Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum


#1 2011-08-12 12:06:47

soulfly9

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

6898390
Zarejestrowany: 2011-06-27
Posty: 44
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demony/Wysokie Elfy
Najmniej lubiana rasa: Istoty Lasu
Jednostka: Diablik/Strażnik Księżyca
Tytan: Balora/Król Lunarion
Profesja: Wojownik/Czarodziej

Idealny bohater od podstaw – dla średnio zaawansowanych

Tworzenie bohatera:
Bohatera tworzymy koniecznie w oknie kampanii i przy pierwszym pojawieniu się ekranu z opcjami  zaznaczamy poziom trudności na ekstremum, musimy działać w ten sposób ze względu na  najpotężniejszy przedmiot w grze który dostajemy po skończeniu kampanii w naszym przypadku będzie to boska sfera etherii dająca +9 do 3 statystyk (istnieje 18 sfer w innym temacie przedstawię je wszystkie). Tworzenie bohatera w potyczce wiąże się z automatycznym ustawienie poziomu trudności kampanii na średni co za tym idzie pozbawia nas możliwości zdobycia  boskiej sfery etherii a daje jedynie złotą o statystykach +7 i jednocześnie pozbawia nas na stałe zdobycia  tej pierwszej ze względu na błąd gry, o którym nie raz się boleśnie przekonałem, w przypadku gdy raz przejdziemy kampanie na poziomie, dajmy na to średnim już zawsze nasz bohater po skończeniu kampanii będzie dostawał złotą sferę pomimo zmiany poziomu trudności na wyższy.

Wybraliśmy rasę, kampania postaci została automatycznie zapisana na poziomie ekstremum więc wychodzimy z kampanii i gramy kilka potyczek (przypadkowa mapa - mała) robimy tak ze względu na to że niektóre mapy w kampanii są naprawdę spore i można dostać za nie nawet 300PD co za tym idzie więcej niż 1 poziom naraz, a na to nie możemy sobie pozwolić ze względu na dodatkowe punkty zdolności (pz) które dostaniemy za rozwijanie treningu(tabelę treningu wraz z innymi  interesującymi rzeczami znajdziecie na płycie wbc w folderze instrukcja w pliku Battlecry II Dodatek).

Progi zdobywania dodatkowych punktów zdolności:
- 13  +1
- 19 +2
- 25 +3
- 41 +4 to nasz cel
- 61 +5 osiągalne ale kompletnie bezużyteczne nie pozostanie nam w tym przypadku prawie nic pz na pozostałe zdolności.

Wydawanie pz w trening powyżej 41 nie jest opłacalne ponieważ nasze jednostki będą powstawały z 4 medalami na 5 poziomie a osiągniecie poziomu 6 wymaga 75 treningu i jest nieosiągalne, dlatego też musimy dokładnie przemyśleć rozdawanie pz bezpośrednio w trening, optymalnie jest wydać od 6 do 10 pz co daje odpowiednio 3  i 4 pt treningu. Pozostałe pt treningu zdobędziemy w następujący sposób:

1.Rozwijanie klas rzucających czary (czarodziej kapłan):
- wydawanie pz w siłę przynosi nam upragniony trening możemy sobie pozwolić na wydanie kilku punktów ponieważ każda klasa potrzebuje walki i zdrowia, jednak nie przesadzajmy jest to dla nas statystyka droga i drugorzędna
- priorytetem jest wydawanie pz w inteligencję, która również daje trening jak i niezbędną w przypadku klas rzucających czary magię (inteligencję zazwyczaj rozwijamy do max 30)
 
2.Rozwijanie wojowników:
- rozwijamy siłę do maksimum
- wojownik – wojownik ma ciekawą zdolność która za 6 pz daje 6 pt treningu w tym konkretnym przypadku pozwoli mam zdobyć jeszcze szybciej upragnione 41
- jeżeli nastawiamy się na odrobinę magii dla naszego wojownika możemy wydać kilka pz w inteligencję

