Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum


#1 2011-09-19 20:03:34

Vault Boy

http://i45.tinypic.com/e191j9.jpg

Zarejestrowany: 2011-09-19
Posty: 5
Punktów :   

Mroczne Krasnoludy

1. Vault Boy

2. Mroczne Krasnoludy.

3. Opis jak lać innych samemu nie dostając po czterech literach

O przejmowaniu każdy wie, więc rozpiszę się na temat budynków i umiejętności. Ponieważ droga rozwoju którą przedstawię jest dosyć droga, budynki stawiamy z doskoku a bohaterem latamy i przejmujemy kopalnie.
Początkowo oczywiście stawiamy Piec, potem Dwór Golemów (a najlepiej 2) i Gildię.
Teraz badamy:
Piec - Zbrojmistrz (1),
Dwór Golemów - Strzaskanie i Żelazna Pięść,
Gildia -  Kuźnia i Ogień Alchemiczny (1),
Piec - Płatnerz (1).
W między czasie możemy tworzyć golemy ponieważ potrzebują tylko kamienia.
Nadszedł czas na rozbudowę, rozwijamy Piec na poziom 2.
Stawiamy w pobliżu warsztat oblężniczy (ew dwa) i Bazar. W Bazarze przyspieszamy produkcję Golemów i machin oblężniczych poprzez badanie Części zamienne.
W międzyczasie oczywiście używamy Golemów w walce, ale ich potęga dopiero zostanie ujawniona.
Badamy dalej w Piecu, konkretnie Zbrojmistrz (2) i Płatnerz (2) oraz w Gildi Ogień Alchemiczny (2).
Gdy już mamy to wszystko, rozwijamy dalej Piec na poziom 3.
Teraz jeśli mamy dość handlu możemy przeprowadzić badania Mithril w Piecu, jeśli nie to dalej latamy i rozwalamy wszystko przy pomocy Golemów starając się rozbudować Piec na poziom 4.
Przy 3 poziomie pieca w Warsztacie możemy tworzyć Miny.
Teraz małe info nt badań dla nieświadomych.
Mithril daje +15 do obrażeń i +3 do pancerza.
Żelazna pieść +3 do walki dla Golemów.
Strzaskanie +10 do obrażeń dla Golemów.
Ogień Alchemiczny(2) +20 do obrażeń dla Min i dział ogniowych.
Po tych wszystkich ulepszeniach Golemy mają: 35 bazowego dmg +15 z Mithrilu +10 ze Strzaskania czyli minimum 60dmg. Dużo jak na jednostkę pierwszego poziomu. Dodając do tego bonus do defa z Mithrilu (+3) jeden golem jest w stanie poradzić sobie np z Pegazem, czyli jednostką czwartego poziomu.
Miny ogniowe po ulepszeniach mają 40 bazowego dmg + 15 z Mithrilu + 20 z Ognia Alchemicznego (2) czyli w sumie 75 dmg od ognia. Ich koszt to 25 metalu i 25 kryształu, więc bardzo mały.
Po rozwinięciu się gospodarczo (4 Inżynierów = 8 pracowników kopalni, warto z tego korzystać) możemy włączyć ciągłą produkcję na Golemy i Miny. Osobiście ustawiam Miny w tryb Awanturniczy i latają po mapie niszcząc wszystko co nie jest przyjacielem W dużej ilości mogą zniszczyć Tytana, 32 miny z takimi ulepszeniami mają wg mnie 90% szans na zlikwidowanie dowolnego Tytana. Często gdy zlikwidujemy bazę wroga on buduje kolejną bazę gdzieś na mapie. W przypadku większych map z mgłą wojny możemy mieć mały problem ze znalezieniem owej bazy, więc miny w trybie awanturniczym bardzo pomagają. Są szybkie i łatwo przeczesują mapę.
Teraz pozostaje zgarnąć Golemy i lecieć na wroga. Szanse że się obroni są raczej małe.
Jeśli walczysz z "hurtownikiem" czyli np Barbarzyńcą który atakuje tłumami jednostek, wybuduj kilka Balist. Ich pociski przechodzą na wylot, więc wrogie jednostki trzymamy Golemami a Balisty strzelają.

Bohater:
W mojej opinii najlepsi są wojownicy, duży dmg "sam z siebie", kolejne 15/30 dmg z profitów za PZ, poczwórne obrażenia przeciwko budynkom, wielki pancerz który po dodaniu Mithrilu daje możliwość walki samego herosa z kilkoma/nastoma/dziesięcioma jednostkami wroga. Około 20 poziomu bardzo prawdopodobny jest szybki rush na wroga - zaraz po przejęciu kopalń w miejscu startowym lecimy na bazę wroga i niszczymy ją samym herosem(odpada w przypadku stolic).

Plusy i minusy:
+Mithril
+silne jednostki do walki wręcz (Golemy, Żelazne Golemy)
+miny siejące postrach wśród zgrupować wrogów
+w razie potrzeby mamy dużo machin oblężniczych
-brak szybkich jednostek naziemnych
-brak jednostek magicznych



@down - dla mnie mag to bohater, magik to jednostka

Ostatnio edytowany przez Vault Boy (2011-09-20 02:25:22)

Offline

 

#2 2011-09-19 20:06:41

 PijanySmok

Zbanowany

Zarejestrowany: 2010-10-27
Posty: 1005
Punktów :   -5 

Re: Mroczne Krasnoludy

-brak "magików" pośród jednostek

Magow*

Dobry poradnik.

Offline

 

#3 2012-08-24 23:29:13

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Mroczne Krasnoludy

Nie wiem czemu ten poradnik został pominięty, prawdopodobnie to moja wina. Teraz to już nie ma znaczenia, ale jednak moja własna godność nakazuje mi uhonorowanie tego posta.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.moomin.pun.pl www.se-java.pun.pl www.clubpenguin.pun.pl www.kpswsm.pun.pl www.fairplayy.pun.pl