w 99$ zgadzam się z kolegą powyżej, w 2 diabliki są na maxa przegięte. w 3 już tak nie jest, zmniejszyli im szybkość i celność =)
Offline
Według mnie (jak widzę nie tylko) najlepszą jednostką 1 poziomu są szkielety. Ich odporność na broń kłutą oraz nawet szybka produkcja czynią z nich naprawdę dobrą jednostką ( nawet jak się nie lubi tych jednostek to i tak należy je produkować podczas gry nieumarłymi ). Chociaż natarcia na wieże przeciwnika kończą się dla nich tragicznie (jeden strzał, ginie). Jednak w porównaniu do innych jednostek 1 poziomu ta jest najbardziej odporna i dobra, a co za tym idzie tania.
Niektórzy mówią iż diablik. No cóż jest to jednostka latająca która w porównaniu do innych jednostek 1 poziomu nie będzie nawet "draśnięta" z powodu braku ataku jednostek latających podstawowych jednostek (chociaż ta jednostka jest również dobra dla niektórych generałów nie umiejących walczyć z jednostkami latającymi, co daje owym diablikom duży plus).
Ostatnio edytowany przez szkeleton (2010-05-05 15:03:24)
Offline
Najlepszy jest golem kamienny! Jego siła jest tak ogromna że stosujemy go w późniejszej fazie gry jako tanki i to dość potężne tanki. Wbrew pozorom produkuje się on bardzo szybko jak na jego siłę i jest kluczową kartą przetargową w balansie u mrocznych krasnali bo kto lepiej zatrzyma przed machinami kilka szeregów jazdy niż golemy którym kawalerzysta zada po 1dmg po ulepszeniach
Offline
Jak w temacie, co sądzicie o tym poziomie u poszczególnych ras. Strażnicy lodu są nieźli, szczególnie po ulepszeniu, choć jako elficka jednostka nie są zbyt wytrzymali z kolei mroczna piechota raczej nie wybija się specjalnie oprócz obrażeń przeciw Krasnoludom. Tym tokiem rozumowania możecie rozpisać pozostałe rasy + z drobnym uzasadnieniem i oczywiście dyskutować.
Offline
No. Wg mnie, najlepszą jednostką I poziomu są barbarzyńcy. Dlaczego? Cóż, po pierwsze dlatego, że ich włócznie atakują kilka jednostek naraz (dobra technika jak leci spora armia/tytan z obstawą). Po drugie, robią sie stosunkowo szybko, a gdy wybudujemy kilka obozów, to możemy naprawdę zrobić sporą armię. Po trzecie, po ulepszeniu (Łowy, Trening, Gladiatorzy, Śledzenie, Włócznia Ankh, Tatuaże, Berserker) maja naprawde sporo obrażeń, na poziomie 25 (ja tam mam 30 ). Po czwarte, spokojnie radzą sobie z latającymi jednostkami. No i po piąte - świetnie nadają się do wież (wiem z doświadczenia. 5 wież ustawionych przed mostem odparlo atak +/- 70 rycerzy seniorów, magów, katalpult, balist i pikinierów.)
Offline
Ja z kolei uważałem barbarzyńców za średnio przydatnych. Kwestia gustu i stylu gry, dla mnie to te ich włócznie trochę zbaczały z kursu a oni sami łatwo ginęli. Pewnie trzeba być Barbarzyńcą żeby wycisnąć z nich 100% a nawet więcej ich potencjału. I dobrze, że ty to potrafisz.
Offline
Prawda, prawda - kwestia gustu. Ja gram Barbarzyńcami chyba 90% ogólnego czasu spędzonego z WB II, więc dla mnie to normalne ;D A co do innych jednostek - żeby nie spamować ^^ - Piknier. Mogę się mylić, bo mało grałem ludzmi, ale z bitew sądzę, że to dość słaba jednostka. Średnie HP, szybkość mała, obrażenie raczej też. No ale może przydać się jako jednostka zwiadowcza, nie? No i brak możliwości atakowania latających przeciwników.
