Całkiem niezła. Ludzie nie mają z nimi żadnych szans dopóki nie dorobią się rycerzy, bo kawaleria szkieletów ma odp. na pociski, ale nie jest tak słaba jak szkielet. A "świetni" najemnicy są gorszymi jednostkami od tej kawalerii.
Offline
Mocni, ale można ich mieć tylko przed bitwą, co nieco psuje obraz. Świetny def, przyzwoite obrażenia lecz raczej dużo ich nie będzie.
Offline
Kosztuje ( z kupiectwem mego bohatera) 150 złota i 150 żelaza. Bardzo dobra, szybka i dosyć szybko się produkuje .
Offline
To ty mówisz o części II czy III? Bo w II nie da się ich kupić, jest to jednostka odblokowywalna.
Offline
Zbanowany
Jednostka świetna. Co prawda, używałem jej głównie w trójce, ale sami w pojedynkę potrafili zdruzgotać naziemną armię Imperium - czyli jednego odłamu Ludzi. Zaryzykować można nawet stwierdzenie, że są lepsi od ludzkich Rycerzy - przez stosunek cena/jakość, a w konsekwencji - ilość.
Offline
Najlepiej zasypać pikierami. A łucznikami pomagać zbijać ich życie. Bohater pilnuje łuczników oraz kilku knightów.
Wiadomo że pikier ma 3 x więcej obrażeń. O ile pamiętam w WB2 to nie jest jednostka, którą można normalnie kupować. Tylko na początku misji przy wyborze początkowej świty za punkty. W WB3 da się kupować podczas rozgrywki. W WB 2 jest za słaba mimo wszystko.
Offline
Dobre jednostki, ale jednak można je mieć w bardzo małych ilościach, jeśli chodzi o II.
Offline
Nom snajper najlepsza jednostka: daleki zasięg, szybkostrzelność i odbiera dużo hp.
Offline
Cohen napisał:
Najlepiej zasypać pikierami. A łucznikami pomagać zbijać ich życie. Bohater pilnuje łuczników oraz kilku knightów.
Wiadomo że pikier ma 3 x więcej obrażeń. O ile pamiętam w WB2 to nie jest jednostka, którą można normalnie kupować. Tylko na początku misji przy wyborze początkowej świty za punkty. W WB3 da się kupować podczas rozgrywki. W WB 2 jest za słaba mimo wszystko.
No, ty to jesteś dobry. Przecież kawalerzysta szkielet jest praktycznie odporny na obrażenia kłute. Można np. na niego pójść minotaurami.
Offline
Szkielet jak szkielet, odporny na obrażenia kłute. Dobra kawaleria, dużo punktów życia i w miarę dobra odporność. Szybki i zadaje obrażenia sieczne. Ale wielkim minusem jest fakt, iż jest ich mało w WBII, można ich tylko wybrać podczas wyboru świty.
Offline
Mocna oraz bardzo komiczna postać. Posiada bardzo wysoką odporność na rany kłute. Jedynym minusem jest fakt, iż nie można ich produkować.
Offline
Jak na kawalerię niezły, jednak nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że lepszy od kawalerii ludzi - wystarczy spojrzeć na parametry w zestawieniu z kosztami/dostępnością, aby wyjść ze złudzeń. Plusem tej jednostki jest oczywiście odporność na rany kłute (a więc np. na tytana Centaura!). Nie mniej jednak jeśli miałbym do wyboru trzy jednostki "z mapy Etherii" na początku bitwy: Kawalerzystę szkieleta, Snajpera kobolda i Myśliwego elfa - to przedstawiciela nieumarłych wybrałbym w ostatniej kolejności.
Offline
Kawalerzysta szkielet nigdy nie zdobył mojej sympatii, chociaż na pewno da się ich rozsądnie użyć, to jednak nie gościli w mojej armii. Za wyjątkiem tych potyczek w których ich wypróbowywałem.
A tak swoją drogą, to "z mapy Etherii" dostępni są jeszcze Halabardnicy o ile mnie pamięć nie myli
Offline