3.Rozwijanie opryszków:
-niestety opryszkami nie jesteśmy w stanie zdobyć 41 pt treningu musimy zadowolić się 25 i bonusem +3 pz

Całość przedstawionego powyżej rozwoju bohatera wymaga od nas dyscypliny i nie wydawania pz w nic poza cechami dającymi trening co znacznie utrudnia grę, jednak nie będzie tak źle w przypadku klas rzucających czary rozwijamy inteligencję która daje handel a w przypadku wojowników siłę która daje walkę i zdrowie w obu przypadkach spokojnie damy radę wygrywać scenariusze w kampanii. Całość operacji  trening kończy się na 27-32 lvl zależnie od klasy.

Dla ułatwienia wrzucam komplet siriana w dziale downloads.  W przypadku gdy skorzystacie z kompletu radze sciągać go w momentach gdy zbliżamy się do progów treningu tzn. 17, 18, 23, 24 pt gdyż bardzo prawdopodobne jest że zdobędziemy 2 poziomy i stracimy cenne pz

Przyjemniej gry i rozwoju "optymalnego" bohatera soulfly9

Offline

 

#2 2011-08-12 12:10:54

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Idealny bohater od podstaw – dla średnio zaawansowanych

Masz tu plusa za napisanie poradnika.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

#3 2011-08-12 18:35:02

 PijanySmok

Zbanowany

Zarejestrowany: 2010-10-27
Posty: 1005
Punktów :   -5 

Re: Idealny bohater od podstaw – dla średnio zaawansowanych

Ladnie opisany skill trening, na pewno przyda sie wielu graczom. Gratuluje pomyslu i checi napisania Chyba sam wezme sie za pisanie jakis tutoriali tutaj

[czyt. troche mnie zmotywowales ]

Ostatnio edytowany przez PijanySmok (2011-08-12 18:35:15)

Offline

 

#4 2011-08-27 19:14:18

bastillon

http://i50.tinypic.com/1z71y78.jpg

Zarejestrowany: 2011-08-25
Posty: 23
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demon
Najmniej lubiana rasa: Dark Dwarf
Jednostka: Sukkubus
Tytan: Tempest
Profesja: Summoner

Re: Idealny bohater od podstaw – dla średnio zaawansowanych

poza archimagiem ktory dostaje +12 do treningu z akademii magii nie widze mozliwosci oplacalnego zainwestowania w 41 treningu. jesli twoja operacja konczy sie na ~30 lvlu to do 50 zyskamy jedynie 20 pktow wiecej niz gdybysmy mieli bonus przy wskazniku 25... co da nam raptem mniej wiecej jeden pkt sily albo 2 pkty w statsach szczegolowych (jak walka czy zdrowie). pozniej koszt poszczegolnych umiejetnosci rosnie zbyt szybko by bylo sensowne w to inwestowac. a psuc sobie grywalnosc dla tak niskich korzysci ? rozumiem ze taki mag nie moglby nawet inwestowac w czary przez ten czas, bo przeciez trzeba wszystko ladowac w inteligencje aby zyskiwac bezustannie trening.

archimag w.elf ma bazowe 10 treningu, 12 z akademii, 5 pktow mozna miec z bezposredniego inwestowania (15 pz - 1+2+3+4+5), zostaje 14 pktow ktore trzeba wpakowac w inteligencje/sile. nawet w tym przypadku gra staje sie koszmarna przez dlugi okres, bo nie mozna inwestowac nim w czary wiec postac jest lekko beznadziejna - mag bez czarow. zalozmy ze caly czas inwestujemy w inteligencje:

5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

zostaja 3 pkty treningu, damy je w sile
6
9
11

taka postac wymaga wiec:
15 pz bezposrednio zainwestowanych w trening
26 pz w sile
12 w magic academy
110 pz w inteligencje

razem 163 pz
czyli operacyjni stajemy sie okolo 20 lvlu dopiero bo poznajemy wtedy kilka przydatnych czarow. w takim przypadku byc moze jest to oplacalny proces bo teraz co poziom dostaniemy 1 pkt wiecej, a ponad 30 pz to juz cos. przy niecalych 20 pktach na pewno szkoda zachodu na takie marnowanie czasu. korzysci sa minimalne.