Offline
Sporządzę taki mój mały spis:
1 miejsce. Diabliki. Oczywiście za umiejętność latania i strzelanie. Po ulepszeniach całkiem dobre obrażenia, szybkość itp. Można nimi grać na początku, armią diablików niszcząc przeciwnika. Już z 2 poziomem twierdzy, można wygrać potyczkę
2 miejsce. Orki (o ile się wliczają) - za odporność i uniwersalność. Tak naprawdę to wielu graczy mówi o nich mięso armatnie, słabiaki, lecz zmyślny wódź orkowy wykorzysta ich potencjał, do niszczenia niebronionych wież, do osłaniania itp. Cena też przychylna
3 miejsce. (tutaj się długo zastanawiałem, lecz biorąc pod uwagę siłę, życia, stosunek cena/jakość, uniwersalność pada na:) Strażnik lodu. Bardzo silny w porównaniu ze wszystkimi innymi jednostkami 1 poziomu (nie licząc golemów, minotaurów, orków diablików). Jest dość szybki i niszczycielski.
Offline
Pikinier oprócz sporych obrażeń zadawanych kawalerii to zbyt przydatny nie jest. Szkielet jest za to całkiem fajny - jak go się jeszcze w monstrum ulepszy to w ogóle piękna sprawa. A pająki mimo małej wytrzymałości są dobre, bo zatruwają i będzie ich sporo. Diabliki z kolei są świetne, gdyż obrona przed magią ma zwykle najmniejszą wartość - stąd zadają spore obrażenia magiczne i do tego ze sporą szybkostrzelnością. Golem jest wolny i to jest jego jedyna poważniejsza wada.
Offline
miko1200 napisał:
Najlepszy jest golem kamienny! Jego siła jest tak ogromna że stosujemy go w późniejszej fazie gry jako tanki i to dość potężne tanki. Wbrew pozorom produkuje się on bardzo szybko jak na jego siłę i jest kluczową kartą przetargową w balansie u mrocznych krasnali bo kto lepiej zatrzyma przed machinami kilka szeregów jazdy niż golemy którym kawalerzysta zada po 1dmg po ulepszeniach
Zgadzam się. Inne jednostki 1 poziomu to nic w porównaniu do golemów. Są silni, dużo HP, obrony i mogą bić jednostki latające. Jedyna wada - szybkość.
Dobre są też minotaury.
Offline
Na początek diabliki. Szybkie i zadające dużo obrażeń.
Potem szkielety i pająki. Razem tworzą zabójczą kombinację. Zatruwają i moją iść na włóczników i łuczników wroga.
Na końcu Giermkowie i Pikinierzy. Gdyby ktoś pomyślał o kawalerii.
Każdy ma swoje plusy i minusy. To moje zdanie.
Offline
1. Pająki/Szkielety (może dlatego, że dużo gram ciemniakami i mi się najbardziej podobają)
2. Diabliki (szybko się tworzą, ogólnie są szybkie, i początkowa gromadka potrafi szybko rozgromić wroga)
3. Orki (może mi się tylko wydaje, ale z moich obserwacji wynika, że mają potężny pancerz, a na mięso armatnie daje koboldy
)
Offline
Zbanowany
Pikinierzy/giermkowie.
Offline
Oczywiście szkielety, odporne na pociski i trutki
Diabliki, szybkie i w grupie siła to ich że tak powiem motto
Na końcu pikinierzy wraz z giernkami a jak
Offline
Wg mnie najmocniejsze są golemy
Na trzecim albo czwartym poziomie twierdzy (zależnie od handlu) można im zarzucić +3 do pancerza i +15 do obrażeń z badań w Piecu, do tego +10 do obrażeń i +3 do walki z badań w Fabryce golemów a w Targu przyspieszyć ich szkolenie o 25%. W moim obecnym przypadku po takim ulepszaniu + statystykach treningu daje im to obrażenia w liczbie 68 i potężny pancerz. Dodając wpływ z Morale bohatera skutek jest druzgoczący dla wroga. Parę godzin temu zrush'owałem bazę wroga bohaterem + 16 golemów, wszystkie wieże, całe armie które były w bazie i tytan orków zostali rozbici do ostatniego
Offline