Szybkość | 45% - 5 | |||||
Siła | 45% - 5 | |||||
Magia (zaklęcia jednostek) | 9% - 1 | |||||
|
Zachęcam do udziału w sondzie i uzasadnieniu swojego zdania.
Zacznę moim zdaniem szybkość daje więcej walorów, szybki atak wręcz tratowanie jednostek i przede wszystkim manewrowość podawajcie swoje przykłady z czasem dopiszę więcej.
Offline
To jak kamień papier nożyce. Szybkość miażdży siłę, a siła magię. Jak ma się szybkiego bohatera lub jakiegoś wypasionego łucznika to: bohater zdąży poważnie zranić lub zabić jakiegoś pakera co jeden atak zadaje pół godziny, zanim ktoś podejdzie do łucznika który wpakuje mu serie starzał i spierdzieli już będzie nie żywy.
Offline
Krasnoludy są silne. Ich skuteczność jest raczej widoczna...
Dlatego szybkość jest bardzo ważna, kilka czarów i nieco siły też pomaga. Ja daję pusty głos, gdyż najlepiej po prostu zmieszać wszystko w rozsądnej proporcji, chociaż można powiedzieć, że szybkość ma pewną przewagę.
Offline
Trudne pytanie. Jak już ktoś wyżej wspomniał jedno nakłada się na drugie, lecz według mnie najważniejsza jest szybkość ataku oraz ruchu. Lepiej, według mnie, zaatakować kilka razy szybko niż raz wolno. Jednak magia też jest niczego sobie (np. leczenie jednorożców) która może stanowić ważną część podczas bitwy lub poważnie uszkodzić bazę wroga poprzez czas obszarowy. Siła i obrona - tym klasują się krasnoludy i za to ich nie lubię. Zanim dojdą np. do łucznika który jest szybki zostaną zabici. (łucznik zacznie po chwilach uciekać na dalsza odległość a wolny wojownik nie zdąży do niego dojść), jednak gdy będzie starcie twarzą w twarz to obrona ma ważne znaczenie.
Ogólnie to jestem za szybkością, lecz nie powiem, że też inne walory się nie liczą.
Offline
Zbanowany
Według mnie wszystkie statystyki są ważne, ale, jeśli mam wybierać jedną z trzech, to wybieram szybkość. Bardzo lubię patrzeć jak jednostki biją niczym maszynka. A samej siły bym przenigdy nie wybrał, bo takie cechy mają krasnoludy, a ja ich nie cierpię. Tak więc szybkość zdecydowanie wygrywa i na nią oddaję swój głos.
Offline
Na samej magii chyba żadna rasa nie polega.
Offline
Zbanowany
Dla istot lasu magia to świętość, natomiast krasnale to półgłówki, nadużywający alkoholu. Jest to moje skromne zdanie na temat tych dwóch przeciwstawnych ras.
Offline
Z reguły rzadko korzystam z magii. Dlatego też zastanawiałbym się tu nad siłą i szybkością, bo one w tej grze decydują wg mnie. Ostatecznie stawiam na szybkość, bo dzięki niej przeważamy inicjatywą nad przeciwnikiem, a to klucz do sukcesu. Oczywiście nie należy przesadzać, grunt to odpowiednie proporcje.
Offline
kamien-nożyce-papier.. bardzo dobre porównanie
ja swego czasu klepałem iluzjonistą i za 70 many z 15 zwykłych i tanich sprigganów tworzyło mi przeróżne kombinacje jednostek.. od dwarf lodów, reaverów, berserkerów, przez minotaury szamany, białych i czerwonych magów, sorcerorów aż do dryad, moonguardów i innego pomniejszego spamu..
najlepiej z ww sprawowali sie minosy szamany, sorcerory i biali magowie.. ustawiało im sie nastawienie magic defender i na drugi koniec mapy dochodzili niszcząć wszystko po drodze i nie trzeba było ich specjalnie pilnować.. (+dla magii)
jednostki siłowe dwarflodr/berser/reaver (poza sytuacjami w których niszczyły ich jednostki powietrzne) konczyli sie na silnie ufortyfikowenej bazie wroga (wieze, machiny, jednostki dystansowe), ale za to jak napotkali armie wroga (nawet mieszaną statystykami której ankieta dotyczy) to spadali dopiero przy przewadze x3 (+dla siły)
jak grałem feyem, który ma najszybsze jednostki, robiłem zazwyczaj mieszanke sylpfów, pixów i smoczków... bardzo szybko sie przemieszcza, jeszcze szybciej atakuje, tania i szybka w produkcji
niszczyłem takim zestawem nawet spore oddziały kawalerii ludzi (10-15 knight, knight lord) tracąc tylko sylphy... (+dla szybkości)
moj głos jednak za magią, która wydaje sie być najbardziej wszechstronna w niszczeniu... i armi i budynków ;p (oczywiście dotyczy to magii jednostek i samych jednostek)
Offline
Moderator
Jeżeli chodzi o mnie jestem za.... Badum tak :
Za siłą, szybkością i wytrzymałością. Dlaczego? Ano dlatego że im silniejsza i szybsza jednostka, tym mniejsze prawdopodobieństwo iż wróg nam ją zaciupie w mniej niż sekunde (nie dotyczy zabójców, jacy mają dosłownie losowe szanse na killa za jeden cios nawet w wypadku starcia z tytanem). Z drugiej strony im silniejszy bohater (a znając siebie i w 2 części WB polegam głównie na nim) tym szybciej sobie można poradzić nawet z jednostkami jakie posługują sie magią (co nie znaczy że magie traktuje jako śmieć, o ile jest ta jaka pomaga nie szkodzi). Magie traktuje jako dodatek, niekoniecznie istotny ale jednak dodatek. Czy to ulepszenie chwilowe HP czy uleczenie, wporządku ale NIGDY magii nie stawiam ponad zwyczajną siłe i pancerz.
Offline