Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum


#1 2014-10-01 10:16:32

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Na razie sam suchy tekst moich pomysłów na grę a w miarę postępu będę zamieszczał coś jeszcze.

Ogólnie
Nazewnictwo: chciałbym aby nie było takich sytuacji że w rasie Orków jest żołnierz Ork zwanym Orkiem XP.
Rasa: ponad połowa jednostek w danej "nacji" to faktyczni przedstawiciele danej rasy, jak w WB1 wybrałem Minotarłów do rozgrywki to ich ilość była bardzo mała względem reszty armii (tzn był goblin, bazyliszek i machiny).
Armia każdej rasy składała by się z 9 jednostek gdzie pierwsze 6 jednostek to między innymi: 1.Chłop 2.Strzelec 3.Szermiesz 4.Mag 5.Jednostka oblężnicza i 6.Generał, pozostałe 3 jednostki w zależności od profesji rasy (patrz niżej).
Poziom twierdzy jaki będzie można uzyskać najwyższy to 3 ale bardziej konkretniejsze poziomy.


Wybór profesji
Na początek przed wybraniem rasy gracz wybiera jaką nacją chcę grać:

Barbarzyńcy
Ulubiony surowiec to kamień.
Dodatkowe jednostki to żołnierze.
Obrażenia w większości konwencjonalne (czyli od broni) i jedna jednostka z elementarnym atakiem.
Budynki tanie ale z brakiem możliwości naprawy.
Dochód nie jest zwiększany przez badania i nie mogą handlować, ale mogą umieścić górników w kopalniach.
Robotnik bardzo słaby bez specjalnych umiejętności, umieszczenie ich w kopalni liczy się jako 1 górnik.
Żołnierze kosztują tylko jeden typ surowca w przypadku podstawowych i zaawansowanych lub 2 typy surowca w przypadku jednostek elitarnych.
Badania udoskonalające żołnierzy pod kątem walki i szybkości, inne badania tylu pancerz to sporadycznie.

Inżynierowie
Ulubiony surowiec to żelazo.
Dodatkowe jednostki to machiny.
Obrażenia konwencjonalne  i parę elementarne.
Budynki drogie ale silne/wytrzymałe z możliwością naprawy.
Dochód jest trochę zwiększany przez badania i mogą handlować, mogą również umieścić górników w kopalniach.
Robotnik drogi i słaby lecz czasami ze specjalną umiejętnością, umieszczenie ich w kopalni liczy się jako 2 górników.
Żołnierze kosztują tylko jeden typ surowca w przypadku podstawowych lub 2 typy surowca w przypadku  zaawansowanych i 3 przy jednostkach elitarnych.
Badania udoskonalające swoje machiny oblężnicze i ewentualnie architekturę.

Magowie
Ulubiony surowiec to kryształy.
Dodatkowe jednostki to magowie.
Obrażenia w większości elementarne i jedna jednostka z konwencjonalnym atakiem.
Budynki średnio wytrzymałe z możliwością regeneracji, nie każda nacja wykonuje naprawy.
Dochód jest zwiększany przez badania i mogą handlować, nie mogą umieścić robotników w kopalniach.
Robotnik drogi i silny, można go śmiało posłać do ataku z szansą na pokonanie przeciwnika.
Żołnierze kosztują tylko jeden typ surowca w przypadku podstawowych lub 2 typy surowca w przypadku  zaawansowanych i 3 przy jednostkach elitarnych.
Badania udoskonalające swoje zaklęcia, regeneracje many i specjalne umiejętności budynkom.

Uniwersalni
Ulubiony surowiec to złoto.
Dodatkowe jednostki po 1 każdego typu czyli 1 machina, 1 wojownik i 1 mag.
Obrażenia mieszane.
Budynki średnio wytrzymałe, wykonują naprawy.
Dochód jest zwiększany przez badania i mogą handlować, mogą umieścić robotników w kopalniach.
Robotnik rożnie w zależności od nacji.
Żołnierze kosztują minimum 2 typy surowca.
Badania udoskonalające wszystkie swoje obiekty kładąc nacisk ka jeden element konkretniej w zależności od nacji.

Rasy
Chciałbym aby były grupy po 3 odmian kazdej rasy jak to było z elfami przy czym jedni są dborzy, drudzy źli a trzeci neutralni.

(Profesja).........Rasa................|Dobry.............|Neutralny...|Zły

(Magowie)........Elfy...................|(nie)Wysokie...|(ob)Leśne..| Mroczne -()<-żarcik
(Inżynierowie)..Krasnoludy........|Wysokogórskie|Leśne........|Podziemne
(Barbarzyńcy)..Zielono-skurzy..|Kobolty............|Gobliny.....|Orkowie
(Uniwersalni)...Ludzie...............Zakon..............|Imperium...|Czarnoksiężnicy

Jeśli chodzi o nację Czarnoksiężników to przerobieni Władcy zarazy gdzie mają 3 generałów magów jak ludzie z WBC2 tylko tak, na pierwszych poziomie są owładnięci ludzie Opętany-robotnik i Berserker-człowiek żołnierz, dalej są hydry, oczy i inne potwory z ludzkiej masy (w końcu ci źli magowie eksperymentują na nich).

=======================================================
Na samym początek zajmę się rojowiskiem, jest moją ulubiona nacją w grze lecz parę rzeczy należałoby zmienić.

Wygląd
Nadać im pewne humanoidalne cechy jak to zostało zrobione z Skorpio-człekiem bo tradycyjny owadzi wygląd jest nudny i ich chrobotanie zastąpić prostym dialogiem jak u golemów mrocznych krasnoludów.

