BOHATER
Stwierdzam że 1 portret (2 portret to człowiek-Rycerz ale ja jego nie liczę) jest trochę za mała ale przynajmniej są 2 pionki do wyboru.
ARMIA NA START
Co już widzimy Gnoll zabójca i Niewolnik się powtarzają, ponieważ nie mają jakikolwiek dodanych specjalnych akcji pominę ich opis.
MENU BUDOWY
ARMIA
Jak dla mnie jest bardzo mała różnica pomiędzy kusznikiem a Bombowcem.
Mag gnolli używa zaklęć: Odporności na ogień, Kauteryzacji oraz Armagedonu.
Wilkołak jest generałem Gnolli i to niebezpiecznym z powodu szybkiej regeneracji którą można jeszcze ulepszyć przez co jest zdolny regenerować 10pkt zdrowia co sekundę.
RATUSZ
Oprósz tego że jest i dostarzcza Niewolników za 10 żelaza to na 5 poziomie jest badanie Łowcy krasnoludów w wyniku którego Gnolle zadają 2 razy większe obrażenia krasnoludom (czyżby jakiś uraz autora do Krasnoludów ?).
BUDYNKI
Arena jest dostępna od 1 poziomu ratusza i jak widać pozwala szkolić prawie wszystkie jednostki Gnolli.
Żołnierz jest dostępny od 1 Poz Ratusza, Kusznik od 2, Bombowiec od 4 a Wilkołak z tytanem od 5 poz.
Strzelnica dostępny jest od 2 poziomu, oprócz zwykłych badań z łukami Skradanie pozwala zwiększyć mobilność kuszników i Bombowców.
Kuźnia Badania broni pozwala ulepszyć broń Gnolli(zabójców) oraz żołnierzy a drugim badaniem Eksplozje zwiększa obrażenia u bombowców.
Kamieniołom zwiększa dochód w kamieniach jak kopalnia 1 poziomu.
Hatka jak widać jedynie oferuje szkolenie magów.
Ołtarz wilkołaków pozwala ulepszyć Wilkołaki pod kątem regeneracji (Krew wilkołaków) i szybkości (Pełnia Księżyca).
Nowo dodane rasy przewaznie mają wieże o podobnych statystykach czyli obr i szybkość równe 10.
Gniazdo nie oferuje czegoś nadzwyczajnego.
Offline