#1 2013-09-10 23:00:17

 lu_kier

http://i47.tinypic.com/nx5kpu.jpg

Zarejestrowany: 2013-07-31
Posty: 35
Punktów :   
Ulubiona rasa: Istota lasu
Najmniej lubiana rasa: Mroczny krasnolud
Jednostka: Rycerz Senior
Tytan: Burza
Profesja: Archimag

Istota Lasu- Archimag

Uważam, że największy potencjał wojenny tkwi w magii. Stwarza ona wiele możliwości prowadzenia rozgrywki, a biorąc pod uwagę jak wiele czarów jest przydatnych, to najlepiej mieć dostęp do wszystkich szkół magii. Archimagiem może zostać: człowiek, wysoki elf oraz istota lasu. Preferuję grę istotami ze względu na mobilność jej armii i brak problemów ekonomicznych.

Rozwój bohatera jest bajecznie prosty: ładujemy w zdolności, zaklęcia, trening(do 75 pkt.), i magię(oczywiście też w szybkość i w morale po 30 pkt.). Całkowicie sobie odpuszczamy aspekt fizyczny- nie walczymy w walkach bezpośrednich.

Wybrane zaklęcia: samouzdrawianie, uzdr. zbiorowe, wzmocnienie, słońce, wyssanie mana, plaga chaosu, zamrożenie, strach, niewidzialność, odporność na ogień, berserker, przyzwanie kwazyta, krąg mocy, portal powrotny, brązowy golem, transmutacja, zdobycie. Przy ponad 90 punktach magii i elfickim zestawie przedmiotów nie powinno nam zabraknąć many.

Jednostki wydają się kruche na pierwszy rzut oka, ale odpowiednio wzmocnione robią wrażenie, przez co nie będziemy odczuwać bezsilności podczas walki. Wzmocnienia: 75 poziom treningu, 30 poziom morale, "berserker" i przeprowadzone badania  w budynkach. Dokładnych liczb nie pamiętam, ale taki gałęziak spokojnie przekracza 30 pkt. walki i 20 pkt. szybkości. Nieźle.

Schemat inwazji: nasze  jednostki to gałęziaki i chochliki. W budynku rekrutacji możemy ustawić im nastawienie na strażnika naszego bohatera, przez co znacznie zwiększymy częstotliwość naszych najazdów. Będzie to wyglądać tak: bohaterem idziemy do bazy przeciwnika, jednostki automatycznie podążają za nami. Kiedy będzie gorąco rzucamy zaklęcie berserker a następnie portal powrotny. Momentalnie jesteśmy w bazie  podczas gdy naszym jednostkom wyłącza się nastawienie strażnika(poprzez podpalenie) i walczą do upadłego. Nasze jednostki szybko się produkują, więc za kilka chwil robimy kolejny najazd. Dobrym nawykiem jest tworzenie brązowego golema podczas demolowania budynków naszego wroga.

Ochrona bohatera: nie można zapominać o delikatności naszego bohatera. Podczas zagrożenia używamy portalu powrotnego. Ważne jest aby odkryć wcześnie mapę w celu wypatrywania bohaterów i harpii które mogą nam całkowicie wyssać manę. Najlepszym sposobem jest wyssanie im many zanim oni to zrobią, przydatna niewidzialność.

Ekonomia
: w początkowej fazie gry warto strzelać z wieżyczek do zwierząt, za każdego trupa dostaniemy 100 kryształów. Z możliwości przyzywania kwazytów(budowniczych) oczywiście korzystamy, kopalnie zdobywamy magicznie(drogo, ale powinno nas na to stać). Od czasu do czasu możemy złożyć wizytę naszemu przeciwnikowi w akcji pt. niewidzialność->magiczne zdobycie jego kluczowych kopalni-> portal powrotny-> zburzenie świeżo przejętych kopalni. Brązowy golem jest przydatny. Badanie "dochód" rozwijamy na maksa, możliwie jak najszybciej.

Nie mam pomysłu jak podsumować ten tekst więc napiszę, że wcale tak nie myślę, a ten post to spam;p

Ostatnio edytowany przez lu_kier (2014-04-30 11:04:44)

Offline

 

#2 2013-09-11 16:02:32

 blazenek

http://i46.tinypic.com/s3ztk9.jpg

Call me!
Zarejestrowany: 2011-02-07
Posty: 840
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demon<W. Elfy<Nieumarli
Najmniej lubiana rasa: Człowieki
Jednostka: Demon
Profesja: Wojownik/Przyzywacz

Re: Istota Lasu- Archimag

Nie wiem jak by to się sprawiło w walce przeciwko bohaterowi nastawionemu na walkę, ale sam pomysł jest niezły. Skomplikowany i trudny do wykonania, ale to zawsze coś nowego i w przypadku udanych prób zamęczenia wroga i zepchnięcia go do głębokiej defensywy, może być przepisem na zwycięstwo.


"Tragedią życia jest nie to, że ludzie umierają, lecz to, że przestają kochać."

Offline

 

#3 2013-09-11 17:15:47

 lu_kier

http://i47.tinypic.com/nx5kpu.jpg

Zarejestrowany: 2013-07-31
Posty: 35
Punktów :   
Ulubiona rasa: Istota lasu
Najmniej lubiana rasa: Mroczny krasnolud
Jednostka: Rycerz Senior
Tytan: Burza
Profesja: Archimag

Re: Istota Lasu- Archimag

Walka z wojownikiem jest niestety nierówna. Jedyne co można zrobić to poczęstować go plagą chaosu i bawić się w partyzantkę. Jeżeli będzie sprawnie rozwijał bazę to praktycznie przegramy. Taki archimag ma przewagę nad magami i bardami, typowych wojowników pokonałby na zasadach no rush time przez kilka minut.

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zareklamuj.pun.pl www.metalocalypse.pun.pl predkosciomierz romet zetka hard truck mody szukam chłopaka podkarpacie gg