Jednostki:
1.Poziom
Mrówka-zwykły robol.
Modliszka-zamiast łuski, odporny na ataki kute i z możliwością ulepszenia ich szybkości ataku i ruchu.
2.Poziom
Szerszeń-lotnik i tyle.
Skorpioczłek-tutaj bez zmian bo już jest świetny.
3.Poziom
Księżna-generał roju zamiast kapłana skorpiona, powolna i masywna robal-owa panna z olbrzymim obrażeniami wręcz, umiejętność pożarcie (25% na zabicie mniejszego wroga i przywrócenie zdrowia o tyle ile ofiara miała maksymalnie).
Skarabeusz- bardziej masywniejszy i powolniejszy, idealna jednostka oblężnicza.

Co do budynków może zostać styl wielkich kopców ziemi.

Tylko do jakiej profesji ich dać, waham się między magami (kapłan-skorpion, motyl-mag, ???) czy barbarzyńcami (żuk-żywy czołg roju, mrówka-żołnierz-tani ale szybki do rozmnożenia, ???).



Co sądzicie o tym wszystkim?

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-10-27 08:25:09)

Offline

 

#2 2014-10-01 10:47:22

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Ciekawe pomysły, ale lepsze byłyby rasy w starym wydaniu. Z pewnością byłoby dobrze gdyby powróciły stare rasy, a nawet dodano jedną czy dwie nowe, najlepiej rasy dobra, bo mają straszny deficyt. Rycerze, Imperium, Wysokie Elfy i Krasnoludy vs cała neutralno-zła reszta.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

#3 2014-10-01 13:52:45

 Nessha

Moderator

5754237
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2011-02-09
Posty: 983
Punktów :   
Ulubiona rasa: Gady/Ludzie/Kuce
Najmniej lubiana rasa: Zombie
Jednostka: Piekielny Ogar
Tytan: Los
Profesja: Piroman

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Imho dobry kawałek tekstu, wszystko dopisane z dokładnością dzięki czemu idzie sie połapać. Jednak tak jak przedmówca, boli fakt małej ilości ras. 4-5 ras to zdecydowanie za mało, zważywszy że w II mamy ich 10-11, zaś w III to jest już 15-16 (z czego ludzi rozbito na dwa szczepy). Dodanie dwóch ras dobrych , jak wysokie elfy czy krasie zrównoważyłoby nieco konflikt Dobro-Zło


http://steamsignature.com/status/default/76561198108331506.pnghttp://steamsignature.com/AddFriend.png
https://discord.gg/vPAr9ap
Maniaczka i Nerda świata WARFRAME
http://orig14.deviantart.net/8582/f/2015/089/0/f/warframe___frost_by_thegalliumdesigns-d8nqs6y.png

Offline

 

#4 2014-10-02 11:55:31

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Podsumowując: chcecie aby nic nie zmieniano w starych rasach a jedynie dodano parę nowych i to o charakterze dobra?
Jak kto woli "stara szkoła", ale macie jakieś propozycje jakie konkretne nacje mają być?

Do niewykorzystany ras w grze a występujących w fantastyce zaliczają się gnomy,hobbity,hobgobliny(w grach jest traktowane jako ulepszone zło, ale co wyczytałem w przesłankach to raczej spokojni konstruktorzy),naród żywiołaków(?),syreny czy inne głębinowe stwory.

====================================================
Kontynuując jednak swoje pomysły to:
====================================================
Ogólnie
Nie lubię jak coś się powtarza jeśli jest mowa o budynkach czy jednostkach, gniazda dające jednostki latające są budynkami neutralnymi do przejęcia.
W przypadku tytanów też jestem skory zrezygnować, sam ich nie używam bo kiedy wyjdą to już jest dawno po bitwie a jak ma go przeciwnik to dla mnie jest tylko kolejnym ciężkim typkiem do rozwalenia, zawsze robię sobie siły obronne składające się z jednostek strzelających i zawsze sukcesywnie likwidowałem takich tytanów, po paru takich akcjach tych obrońców nazwałem żartobliwie plutonem egzekucyjnym.
Jeżeli tytani mają być to niech trochę pomogą poza bitwą albo niech ich obecność będzie bardzo odczuwalna na polu bitwy np: jeden tytan ma umiejętność: bojowe tupnięcie-wszystkie obiekty lądowe (jednostki/Budynki)otrzymują obrażenia na dużym polu wokół tytana, ponadto tytan powinien być obiektem pod kątem fabuły powtarzalnym który śmierć nic by nie zrobiła takiego politycznego zamieszania, konkretnie mówię tu np o tytanie krasnoludów, ich Król na lektyce, może być tylko jeden król a nie co inny kolor mają swojego króla sobowtóra, albo akcja typu "pokonałem Lorda Bane", czyli powstrzymałem apokalipsę tak ?

<<<Wysokogórskie Krasnoludy>>>
Widzę ich jako osoby o lekko czerwonawej kolorze skóry i Mleczno-białych brodach (ewentualnie szarych), kolory dla budynków to szary z elementami pomarańczowymi(żelazo) i parę innymi, odzienie to mieszanka koloru żelaza i złota.
W tej armii widzę rodzinkę golemów w wersji zmechanizowanej, wiem że to wałsność mrocznych ale jak ci są mistrzami run to czemu nie, tamtym zostawimy machiny.

Umiejętność narodowa: pijaństwo(tradycyjnie);
Badanie specjalne: Architektura- na finalnym poziome wszystkie budynki mają o 50% większą wytrzymałość.
Budynek specjalny: Wartownia-zaawansowana wieża obronna.

Jednostki:
Nazwa(koszt)<obrażenia>-opis
Poziom 1
Architekt(żelazo+zloto)<obuchowe-robotnik z możliwością naprawy budynków za darmo.
Lekki piechur(żelazo)<kute>-lekkozbrojny krasnolud z piką.
Złoty golem(dużo złota i parę kryształów)<obuchowe>-szybki golem podatny na obrażenia fizyczne ale wykazuje się dużą odpornością na ataki żywiołowe wraz z magicznymi.

