Edit: aktualna lista w poście #6
Specjalizacja I Pancerz początkowy I Specjalizacja I Pancerz początkowy
Alchemik 1-1-1-(0)-3 Nekromanta 1-1-1-(0)-3
Archimag 1-1-1-(1)-3 Paladyn 4-4-4-(3)-1
Barbarzyńca 4-(3)-3-3-1 Piromanta 1-1-1-(4)-3
Bard 3-3-3-(1)-1 Przyzywacz 1-1-1-(1)-3
Druid 2-2-2-(3)-2 Rycerz śmierci 5-(4)-2-4-3
Handlarz 3-3-3-(1)-1 Szaman 2-2-2-(3)-2
Iluzjonista 1-1-1-(0)-3 Wojownik 5-(4)-4-3-1
Mag lodu 2-2-2-(0)-2 Zabójca 2-2-2-(1)-0
Mistrz runów 3-3-3-(3)-2 Złodziej 3-3-3-(1)-1
Kolory:
Zielony- wzrost pancerza co 2pkt. odporności
żółty- wzrost pancerza co 3pkt. odporności
Biały-wzrost pancerza co 4pkt. odporności
Pancerz początkowy- 12pkt. odporności
Kolejne wartości w pancerzu: przebicie-cięcie-miażdżenie-ogień-magia
Cyfra w nawiasie informuje od jakiego miejsca zaczyna się wzrost pancerza(biegnie w prawą stronę).
Zależności:
Wojownicy są zieloni, kapłani żółci, czarodzieje i opryszkowie biali(wyjątek: alchemik).
Klasa wojowników wzrost pancerza zaczyna od ochrony przed obrażeniami ciętymi, reszta klas zaczyna od ochrony przed obrażeniami ogniowymi.
Rada:
Inwestując punkty w odporność starajmy się osiągać wielokrotności liczb 2/3/4 w zależności od koloru specjalizacji bohatera w tej „tabeli”, aby poprawnie wykorzystać cenne punkty zdolności.
Ostatnio edytowany przez lu_kier (2014-04-07 11:43:44)
Offline
Przeczytałem to powoli i rzeczywiście te zależności istnieją. Nie wiem czy ktoś o tym wiedział, ale za taki zwięzły i klarowny poradnik mogę dać plusa w podzięce.
Czyli np. u wojownika to działa tak (?) :
- inwestuję punkty, rośnie wartość ochrony przed cięciem
- dalej inwestuję, rośnie wartość ochrony przed miażdżeniem itd.
Offline
Działa dokładnie tak jak napisałeś,
idzie od cięcia przez miażdżenie-> ogień->magia->przebicie->cięcie....
Dodam jeszcze, że jeśli któraś z wartości osiągnie maksimum(8) to nadal się liczy w ciągu, przykład:
Wojownik mający 50pkt. odporności (8-8-8-7-5), to jego następny poziom (52pkt.) powinien wzmocnić ochronę przed przebiciem, jednak nie wzmacnia bo wartość 9 jest niemożliwa do zdobycia przez inwestowanie w odporność. Z tego wychodzi, że kolejny wzrost pancerza(ogień) dostanie przy odporności na wysokości 58pkt.
Offline
kurde... tak czytam, głowie się i jakoś nie mogę zrozumieć..
paladyn - wg rozpiski armor 4 / 4 / 4 / (3) / 1
ja mam hiroska takiego: resistance 21, armor: 5/5/4/3/2
resist 21, pancerz początkowy 12, tj. 21-12=9 co daje 3pkt pancerza w przypadku paladyna
niby się zgadza, ale nie zaczęło zwiększać armora od ognia, lecz od magii..
bo wg tego co wyżej powinno być 5/4/4/4/2
więc albo ja liczę coś źle, albo liczba w nawiasie nie rozpoczyna kolejki - może w tym przypadku.. wytłumaczy ktoś?
edit: no i chyba zabrakło w tabelce rangera i healera ;p
Ostatnio edytowany przez danath (2014-04-06 23:35:20)
Offline
Z tego co pamiętam to szukałem zależności wzrost pancerza a typ bohatera, więc możliwe że są jakieś błędy, po prostu wyszedłem z założenia, że klasa kapłan zaczyna wzrost od odporności na ogień.
Tak więc danath, dzięki za wskazanie pomyłki. Jutro postaram się sprawdzić tych "żółtych", może się znajdzie coś więcej.
PS Miałem tu już nie zaglądać, ale ten temat mam subskrybowany(: i jakoś przyniosło mnie z powrotem.
edit: o_0
Ostatnio edytowany przez lu_kier (2014-04-07 00:12:55)
Offline
Lista zaktualizowana:
Wojownicy (wzrost co 2 punkty):
Barbarzyńca 4-(3)-3-3-1
Rycerz śmierci 5-(4)-2-4-3
Wojownik 5-(4)-4-3-1
Zwiadowca 4-(3)-3-3-1
Opryszki (wzrost co 4 punkty):
Bard 3-3-3-(1)-1
Handlarz 3-3-3-(1)-1
Zabójca 2-2-2-(1)-0
Złodziej 3-3-3-(1)-1
Czarodzieje (wzrost co 4 punkty):
Alchemik 1-1-1-(0)-3 Uwaga: wzrost co 2 punkty.
Archimag 1-1-1-(1)-4
Iluzjonista 1-1-1-(0)-3
Mag lodu 2-2-2-(0)-2
Mistrz runów 3-3-3-(3)-2
Nekromanta 1-1-1-(0)-3
Piromanta 1-1-1-(4)-3
Przyzywacz 1-1-1-(1)-3
Kapłani (wzrost co 3 punkty):
Druid 2-2-2-3-(2)
Mistrz runów 3-3-3-3-(2)
Paladyn 4-4-4-3-(1)
Szaman 2-2-2-3-(2)
Uzdrawiacz 2-2-2-2-(2)
Ostatnio edytowany przez lu_kier (2014-04-11 18:35:31)
Offline