wiem że jest ich sporo.. ale
zdarzyło mi się używać tylko dwóch: elficki dla magów (którymi grałem: illusia, necroman, archmage) i wampirzy dla cepów solo niszczących armie..
wiadomo że dla czarodziejów 3x mana regeneracja to zwycięstwo i nie ma co dyskutować
a pozostałe? mają jakieś praktyczne zastosowanie? i nie chodzi mi tu o to co każdy dodaje, bo to wiemy, lecz o ich wartość użytkową.
syrian - do exp mapy jedynie... bo bonus z samych przedmiotów żaden..
bo przykładowo krasnalowy set to jest beznadziejny na wstępie, i nie mam pojęcia kto chciałby herosa w wieży zamykać jak jakąś księżniczkę..
ale: fire, ice, snake, (nie wiem jak przetłumaczyli na polski bo mam tylko ang wersje, bo jak wiadomo z tym jest różnie [prison break-skazany na śmierć] ;p)
i drugie pytanko: jak się ma przykładowego "cepa" to czy nie lepiej zrezygnować z wampiryzmu na koszt morale/command/merchant ??
chodzi mi o to czy plusy z innych przedmiotów są w stanie zrównoważyć "prawie nieśmiertelność" herosa?
no i herosi "mieszani"
paladyn, szaman, death knight.. itd.. tu jakieś sety? bo podejrzewam że padną odpowiedzi "zależy jak wolisz grać.."
poprosze o opinie, podpowiedzi etc..
Offline
Ja tam nigdy nie skompletowałem zestawu 3x regeneracja mana, ale jeżeli archimag zainwestuje 35pkt w inteligencję, 26pkt bezpośrednio w manę i ubierze coś na siebie to powinno jej wystarczyć. Może się przyda jakiemuś magowi lodu co wali lodową burzę przy każdej okazji.
Wojownikiem nie grałem ale, skoro ma wysoki współczynnik ataku i mocny pancerz to po co mu zestaw wampira? Lepiej już wrzucić coś do handlu.
Myślę, że najlepszym wyborem jest zestaw odporności przed ogniem. Szczególnie przydatne na ogniste miny, które są szybkie i mogą być użyte do polowań na bohaterów. A jeżeli nie masz tego zestawu i grasz przeciwko M.Krasnalowi to lepiej schowaj się w wieży;) Smoki też atakują ogniem!
Offline
A ja mam takie pytanko odnośnie przedmiotów, mianowicie, czy jest jakaś wiedza gdzie można je zdobyć, a gdzie napewno nie mamy szans na zdobycie ich.
Offline