Poziom 2
Kusznik(żelazo+złoto)<kute/ogień)-nie lubię wyglądu kusznika jaki został zaprezentowany w grze, ja go widzę jako napakowanego gościa z olbrzymią kuszą (prawie jak balista), powolny jak reszta krasnoludów ale wytrzymały, po odblokowaniu mogą za opłatą w kryształach przez jakiś czas atakować ogniem(badanie: wybuchowe pociski)
Ciężkozbrojny piechur(ogrom żelaza+złoto)<cięte> ekstremalnie powolny ale również wytrzymały, zadaje dwukrotnie większe obrażenia przeciwko budynkom.
Kamienny golem(dużo kamienia+kryształ)<obuchowe)-zanegowana wersja złotego golema, czyli powolny, silny i mnie podatny na ataki fizyczne ale bardziej podatny na ataki żywiołów, potrafi walczyć na dystans rzucając kamieniami.

Poziom 3
Mistrz runów(kamień+kryształ+żelazo)<ogień> mag krasnoludów który walczy w starciu skutecznie przeciwko lądowym jak i powietrznym jednostkom, czary: kamienna skóra, deszcz kamieni, przywołanie żywiołaka ziemi,do produkcji tej jednostki wymagane jest badanie runy ochronne(+1 do odporności).
Góral (złoto+żelazo)<chłód>generał mag walczący na dystans z możliwością spowolnienia wrogów ma małym obszarze wokół siebie
Żelazny golem(ogrom żelaza+kryształy)<cięte>najwolniejszy i największy ze wszystkich golemów, może atakować również jednostki powietrzne.

Tytan-jak już to widzę tutaj awatara, wielki ruchomy pomnik krasnoluda z ogromnym  młotem zadający obrażenia od piorunów, umiejętności to bojowe tupnięcie(patrz wyżej),żyzność ziemi-przywraca 2500 jednostek surowca w pobliskich kopalniach.

<<<Leśne krasnoludy>>>
Lekko brązowy odcień skóry, włosy brązowe lub czarne, ubiory to elementy żelaza i skórzanego pancerza.
W przeciwieństwie do innych krasnoludów te były by trochę szybsze.

Umiejętność narodowa: Rozbiórka-budowle mogą został zniszczone przy czym odzyskujemy 50-75%(po ulepszeniu) materiałów;
Badanie specjalne: Fortyfikacja-czas budowy zostaje skrócony o 50%;
Budynek specjalny: Trebusz-machina oblężnicza o zasięgu 20 ale minimalny to 10 i mało wytrzymały.

Poziom 1
Kowal(żelazo+kamień)<obuchowy-słynny kowal, tutaj mi pasuje.
Biegacz(złoto)<obuchowe>dalej słynny krasnolud z gry, można polepszyć jego szybkość.
Pniak(kamień)<obuchowe>prymitywny taran który jego element główny to zaostrzony pniak,większe obrażenia przeciwko budynkom.

Poziom 2
Berserker(żelazo)<cięte>tradycyjny z WBC3, przeciwko kawalerii.
Łucznik(złoto+żelazo)<kute> szybszy od kusznika ale słabszy pod każdym względem, lecz istnieje możliwośc zwiększenie zasięgu oraz obrażeń dzięki badaniom.
Onager(kamień+żelazo)<obuchowe>prosta i szybka katapulta.

Poziom 3
Senior Krasnoludów(żelazo+kamień+złoto)<cięte>generał,kolejna jednostka z WBC3
Mistrz kamienia<kamień+złoto><magia> mag krasnoludów walczący na dystans, a właściwie taki druid potrafiący zwiększyć odporność i pancerz pobliskich jednostek dzięki swoim zaklęciom lub strzaskać pancerze wroga.
Balista<złoto+żelazo+kamień><kute>silna machina z dużym zasięgiem i przebijającym atakiem.

Tytan-Helepolis-jest to odmiana wieży oblężniczej tylko bardziej rozbudowana (wikipedia), na razie nie wiem co takiego specjalnego miałaby robić oprócz przerzucania naszych wojsk za okopami wroga lub przeszkodą, np schowali się wreciochy za górą to użyjemy wieżę i przerzucimy je przez tą górę, również mógłby robić za most czy jak wrogowie znajdują się na wzgórzu to przystawić olbrzyma i możemy wejść na ich poziom nie szukając wejścia.

<<<Podziemne Krasnoludy>>>
Kiedy pierwszy raz spotkałem się z Warlords'ami (dokładnie WBC2) to moje zainteresowanie w pierwszej chwili padło na mroczne krasnoludy (uwielbiam Krasnoludy w grach fantasy) i oczywiście ich wybrałem, na początku zachwycili mnie swoimi golemami oraz machinami ale po paru bitwach trafiło do mnie takie pytanie, a gdzie oni są, czy to tylko inżynierowie i bohater stanowią jako jedyni przedstawiciele tej rasy?

W mojej wizji krasnoludy te mają bladą skórę z fioletowymi włosami (lub taki odcień) wzięte od portretu pana wojny z WBC2, jest to nacja steampunkowa gdzie każdy potrafi walczyć na dystans a ich stroje zawierały ozdoby z kryształu.

Umiejętność narodowa: detonacja, jednostki mogą dokonać samobójczego ataku na wroga lub gdy jednostka zostaje zabita ale obrażenia są wtedy dwukrotnie mniejsze i jest mniejszy zasięg wybuchu;
Badanie specjalne: Kalibracja- na finalnym poziome zasięg jednostek jest o 50% większy.
Budynek specjalny: Altyleria- budynek obronny o ogromnym zasięgu zadający obrażenia od ognia.
Dodatkowym ważnym badaniem dla tej nacji to ogień alchemiczny który powoduje odblokowanie min u inżynierów i detonacji u całej armii.

