Co myślicie na temat magów, generałów ludzi? Czy są wartościowi? Jaki typ jest najlepszy? Zapraszam do debaty
Offline
Magowie są dobrzy, tylko (jak wszyscy Ludzie) strasznie długo się budują i są dosyć drodzy.
Najbardziej przydatni są rzecz jasna Biali (leczenie), a jeśli chodzi o atak - Czarni. Czerwonych Magów nie używam, nie warto.
Offline
Ja używam tylko białego maga, a jeśli już mam dużo sury, to dam na masową produkcje wszystkich, czasami mogą się przydać.
Offline
Ja produkuję po trochu każdego rodzaju. Dzięki temu mam leczenie, atak ogniem i atak magią.
Offline
Wszyscy są przydatni. Biały może ma średnie walory bojowe, lecz zdolności uzdrawiające to podstawa podczas szturmów.
Czarni mają niby wysoki dmg, ale średni dps, mało pż, przez co w walce co prawda są użyteczni, ale tylko z odpowiednią obstawą. Za to są niezastąpieni, jeśli na horyzoncie pojawią się wrodzy magowie (wysysanie mana).
Czerwoni chyba mają największą siłę destrukcji, chodzi mi tu o ognisty krąg (lodowa dłoń niby ma większy zasięg, ale jednak to nie to samo). Dmg i dps porównywalny do tych czarnego maga. No i z pewnością docenicie ich wartość, gdy natraficie na smoki bądź inne jednostki atakujące ogniem .
Ostatnio edytowany przez Nerevan (2010-02-03 14:42:29)
Offline
Z kolei ze smokami i atakującymi będzie chyba problem. Czerwoni też atakują ogniem. Chociaż może da się odwrócić uwagę i podprowadzić trochę kawalerii...
Offline
Trzech magów trzech generałów, jeden ma swoje plusy, drugi ma swoje.
Biały mag - posiada najlepszą obronę przeciw atakom od pozostałych magów z tej rasy, posiada ciekawe czary które uzdrawiają nasze jednostki. Ma niskie obrażenia od innych magów ale nadrabia to obroną. Ogólnie podstawowy mag do ataku na bazę wroga (leczenie),
Czerwony mag - bardzo dużo odporność na ataki ognia, co w starciu ze smokiem, ma szansę wygrać (jak jest ich kilku), silne obrażenia obszarowe oraz w miarę przyzwoite obrażenia normalne (od ognia), mag zaraz na początku do ataku oraz do obrony bazy,
Czarny mag - najsilniejszy ale za to najsłabsza obrona a inne ataki, silne obrażenia obszarowe od lodu oraz wyssanie many (pozbawienie jej innych magów na polu bitwy), zyskuje manę za zabicie wrogów co jest bardzo dobrym atutem tego maga, ogólnie podstawowy mag do ataku na bazę wroga,
Magowie, dobrzy na swój sposób, przydatni na polu walki ale długo się produkują i są od koniec rozbudowy bazy.
Offline
To jest właśnie uniwersalizm ludzi, zależnie od potrzeb rasy robisz generałów, bezsensem będzie robić czarnych magów na krasnali bo tą magią nic nie zdziałają, ale czerwony zdziesiątkuje kręgami wrogie szeregi. Dominacja białego maga musi być tylko tymczasowa bo trzeba spalać surowiec i robić potężnych reprezentantów innych rad magów. Za najbardziej użytecznego uznaję czerwonego za swoje super błogosławieństwo (ratunek przed smokami i liszami) oraz krąg najlepszy obszarowy spell ludzi.
Offline
Czerwoni są chyba najprzydatniejsi bo potrafią chronić przed ogniem, a biali uleczają. Czarnych rzadko używam
Offline
Każdy ma ciekawe zastosowanie, biały leczy jak jednorożce co jest wielkim plusem, czerwony ma krąg ognia i chroni całkowicie przed ogniem (co jak zostało wspomniane jest dobre na smoki, lisze i szamanów minotaurów czy krasnoludzkich), a czarny wysysa manę, zadaje obrażenia magiczne i używa lodowej dłoni. W walce bezpośredniej nie są źli, ale najmocniejsi też nie są, to właśnie ich specyficzne umiejętności są najważniejsze, a nie czysta siła.
Offline
Nie będę już wymieniał zalet i wad każdego z magów, ponieważ zostało to zrobione kilkukrotnie. Powiem jedynie, że najbardziej przydatnym jest biały mag ze względów leczniczych. Pomijam fakt, że każdy z nich wygląda jak ukryty pedofil, ale to moje osobiste przemyślenia.
Offline
O prywatnych gustach się nie dyskutuje, jednak naprawdę nie mam pojęcia, co w nich pedofilskiego . Biały mag leczy i przejmuje budynki, więc jest najbardziej przydatny. Czarny jest najsilniejszy, ale także najdroższy i długo się buduje. Czerwony co prawda posiada silną magię ognia, jest wydaje mi się najmniej istotnym w całej grupie.
Offline
Moim zdaniem najbardziej przydatny będzie biały mag, przynajmniej po misjach z Warlords Battlecry 1, gdzie bez białego maga/magów ze świty misje byłyby o wiele trudniejsze. Mag ognia jest dobry przeciw zbitym kupom jednostek, krąg ognia szybko robi z nimi porządek. Ochrona przed ogniem jest sytuacyjna, ale przydatna. Czarny mag był chyba najmniej przydatny, on bodajże wysysał manę czy strzelał lodową dłonią. Atak elektryczny więc bardzo skuteczny, ale dosyć wolny.
Offline