25 powinno byc naszym celem, jest zdecydowanie bardziej oplacalne biorac pod uwage gameplay.

Offline

 

#5 2011-08-28 22:54:56

soulfly9

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

6898390
Zarejestrowany: 2011-06-27
Posty: 44
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demony/Wysokie Elfy
Najmniej lubiana rasa: Istoty Lasu
Jednostka: Diablik/Strażnik Księżyca
Tytan: Balora/Król Lunarion
Profesja: Wojownik/Czarodziej

Re: Idealny bohater od podstaw – dla średnio zaawansowanych

Ciesze się że przeczytałeś to co z siebie wypociłem, ale nie do końca chyba zrozumiałeś.
Obejrzyj moich bohaterów w tym temacie http://wb2.pun.pl/viewtopic.php?id=1774.
Nie uważam żeby można było ich rozwinąć lepiej, a 41 treningu jest optymalne dlatego ze w przypadku maga potrzebujemy co najmniej 65 magii osiągamy to dając pz w inteligencję i już masz 30 pt treningu + 10 siły i jest 40, w przypadku wojownika idziemy oczywiście w walkę co za tym idzie w siłę no i analogicznie do maga dajemy tym razem 30 (35 w przypadku barbarzyńcy) 5 z inteligencji i wszystko.
A 20-26 dodatkowych pz to dla mnie osobiście dużo.

Offline

 

#6 2011-08-29 19:15:41

bastillon

http://i50.tinypic.com/1z71y78.jpg

Zarejestrowany: 2011-08-25
Posty: 23
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demon
Najmniej lubiana rasa: Dark Dwarf
Jednostka: Sukkubus
Tytan: Tempest
Profesja: Summoner

Re: Idealny bohater od podstaw – dla średnio zaawansowanych

zrozumialem po prostu dla ciebie gra sie zaczyna od 50 lvla i to co wczesniej jest nieistotne - czy trudno do tego dojsc, czy nie jest to nudne itp. dla mnie grywalnosc jest zbyt wazna zeby tracic tyle czasu na inwestowanie w trening tylko po to by zyskac 20 pz za caly wielogodzinny proces. na 50 lvlu 20 pz to jest np. 1 sily lub 2 walki. i po to mam tracic tyle dodatkowych godzin ? zeby zadawac 1 dmg wiecej ? ja jednak wole sobie pograc wczesniej.

Offline

 

#7 2011-08-30 08:06:20

soulfly9

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

6898390
Zarejestrowany: 2011-06-27
Posty: 44
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demony/Wysokie Elfy
Najmniej lubiana rasa: Istoty Lasu
Jednostka: Diablik/Strażnik Księżyca
Tytan: Balora/Król Lunarion
Profesja: Wojownik/Czarodziej

Re: Idealny bohater od podstaw – dla średnio zaawansowanych

Gra bohaterem który do ~30 lvl jest "warzywem" siedzącym w wieży nie jest nudna i dla mnie to jedyna rozrywka w walce z graczami sterowanymi przez kompa, po 35-40 lvl kiedy bohater nabiera właściwego kształtu satysfakcję zaczyna przynosić jedynie gra z dobrym przeciwnikiem po sieci.

ps: podwyższenie siły +1 to 3 dmg a walki +2 to 2, a 20 pz to dodatkowy lvl

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.outsidersclan.pun.pl www.outsiders.pun.pl www.real-craft.pun.pl www.akademiasupremacy.pun.pl www.ngamecool.pun.pl