Przy tych jednostkach podam zasięgZ:X aby było widać jak kalibracja może zwiększyć efektywność.

Poziom 1
Inżynier(żelazo+kryształ)<kute>Z:4-robol podziemnych z małą kuszą przy pasie, umiejętność specjalna to możliwość zaminowania terenu, konkretnie za mannę tworzy nieruchomą i niewidzialną minę.
Miotacz ognia(jak na jednostkę tego poziomu kosztuje sporo żelaza i kryształu)<ogień>Z:4Ruch:2-specjalna akcja tej jednostki polegała by na tym że co pół sekundy zadaje obrażenia i szybkość tą nie można ani zmniejszyć ani zwiększyć.
Badania specjalne dla tej jednostki
(parowy egzoszkielet +2 ruchu);
(zbiornik azotu -możliwość atakowania chłodem ale traci premie wynikające z ognia alchemicznego wymaga 3 poziom ratusza);
(pod ciśnieniem-miotacz może  teraz atakować latających wrogów);
Piła(kamień+żelazo)<cięte>Z:4-wóz drewniany miotające piły tarczowe.

Poziom 2
Strzelba(żelazo)<kute>Z:10-krasnolud ze strzelbą, strzela dwukrotnie rzadziej od kusznika ale zadaję 2,5 raza większe obrażenia.
Balon(żelazo)<obuchowe>Z:8-latająca jednostka krasnoludów, powolny ale lata.
Działo ogniowe(żelazo+kryształy)<ogień>Z:12-ta sama słynna armatka z WBC2, nie atakuje latających.

Poziom 3
Brygadzista(kryształy+złoto)<elektryczność>generał podziemnych krasnoludów walczących na dystans przy pomocy pętu Tesli, pozyskuje materiały z zniszczonych budynków (jak golem z brązu z WBC).
Technik(żelazo+złoto+kryształy)Z:6<ogień>krasnolud o małej wytrzymałości pełniący rolę maga w tej nacji, co ma się rzucać w oczy to to że ma bazooke na ramieniu ale nie potrafi strzelać do latających, "czary" jakie posiada to: naprawa-pobliskie jednostki mechaniczne(i miotacz ognia również) zostają "uleczone", strzał z moździerza- dokonuje silnego ataku na wybrany obszar,doładowanie-pobliskie sojusznicze jednostki poruszają się szybciej przez jakiś czas.
Czołg parowy(tony żelaza+złoto)<ogień>Z:4Ruch:1-ze wszystkich czołgów czy po prostu jednostek pancernych on ma być największy i najtwardszy ale najwolniejszy a jego obrażenia niskie, dopiero badanie nad ogniem alchemicznym zapewniają mu normalne obrażenia, wygląd tej jednostki byłby oparte na koncepcji Leonarda da Vinci, jak ktoś nie wie to czołg o okrągłym podwoziu ale zrezygnowałbym z imponującej kolekcji dział a na ich miejscu wstawił szereg kolców a działo obrotowe umieścił na szczycie.

Tytan-Sterowiec-latająca fabryka podziemnych krasnoludów

=====================================================
I tyle jeśli chodzi o Krasnoludy, przy następnym poście opisze elfy.
Przy nich możecie się spodziewać że:
Budynki to drzewa z zdolnością regeneracji i z brakiem możliwości naprawy gdzie: wysokie elfy mają jasne drzewa i budują się w koronach drzew, leśne elfy mieszkające przy pniaku lub w nim, mroczne elfy mają drzewa przypominające pająki, potężne korzenie tych splugawionych drzewców potworzyły podziemia gdzie elfy knują swoje złe intrygi.
U mrocznych elfów chcę wyrzucić kult demonów i nieumarłych a skupię się na pająkach,mianowicie mroczne elfy będą oddawać cześć pajęczej bogini i będą mogli wyszkolić olbrzymiego pająka jako swoją elitarną siłę uderzeniową.

Jeżeli gdzieś błąd zrobiłem to dajcie znać, bo znowu napisałem kawał tekstu.

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-10-03 11:20:29)

Offline

 

#5 2014-10-02 13:26:37

 Nessha

Moderator

5754237
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2011-02-09
Posty: 983
Punktów :   
Ulubiona rasa: Gady/Ludzie/Kuce
Najmniej lubiana rasa: Zombie
Jednostka: Piekielny Ogar
Tytan: Los
Profesja: Piroman

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Cóż kolejny dobry tekst, szczerze mówiąc  chciałabym poczytać więcej, póki co jest nieźle. Ogółem koncepcja zmiany tytanów na coś bardziej przydatniejszego, co daje korzyści dla całej nacji jaką kierujemy, bardzo mi przypadł  do gustu, podobnie z gniazdami *aczkolwiek tu może być jak do tej pory było*

Błędów jest kilka, jednak nie na tyle by raziły po oczach


http://steamsignature.com/status/default/76561198108331506.pnghttp://steamsignature.com/AddFriend.png
https://discord.gg/vPAr9ap
Maniaczka i Nerda świata WARFRAME
http://orig14.deviantart.net/8582/f/2015/089/0/f/warframe___frost_by_thegalliumdesigns-d8nqs6y.png

Offline

 

#6 2014-10-02 16:05:19

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Mroczne Krasnoludy same nie pchają się do walki bo są tchórzliwe/nie lubią brudzić sobie rąk. Mają związek z Lordem Bane, który jak to w kampanii ujęto "skaził ich serca złem" czy jakoś tak. Mogą przez to korzystać z usług upiorów i cieni, a Moc Ziemi to trochę runicznej krasnoludzkiej magii. To po prostu Krasnoludy z pasją do maszyn do ekstremum, są podobnie bezduszne i nieczułe jak one.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

#7 2014-10-03 11:18:43

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

<<<Mroczne Elfy>>>
Jak już pisałem wyrzuciłbym kult demonów oraz nieumarłych a skupił się na kulcie pająków i tym podobne oraz nie ma czegoś takiego że jednym ciosem można powalić przeciwnika bez względu ile miał HP czy mocy(umiejętność zabójstwa).

