2013-09-11 12:54:18)
Offline