Jakie są Wasze ulubione szkoły magii? Moimi są Leczenie(ponieważ nieraz ratuje nam życie), Lodu (podoba mi się- ma wszechstronne i przydatne zaklęcia- może pod koniec już nie aż tak <Zamrożenie Magii i Lodowa Kra>, ale ogólnie jest dobra). Ponadto wg. mnie mocne są Nekromancji i Przywołania, choć już tak ich nie lubię (takie jakieś to dziwne).
Offline
Ja powiem krótko: Magia Leczenia ma wiele świetnych pomocniczych czarów nieraz ratujących skórę Bohaterowi oraz jednostkom. Dzięki Magii Przyzywania stworzysz w krótkim czasie armię demonów gotowych zaatakować dopiero rozbudowująca się bazę wroga. Piromancja zaś sprawia że będziemy w stanie niszczyć budynki i jednostki za pomocą jednego czaru (Armagedon wymiata!)
Offline
Leczenia - bardzo przydatna, ulecza/wskrzesza jednostki. A poza tym można iść na "kamikadze" po rzuceniu czaru "Ochrona Życia"
Przyzywania - również przydatna, zwykle przywołuje kwazyty
Alchemii - można przywoływać golemy zwykłe i brązowe, poza tym tworzenie artów !
Offline
Tworzenie artów tak po prawdzie dopiero na najwyższym szczeblu magii się przydaje, bo wcześniejsze artefakty to żal. Przyzywanie golema i tego posąga-strażnika też przydatne, zwłaszcza w sytuacjach krytycznych podczas obrony bazy. Szczególnie upodobałem sobie jeden czar z Alchemii- Zdobycie, które przejmuje wszystkie budynki w okolicy od razu.
Offline
No tak, ostatnie arty są bardzo pożyteczne . Rzeczywiście, używam często tego czaru, a nie wspomniałem o nim - Zdobycie.
Zwykle podchodzę do bazy wroga, używam czaru i po sprawie.
Offline
Ja jednak uważam że najlepszymi szkołami magii są:
Leczenie (leczenie i wskrzeszanie jednostek głównie);
Nekromancja (można zalać szkieletami, i zaklęcie wampiryzmu bije wszystko);
Przyzywanie (ach te demony xd, silna dziedzina magii, ale bohater niewiele sam wart).
Offline
Najbardziej przydatną Magią jest leczenia (wiele razy uratowało mojemu bohaterowi skórę) i alchemii jednak piromancji(armagedon), lodu, przyzwania i chaosu nieraz też się przydaje.
Offline
Jednym słowem... najlepiej być arcymagiem .
Offline
Moja to szkoła Przyzywania, bo można przyzywać qwazyty, które wsadzam do kopalni.
Offline
Najlepsza szkoła magii to piromancja, wypalanie leczy połowę, żyć na wielkim mistrzu i wiele innych przydatnych zaklęć.
Offline
Jedyne wartościowe magiczne zdolności w tej grze to leczenie.
Offline
Magia chaosu jest też niczego sobie . Tylko trzeba mieć szczęście i można dobrze ulepszyć jednostki . A plaga jak jest na wielkim mistrzu, to jest dobra przeciwko wrogim bohaterom wysokiego poziomu. Ale najlepsze to Piromancja, Nekromancja oraz Alchemia .
Offline
Zgadzam się ze sniperem. Nekromancja wymiata, choć magia lodu ze swoim lodowym kręgiem (zadaje wokół obrażenia) też jest niczego sobie.
Offline
Dal mnie dość dobra jest iluzja i oczywiście uzdrawianie.
Chociaż tak naprawdę, to myślę że każda szkoła jest odpowiednio zrównoważona. Już producenci nad tym myśleli ;p
Offline