Wygląd budynków to fioletowe drzewa o upiornym wyglądzie którymi swoimi korzeniami utworzyli podziemia dla elfów.
Wygląd jednostek-bladolicy elf o czarnych lub czerwonych oczach, strój czarny z elementami koloru fioletowego(np płaszcz lub opaska)

Umiejętność narodowa: Wykorzenienie: plugawy drzewiec znów może się poruszać(patrz niżej).
Badanie specjalne: Zatrucie: kiedy normalna trucizna zadaje 1 pkt obrażeń na sekundę to mroczne elfy miałyby możliwość zwiększenie efektu do 9 pkt.
Budynek specjalny:Trująca pułapka: niby taka wieża obronna co tylko raz atakuje niszcząc się, zaatakowana zatruwa wszystkich wrogów w pobliżu, otarcie się o tą budowlę również powoduje detonację.

Jednostki:

Poziom 1
Plugawy drzewiec(bardzo dużo kamienia)<obuchowe>-budowniczy mrocznych elfów, lecz nie tworzy nowej struktury tylko nim się staje, czyli co nowy budynek to trzeba do produkować nowego drzewca, ekstremalnie powolny (ruch:1) ale wytrzymały i może zostać użyty jako machina oblężnicza.
Zabójca(kryształ)<kłute>-bardzo szybka jednostka która po ulepszeniu ma szanse na trafienie krytyczne równe 60%.
Pająk(złoto)<kute>zatruwa, może umieścić pajęczynę w miejscu w którym stoi w celu spowolnienia wrogów,pajęczyna ta znika po jakimś czasie.

Poziom 2
Mroczny łucznik(kryształ+złoto)<kłute>-zwykły strzelec aby był.
Truciciel(kryształ+żelazo)<ogień>-dalekosiężny strzelec które ataki są słabe ale obszarowe zatruwając wrogów, dwukrotne większe obrażenia przeciwko budynkom.
Królowa pająków(złoto+kryształ)<kłute>zaawansowana jednostka do walki wręcz, czary: złożenie jaj z którego po jakimś czasie wykluwają się małe pająki, usidlenie-spowalnia pobliskich wrogów.

Poziom 3
Pajęcyca(kryształy+złoto+kamień)<kłute>-pół kobieta pół pająk z łukiem, może wezwać pozostałe pająki, strzela zatrutymi strzałami.
Czarownik(kryształy+złoto)<elektryczność>-czary:spala mannę wroga i wystrzeliwuje czarne pioruny.
Pająk gigant(dużo złota i kryształów+żelazo)<cięte> obok drzewca najsilniejsza fizycznie jednostka, czary: uziemienie-wszystkie jednostki latające na jakiś czas staja się lądowymi, potworny ryk-pobliscy wrogowie wpadają w panikę(nie są zdolni do ataku +2 do szybkości dla nich).

<<<Leśne elfy>>>
Jeśli chodzi o regenerację budynków/drzew to u nich widzę najszybsze
Wygląd, oprócz tego że co budynek to drzewo to raczej nic, zielony kolor z skórzanymi pancerzami.

Umiejętność narodowa: Zasadzka-jeśli przez pewien czas nic nie będą robiły stają się niewidzialne dopóki ktoś koło nich nie przejdzie lub sami nie wykonają jakąkolwiek akcję.
Badanie specjalne: Regeneracja-budynki i jednostki regenerują się 4 razy szybciej.
Budynek specjalny:Uzdrowisko-właściwie nic nowego, budowla potrafiąca uzdrowić sąsiednie jednostki.

Poziom 1
Driada(kryształ)<magia>-budowniczy leśnych elfów która "sadzi" nowe budynki i potrafiąca je "naprawić" za mannę ale również może tym uleczyć pobliskie jednostki,walczy na dystans.
Leśniczy(kryształ+złoto)<kłute>-prosta jednostka strzelecka.
Ent(kamień)<obuchowe>powolny ale dalekosiężny strzelec rzucającymi głazami, inaczej jednostka oblężnicza elfów, czar: deszcz kamieni.

Poziom 2
Strażnik lasu(kryształy+żelazo)<kłute>-zwykły szermierz na koniu z piką;
Druid(kryształy+zloto)<elektryczność>mag, czary: seria błyskawic, zmiana pory dnia na przeciwną, zwiększenie odporności
Drzewiec(kamień+odrobina kryształów)<obuchowe>bardzo silny ale powolny jegomość, czary-usidlenie(spowalnia wrogów)

Poziom 3
Mścicielka(kryształ+złoto+żelazo)<kłute>-generał leśnych elfów z ogromnym zasięgiem,celnością i obrażeniami, mówiąc w skucie snajperka, specjalny czar umożliwiający pokryć wrogów deszczem strzał.
Arkbalista(złoto+kamień)<kłute>machina, może nie jest tak potężna jak balista krasnoludów ale jest szybsza.
Dębowy mędrzec<ogrom kamienia i kryształów)<chłód> drzewiec-mag, czary przywołujące poprzednie drzewców+wściekłe korzenie-zadaje obszarowe obrażenia przez jakiś czasm jednostkom i budynkom wroga.

