Ja to ogólnie bym wybrał Wojownika,ponieważ dla mnie czary się nie licza, a jak ktoś lubie je to wybrać Rycerza śmierci. dobre hp, dobre obrażenia i jka ktos popracuje nad nim to dobra obrona. Plus czary.
Offline
To zależy jak chcesz prowadzić postać, dla niektórych ważna jest walka a dla poniektórych zaś magia.
wojownik - jak sama nazwa wskazuje, profesja do walki, posiadające specjalizacje do walki wręcz i odporności, dużo życia, duże obrażenia, duża odporność to jego zalety
oprych - profesja do bohatera który chce zwiększyć siłę swych jednostek, zmniejszenie cen, do szybkich zadań, ma wysoką szybkość co jest jego plusem,
mag - oczywiście magia, dostosowuje się do jednej z umiejętności magicznych (nekromancja, przyzywanie itp.), duże obrażenia obszarowe, małą ilość życia, słaba odporność ale za to dużo many,
kapłan - dla bohatera który chce leczyć i ulepszać swe jednostki, leczy je, zmienia ich statystyki, idealna postać by nie stawać twarzą w twarz z wrogiem a skupić się na jednostkach,
Osobiście jestem za oprychem, handel jest ważny tak samo jak alchemia.
Offline
Każda profesja się sprawdza. Wszystko zależy jak poprowadzimy postać. Nieumarły to raczej tylko mag, bo ma wysoką inteligencję. Na wojownika to nie wiem, raczej średnia siła nieco wyklucza. Jak można grać nekromantą, to czemu nie wykorzystać okazji. Przywoływanie szkieletów i na koniec rycerzy zagłady jest zdecydowanie wielkim plusem.
Istoty Lasu dla odmiany, mają niezłego, szybkiego oprycha oraz całkiem użytecznego maga lodu.
Ludzie mają kapłana-paladyna.
Napisałem tak przykładowo. Każda profesja będzie się sprawdzać, ale warto brać pod uwagę rasę główną i premie rasowe.
Offline
Najlepszy jest wojownik a klasa barbarzyńca, jeśli ma się dużo szybkości to dopadnie i zarzyna kogo tylko się chce, jak dla mnie Ci wszyscy magowie, są do niczego wobec siły, szybkości, i wytrzymałości wojownika, mag rzuci swoje żałosne czary a woj do niego podchodzi przywali 2 strzały i mag ucieka.
Offline
Całkiem dobrym bohaterem jest też wojownik z domieszką magii,umiejący zwiększać swoją odporność lub miotać czarami we wroga w sytuacjach kryzysowych (kiedy będzie miał mało HP).
Offline
Powiem, że błyskawicznie pomykający wojownik czy barbarzyńca jest lepszy w pościgu i dożynaniu uciekających wrogich bohaterów.
Offline
Podpisuję się pod post 2 kolegów powyżej, uważam że wojownik to najlepsza profesja. Kiedyś miałem Demona, wojownika, z domieszką magii Chaosu. Taki Demon swoimi czarami (burza chaosu) i siłą rozwalał całą armię przeciwnika. Problem miał jedynie z innym bohaterem - wojownikiem, bądź assasinem, ale tym się zajmowały jego kohorty.
Offline
Cóż, Mrocznego Elfa rozwinąłbym jako opryszka lub maga. Zabójca jest zwykle niezwykle szybki przez co zadaje mnóstwo ataków a to wyższa szansa na zabójczy cios, świetny na wrogich bohaterów którzy albo próbują ucieczki albo mocno biją. Każdy kozak padnie po jednym ciosie.
Nieumarły najlepiej się zrealizuje wyłącznie jako nekromanta, przynajmniej według mnie. Jest to świetna profesja strategiczna, można błyskawicznie napełnić kopalnie dużą ilością zombi, szybko zbudować armię (szkielety i monstra, które można ulepszać), czy przywołać zaraz na starcie dużą grupę czempionów (jak mamy dużo many to przywołamy od razu kilku bardzo doświadczonych rycerzy zagłady dla przykładu). Nekromanta w starciu bezpośrednim walczy trochę gorzej, ale może się bronić osobiście za pomocą lodowego kręgu, zaczerpniętego z magii lodu ale włączonego do szkoły nekromancji.
Najlepiej patrzeć na współczynniki startowe. Bohater z rasy o dużej sile będzie lepszym wojownikiem niż magiem, niska charyzma jest niekorzystna u kapłana.
Offline