Krasnolud jakiego wybrać zdolnego rzemieślnika <mrocznego > czy silnego krzepkiego i radosnego podawajcie plusy i minusy w stosunku do tych ras, bez spamu że są wolne itp, dla mnie są silne a chciałbym wiedzieć czy bardziej wolicie rozróbę golemami i machinami czy bardziej pijanymi berserkerami zachęcam do wypowiedzi.
Offline
Krasnoludy, jak wiemy posiadają największą odporność w porównaniu do innych jednostek ale są wolne. Natomiast mroczne krasnoludy posiadają wysoce rozwiniętą produkcje machin oblężniczych. Jedni posiadają swoje plusy drudzy swoje. Ale mi bardziej przypadły do gustu normalne krasnoludy.
Krasnoludy:
+ duża odporność,
+ duży atak,
+ dużo jednostek oraz machiny do ataku budynków,
- wolne (tego nie da się pominąć dopiero po utworzeniu browara są szybsze)
Rasa do ataków na wroga, silne oraz krzepkie, zdecydowanie mój faworyt.
Mroczne krasnoludy:
+ machiny oblężnicze,
+ pozyskiwanie surowców z gruzów
+ silne dwie jednostki (golemy)
+ duży zasięg machin oblęzniczych
- tak samo jak u normalnych krasnoludów wolne (lecz tutaj nie da się poprawić szybkości)
Nie lubię zmasowanego ataku machin, maja małą odporność i szybko "giną".
Offline
Nie lubię ani jednych, ani drugich. Normalne krasie są bardziej wszechstronne (mogą mi się mylić z 3 częścią), Na wieże wroga lub zwykłych łuczników puszczają Biegaczy, na silniejszych żołnierzy berserków. Ogólnie radze Mistrzów Run trzymać w bazie żeby przywoływali żywiołaki, lub obsadzać ich wieżami (na nastawieniu magiczny obrońca) wtedy po zniszczeniu wieży automatycznie zabiją bliżej stojących przeciwników. Podobnie jak kolega u góry nie lubię machin (z wyjątkiem ognistej bomby które w dużych ilościach wysyłałem na wroga)
Offline
No to ja sobie napisze coś na obrone mrocznych krasnych. Mroczne krasnoludy mają najlepszą i najwytrzymalszą piechotę która super tankuje machiny, one zabijają obuchami i ogólniej mi się gra nimi łatwiej, do nich pasuje tryb fort, przemieszczenie armii fort jak to kiedyś robili w starożytnym Rzymie że jak gdzieś przystawali to palisada, w tym wypadku sprawdzą się to znakomicie. Na multi sprawdza się ale jako rasa oblężnicza a nasz sojusznik musi posiadać rasę mobilniejszą w krasnoludach jest ten minus że one po prostu giną w masówie pocisków i podjazdówek, mroczne się nie babrają
Offline
Wolę Mroczne Krasnoludy. Golemy, jak już zostało wymienione są potężne, dużo wytrzymują, mamy miny wybuchowe no i lepsze machiny oblężnicze. Na wolne Krasnoludy działa ogniowe czy świdry podziałają bardzo skutecznie. Same krasnoludy nie mają za bardzo czym odpowiedzieć. Kusznicy, balisty, katapulty vs lepsze jednostki Mrocznych.
Technologicznie obie rasy są na podobnym poziomie (Mithrill). Mroczne Krasnoludy mają dodatkowe ulepszenia do machin (m.in ulepszenie działa ogniowego), posiadają też technologie ulepszające golemy.
Z innych jednostek można wymienić cienie Mrocznych Krasnoludów, które są lepsze od takich np. gońców.
Offline
Ja tam wolę Mroczne Krasnoludy.Golemy i machiny oblężnicze (w tym miny) razem tworzą prawie że niepokonaną armię.Oczywiście zwykłe Krasnale mogą się pochwalić mistrzami runów,przywołującymi żywiołaki ziemi,ale są jak dla mnie to są one zdecydowanie za wolne...
Offline
Zbanowany
Mroczne krasnoludy bez problemu pokonaja normalne krasnoludy... Nie dosc ze dobre machiny obleznicze, to do tego "tankowce" typu brazowe golemy. Dobry squad i po problemie, ALE ta rasa raczej padnie w walce z rasami silnymi w powietrzu.
Offline
Bowiem największym minusem zwykłych krasi jest w zasadzie brak jednostek do walki z tymi powietrznymi (są jakieś ale mogłoby być więcej ), z kolei mroczne krasie mając duży wybór jednostek oblężniczych bez problemu mogą atakować ze sporawej odległości , stąd mój wybór pada na mroczne krasie
Offline
Oczywiście mój wybór pada na mroczne krasnoludy. Zwykle krasnoludy to ich gorsza wersja. Machiny mrocznych, cienie oraz bardzo wytrzymałe golemy to jest to. Nie muszę chyba powtarzać, że krasnoludy to rasa godna pożałowania i nie lubię się nimi babrać. Jedyne, co je ratuje, to piwo, ale co może zrobić alkohol w przypadku totalnej beznadziei.
Offline
Zapić się na śmierć chyba. Zwykłe Krasie mają gryfy, a Mroczni mają wije. Po prostu golemy, golemy i jeszcze raz machiny oblężnicze. Demolujemy wszystko na drodze działając taktyką spalonej ziemi, a za nami idą inżynierowie którzy wchodzą do kopalni na swej drodze i budują dodatkowe budynki produkcyjne. Nie taka to do końca spalona ziemia, niemniej jednak trzeba przeć do przodu i zaciskać obręcz na szyi wroga.
Offline
Hahaha. Uśmiałem się przy czytaniu tego posta LordSauron, szczerze xd. Można tak zinterpretować grę mrocznymi krasnoludkami, aczkolwiek nie posiadają oni płci żeńskiej w celach rozrodczych xd.
Offline