<<<Wysokie elfy>>>
Umiejętność narodowa: Medytacja-jeżeli jednostka nic nie robi zyskuje pkt doświadczenia powiedzmy +1 co 20 sec.
Badanie specjalne: Odporność-wysokie elfy słabo wytrzymałe na broń stają się prawie niewrażliwe na ataki żywiołów.
Budynek specjalny:Uczelnia: za kryształy można zwiększyć doświadczenie pobliskim jednostkom.

Poziom 1
Ogrodnik pałacowy(kryształy)<kłute>sadzi drzewa a potem coś dobudowuje, w jego przypadku nic specjalnego
Gwardzista(kryształ+żelazo)<kłute>jak na elfa powolny ale ma dobry pancerz który można ulepszyć.
Błędny ognik(kryształy)<ogień>świecąca kulka i na dodatek strzelająca,czar błysk-wrogowie w zasięgu czaru walczą gorzej i zasięg jest skrócony.

Poziom 2
Protektor(kryształy+złoto)<kłute>łucznik-kawalerzysta, jego pancerz również można ulepszyć razem z Gwardzistą, ale to są jedyne pancerniaki w tej armii.
Mistyczna kula(żelazo+kamień)<ogień>-na podwoziu trójnogim jest umieszczona olbrzymia kula emitująca światło, lekka machina oblężnicza elfów atakująca na dystans latających i lądowych.
Wściekły ognik(kryształ+złoto)<elektryczność>-ten ognik walczy w starciu atakując wszystkich wrogów wokół siebie, czary:wyładowanie-coś rodzaju pierścieniu ognia tylko że działa przez jakiś czas, naładowanie, przez jakiś czas atakuje na dystans.

Poziom 3
Mistyk(kryształy+złoto)<elektryczność>-tutaj żadnych zmian wobec tej jednostki z WBC.
Teurg(kryształ+złoto+żelazo)<chłód>mag generał elfów, czary:uzdrowienie, uleczenie(z trucizn itd), reinkarnacja-wskrzesza pobliskich sojuszników jako błędne ogniki,zabity przemienia się w wściekłego ognika.
Jednorożec(złoto+kryształy i żelazo)<magia>elitarna kawaleria elfów, czary:oślepienie-pobliscy wrogowie nie są zdolni do walki i poruszają się powoli w przypadkowym kierunku,eteryczna forma-jednorożec przez jakiś czas jest całkowicie uodporniony na ataki fizyczne ale obrażenia od magi są zwiększone dwukrotnie.

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-10-05 13:56:42)

Offline

 

#8 2014-10-04 17:09:54

 blazenek

http://i46.tinypic.com/s3ztk9.jpg

Call me!
Zarejestrowany: 2011-02-07
Posty: 840
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demon<W. Elfy<Nieumarli
Najmniej lubiana rasa: Człowieki
Jednostka: Demon
Profesja: Wojownik/Przyzywacz

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Nie podoba mi się wywalenie ogników, czy też widm( zależy od części Warlordsa) z funkcji budowniczych elfów. Ogólnie zmiany u elfów, aż tak drastyczne, nie byłyby potrzebne. Poza tym to wszystko musiałoby mieć uzasadnienie w lore gry. Może fabuła nie jest mocną stroną Warlordsów, ale jednak jakąś spójność trzeba zachować.

I błagam popraw te obrażenia "kute"... Ty chcesz, żeby oni wykuwali sobie przeciwników, czy wolisz jednak, żeby ich kłuli?

Generalnie ciekawe koncepcje, ale jak one się maja do faktycznego powstania takiej gry? Niestety możemy tylko gdybać.

Ostatnio edytowany przez blazenek (2014-10-04 17:10:39)


"Tragedią życia jest nie to, że ludzie umierają, lecz to, że przestają kochać."

Offline

 

#9 2014-10-05 20:05:40

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

blazenek napisał:

I błagam popraw te obrażenia "kute"... Ty chcesz, żeby oni wykuwali sobie przeciwników, czy wolisz jednak, żeby ich kłuli?

Nareszcie ktoś napisał o konkretnym błędzie, dzięki blazenek.
O dziwo jak napiszę kłute to chce mi poprawiać na kute

blazenek napisał:

Nie podoba mi się wywalenie ogników, czy też widm.

A możesz dokładnie powiedzieć dlaczego? Bo to dla mnie cenna informacja. W sensie byli twoimi ulubieńcami albo uwielbiasz takie dziwy czy coś?
Jak napisałem wcześnie nie lubię jak coś się powtarza i stąd te zmiany.
A może powinienem zmienić tytuł projektu? Było by tylko wzorowane na warlordsach i dało mi trochę większe pole do popisu przez co nie musiałbym się babrać w oryginalnej fabule?

Moja sugestia to: Master of war
Więc tytuł tematu zmnieniłbym na: Master of war-czyli WBC4 według kapelusznika.

blazenek napisał:

Generalnie ciekawe koncepcje, ale jak one się maja do faktycznego powstania takiej gry? Niestety możemy tylko gdybać.

Na razie pozwolisz błazenku że skończę to co zacząłem a to że ogólnie wam się podoba bardzo mnie cieszy.

I takie generalne pytania:
1.Kto wpadł na pomysł aby Minotaur pożerał zwierzęta? Gdyby to były wilkołaki lub Gnole to się zgodzę ale jak widzę że taki Minek pożera krówkę to mi się kojarzy z kanibalizmem.
2.O co chodzi z tymi widmami? Wiem jak to wygląda w grze ale to są dusze elfów czy co?

===================================
Kolejna część moich pomysłów
===================================
<<<Zakon>>>
Nacja rycerzy bardzo przypadła mi do gustu więc zbyt dużych zmian nie będzie.

