Na początku jest trochę ciężko, gdyż pierwsze jednostki nie są jakieś szczególnie mocne. Potem na szczęście jest lepiej, rycerze i magowie wyglądają (i są) dość groźni.
Offline
Zbanowany
Mag niemal zawsze na hita padnie a szczegolnie pierwsi padaja magowie podczas ataku na wroga armie..
Offline
Ludzie są nawet fajni, lubiłem nimi grać, tytan średni ale nieźle "młóci" lądowe jednostki
Offline
Grunt, że rycerze są. Tytan był chyba dość niezły, choć podobno są lepsze (choćby wychwalany przez wielu Lunarion - cóż, dla mnie to ciołek ). Ja tam osobiście wolę tych których wymieniłem w profilu. Można się spierać, czy są najlepsi ale są fajni ogólnie za cały design. Magowie, pewnie giną szybko choć ja ich za bezużytecznych nie uważałem.
Offline
Lunarion ciołek?? Człowieku, pokaż mi jego wady? Może tylko to że nie strzela pociskami.
Offline
Zbanowany
Wszyscy tytani latwi sa, chyba ze wykorzystasz buga przy latajacych jednostkach..
Offline
Bardziej mi chodziło o sam design tej postaci, Honey. Nie neguję jego siły w walce wręcz, a latanie jest przydatne, ale cóż... nie ta rasa, nie ta rasa.
Jakieś porady odnośnie błyskawicznej rozbudowy?
Offline
ludzie nie sa jedna z najlepszych ras, ale przy odpowiednim polaczeniu skillow bohatera ze specyfika tej rasy bardzo latwo mozna przechodzic misje. moim zdaniem dla srednio zaawansowanych graczy najlepszy kombos to czlowiek-druid.
po pierwsze jest bardzo wszechstronny, zaklecia natury sa dobre defensywnie (leczenie, spetanie) i ofensywnie (blyskawica 120 obrazen na arcymistrzostwie). dodatkowo maja jeden z najlepszych czarow w grze - przyzwanie jednorozca, ktore w grupie sa bardzo trudne do pokonania a przy obstawie rycerzy, ktorych mozna miec bardzo szybko, praktycznie niezwyciezone przez AI. bohater ma tez przydatny czar ze zmiana pogody (bonusy do walki dla ras) oraz magiczna maczuge ktora daje +10 do walki na 3 min. ta maczuga w polaczeniu ze srebrna strzala daje herosowi ponad 60 obrazen i zasieg 10 pol, taka znacznie lepsza driada.
jednak tym co naprawde oddziela druida od innych specjalizacji grajac czlowiekiem, jest umiejetnosc kupowania kawalerii za 50% mniej. dochodzi oczywiscie naturalna dla ludzi zdolnosc kupowania rycerzy za pol ceny. majac przyzwoity handel czlowiek rekrutuje zwyklych knightow za ok 45-50 zl i metalu. ta smieszna cena powoduje ze ludzie nareszcie staja sie potega gospodarcza i moga tworzyc cale masy jednostek.
do tego proponuje giermkow jako ochrone przeciwlotnicza (gdy trafimy na mocniejsze armie, z wiekszoscia jest w stanie sobie poradzic bohater ze srebrna strzala). grupa giermkow (~15), kilka jednorozcow (~5) i wiekszy oddzial rycerzy (10-15) zajada kazda armia przeciwnika. czlowiek ma tez swietne ulepszenia ktore warto wykorzystac, tylko nie wiem czy ta umiejetnosc "paladyn" kupowana w katedrze naprawde daje podwojne obrazenia.... jakos u mnie to chyba srednio dzialalo.
Offline
bastillon napisał:
do tego proponuje giermkow jako ochrone przeciwlotnicza (gdy trafimy na mocniejsze armie, z wiekszoscia jest w stanie sobie poradzic bohater ze srebrna strzala). grupa giermkow (~15), kilka jednorozcow (~5) i wiekszy oddzial rycerzy (10-15) zajada kazda armia przeciwnika.
Demonów nie jest w stanie to ruszyć Kilka demonów, sukubusów, zmor, salamander i diablików nawet to nie wytrzyma, nie mówiąc o prawdziwej armii demonów Ludzie są słabi w walce z jednostkami latającymi, oraz atakującymi obszarowo.
Offline
Zależy jak leży czyli jak kto sobie umie radzić tą rasą , niby mają dobrą kawalerię ale... tylko atakującą cele naziemne i to jest u mnie dla nich minus
Offline
O ile dobrze pamiętam, to można rzucić na lataczy bohatera wspomaganego spamem w postaci sporych ilości giermków. Można też zainwestować we własną flotę, co też powinno pomóc.
Ciekawym rozwiązaniem u ludzi jest występowanie 3 rodzajów jednego generała, więc magów można dowolnie mieszać. Bierzemy rycerzy, dokładamy do nich białych magów i jedziemy. Walczymy z jednostkami wrażliwymi na ogień (dużo takich, ale powiedzmy jakieś elfie drzewka typu treanty) to bierzemy magów ognia. Chcemy mieć największą siłę uderzenia nie dbając o wydatki? Czarni magowie załatwią sprawę, o ile się ich upilnuje. Biedni giną szybko, jak się dostaną w zasięg miecza.
Offline
Ludzie są istotnie wszechstronną rasą, ale chciałbym poprawić szkeletona, bo człowiek może być każdą profesją oprócz rycerzem śmierci. A co się tyczy samej rasy, to jest ona nastawiona na długą i trudną potyczkę. Zdecydowanie jest to rasa dla graczy zaawansowanych. Osobiście za nią nie przepadam, ale nie krytykuję jej siły w późniejszym etapie gry.
Offline