Umiejętność narodowa:Modlitwa-za parę kryształów zostają usunięte negatywne efekty z jednostki.
Badanie specjalne: Krucjata-(tradycyjnie) zwiększenie ilości doświadczenia za pokonanie wroga.
Budynek specjalny:Świątynia-posługująca się zaklęciami zmieniający porę dnia na dzień i święte słowo (nację zła otrzymują obrażenia stojąc wokół tej budowli), ewentualnie +1 do morale za każdą świątynie.

Ogólnie ubiór jednostek to białe habity co mają symbolizować czystość z żółtymi ozdobami które symbolizuje światłość.
Poziom 1
Mnich
(złoto)<obuchowe>-wygląd:wielka biała toga gdzie kaptur zakrywa częściowo twarz przez co widzimy tylko kawałek brody,prosty robol który po odblokowaniu może być pasowany na Adepta(piechur) lub na Obrońcę(kawaleria).
Adept
(złoto)<obuchowe>
Również biała toga ale ma na głowie hełm oraz metalowe rękawicę,uzbrojony w korbacz,Może być awansowany do kapłana.
Obrońca
(złoto+żelazo)<kłute>
Biała szata z z lekkim pancerz na kasztanowym koniu.
Lekka kawaleria zakon z dobrym zasięgiem wzroku i szybka, może być ulepszony do Świętego rycerza.

Poziom 2
Święty rycerz
(złoto+kryształ+żelazo)<cięte>
To samo co poprzednio tylko lepszy pancerz.
Może być pasowany na Inkwizytora lub Paladyna.
Katapulta
(dużo żelaza+złoto)<obuchowe>
Właściwie nic nowego, może poszukam jakieś innej nazwy albo machiny.
Kapłan
(Kryształy+złoto)<chłód>
Strzelec zakonu i mag, czary: leczenie(przeciw truciznom itd),uzdrowienie i wskrzeszenie

Poziom 3
Inkwizytor
(złoto+żelazo+bardzo dużo kryształu)<ogień>
Ciężka opancerzony mnich z wielką maczugą na ogromnym kasztanowym koniu.
Uodporniony na efekty psychologiczne i zadający x2 większe obrażenia złym istotom.
Paladyn
(złoto+kryształ+żelazo+kamień)<Obuchowe>
Złoty rycerz na białym rumaku odzianym również w złotą zbroję.
Elitarna jednostka zakonu, Czary: święte słowo.
Archont
(złoto+kryształ+żelazo)<ogień>
Stawiam na białą togę z złotymi elementami pancerza albo złoty pancerz.
Latająca jednostka Zakonu który każdy Archont zwiększa morale o 1, bardziej odporny na ataki elementarne niż fizyczne.

<<<Imperium>>>
Raczej wszystko ciężko pancerne i styl budowy to gotycki chociaż zrobiłem nawiązanie do rzymian.
Umiejętność narodowa:Motywacja-za odrobinę złota jednostka ma większe morale.
Badanie narodowe: Chwała-zwiększa morale
Budynek specjalny: Obóz wojskowy:duża budowla o małej wytrzymałości ale szybko budowana, pozwala na szkolenie wszystkich jednostek,np wróg jest po drugiej stronie mapy to niedaleko stawiamy parę namiotów i możemy sukcesywnie szkolić odziały tuż pod bazą wroga.

Poziom 1
Chłop
(złoto)<obuchowe>
Zwykły obdartus.
Robotnik, nic specjalnego
Legionista
(złoto+żelazo)<cięte>
Lekki pancerz i charakterystyczna duża tarcza.
Podstawowy piechur który ma premie do umiejętność walki jeśli idzie w szyku z innymi Legionistami.
Łucznik
Podstawowy strzelec, po ulepszeniu pociski zapalające.

Poziom 2
Halabardzista
(dużo żelaza+złoto)<cięte lub kłute>
Ciężko opancerzony żołnierz.
Wyskoki współczynnik walki z możliwością zmiany typu obrażeń.
Mag bitewny
(kryształy+złoto)<błyskawica>
Prosty mag z czarem seria błyskawic.
Skorpion
(złoto+żelazo)<kłute>
Żołnierz pchający małą lekką balistę ale długą.
Można powiedzieć zaawansowany strzelec z ogromnym zasięgiem.

Poziom 3
Taran
(żelazo+kamień+złoto)<obuchowe>
Taki jeżdżący domek na 6 kołach z którego wystaje wielki barani łepek.
Taran-można powiedzieć drewniany czołg, machina powolna ale wytrzymała i mało wrażliwa na jakikolwiek ataki prócz magiczne, obrażenia małe ale przeciw budynkom x8.
Dobosz
(wszystkie typy surowców)<BRAK!!!>
Pulchny żołnierz z trzema bębnami i pałeczkami.
Elitarny "mag" imperium który może użyć muzyki(mana) do zwiększania któryś z atrybutów żołnierzy: walka,szybkość,morale,usunięcie efektów psychologicznych.
Centurion
(złoto+żelazo+kryształy+kamień)
Ciężko opancerzony wojownik na słoniu.
Generał Imperium. Zwiększa współczynnik walki pobliskim sprzymierzonym jednostkom i tratuje małe jednostki, w sensie x2 większe obrażenia przeciwko małym istotom.

<<<Czarnoksiężnicy>>>
Tutaj przedstawiam swoja wizje władców zarazy z elementami 3 generałów z imperium WBC3,jednostki są szkolone w ratuszu a robotnik może przemieniać się w wyższą jednostkę jak szkielet u nieumarłych z WBC.

Umiejętność narodowa:Pole siłowe-każda jednostka posiada manę która jako pierwsza bierze na siebie obrażenia, dopiero po spaleniu many jednostka otrzymuje obrażenia.
Badanie specjalne:brak badania ale czarnoksiężnicy ulepszają co się da swoimi 3 poziomowymi badaniami(motyw Władców zarazy:Laboratorium)
Budynek specjalny:Chatka-tanie źródło opętanych i zwiększenie limitu oddziału o +3.

Poziom 1
Opętany
(złoto)<obuchowe>
Osobnik wychudzony z otwartymi szeroko oczami, ubrany w poszarpane spodnie. Głowa ogolona a na niej wielki tatuaż-symbol opętania ale nie tradycyjna gwiazda bo ta gra ma być neutralna religijnie)
Robotnik Czarnoksiężników, na początku nie może pracować w kopalni ale w wyniku badania górnictwa(poz 1 może wejść jako 1,Poz 2 liczy się już jako 2, poz 3 liczy się jako 4). Awansuje na Berserkera lub miotacza.
Berserker
(złoto+żelazo)<cięte>
Chudzielec ale z mięśniami i z naramiennikami, uzbrojony w wielki berdysz.
Może awansować na Miażdżyciela.
Miotacz
(złoto+żelazo)<kłute>
Kolejny chudzielec ale ma powbijane w plecy ostrza którymi rzuca.
Może awansować na Żywą pochodnie.

Poziom 2
Zielony mag
(zlot+kryształ+żelazo)<chłód>
Zakapturzony osobnik, ubranie zielone z złotymi ozdobami, puszysty jegomość.
Podstawowy generał Czarnoksiężników, potrafi leczyć i zatruwać przy pomocy czarów, jego ataki zatruwają wroga.Niespecjalnie niszczycielski i powolny ale wytrzymały. Szybkość przejmowania budynków wolniejsza o 25% względem innych generałów.
Żywa pochodnia
(żelazo+kryształ)<ogień>
Napakowany płonący człowiek, posiada elementy wyglądu Miotacza czyli ponabijane metalowe obiekty na ciele a szczególnie na plecach.
Powolny ale silny, atakujący na spory dystans, zabity eksploduje,jest to jednostka oblężnicza czarnoksiężników.
Miażdżyciel
(kamień+kryształy)<obuchowy>
Kolejny napakowany jegomość jak by fan Bane z Batmana, z olbrzymimi łapami, wokół szyi ma uwiązane łańcuchy, powolny.

Poziom 3
Błękitny Czarnoksiężnik
(złoto+żelazo+kryształy)<chłód>
Wysoka szczupła postać, strój podobny do zielonego ale w błękitnych barwach.
General czarnoksiężników,czary:lodowy krąg,odporność na żywioły, zamrożenie(spowalnia wrogów), ogólnie dość ruchliwy jak na staruszka.
Gargulec
(tony kamienia i trochę kryształów)<obuchowy>
Kamienny skrzydlaty potwor, czarnoksiężnicy stworzyli go jako strażnika swoich włości i jako wroga archontów zakonu.
Umiejętność to strażnik, premia do walki jeśli przebywa w pobliżu swoich budynków.
Czarny czarnoksiężnik
(wszystkie surowce w bardzo dużych ilościach)<magia>
Pozostali czarnoksiężniczy wyglądali jak zwykli ludzie ale nie ta pół-martwa istota pseudo-ludzka, wielkie białe oczy, długa broda i wąsy sięgające prawie ziemi,spiczasty nos, wielki garb i ręce wychudłe zakończone długimi pazurami, nie paznokciami tylko on ma pazury jak u potwora!
Elitarny generał czarnoksiężników, aby go szkolić należy ukończyć badanie:Tom czarnej magii poz 3(zwiększa obrażenia u czarnoksiężników), ogólnie mocna postać na tyle ze może mierzyć się ze smokiem, czary: kontrola umysłu-przejmuje kontrole nad pobliskimi wrogimi jednostkami,spalenie manny, szybkość przejmowania budynków jest szybsza o 25% względem innych generałów.

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-10-06 07:36:13)

Offline

 

#10 2014-10-06 14:11:51

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Ostatnia grupa osobników w podstawowym zamyśle projektu: Barbarzyńcy.
Jak można robić pod pod postem w tym dziale to z tym może lepiej.

<<<Orkowie>>>
Nasterydowani zielono-skórzy gladiatorzy.

Umiejętność narodowa:Szał-jak w WBC
Badanie specjalne:Gladiatorzy-premia do walki.
Budynek specjalny:Monument wojny

Poziom 1
Kobieta orków
(kamień)<kłute>
Nie koniecznie "ładna pani" odziana w skórę jak Betty z Flinstonów.
Kiedy mężczyźni są zajęci "walką" kobiety zajmują się czynnościami nie dla wojownika.Robotnica orków.
Siepacz
(żelazo)<cięte>
Ork w skórzanych portkach i butach, uzbrojony w wielki toporek.
Podstawowy wojak, nic specjalnego oprócz tego że silny fizycznie.
Włócznik
(złoto)<kłute>
Wygląd podobny do siepacza oprócz tego że ma włócznię i torbę włóczni na plecach.
Niezbyt dalekosiężny sztrzelec ale bardzo silny (wytrzymałość/obrażenia);

Poziom 2
Szamanka orków
(kryształy)<ogień>
Ubiór podobny do robotnicy tylko posiada laskę i pióropusz.
Niespecjalna jednostka strzelecka z czarami leczącymi.
Warg
(kamień+żelazo)<kłute>
Wielki czarnym warg, taka niby kawaleria orków.
Miotacz dysków
(żelazo)<złoto>
Ork z lekkim pancerzem dysponującym dyskami wzorowanymi na piłach tarczowych.
Jednostka oblężnicza orków,strzelec z dalekim zasięgiem który można również wykorzystać jako zaawansowany strzelec, nie atakuje latający.

Poziom 3
Dygnitarz
(kamień+żelazo)<cięte>
Olbrzymi ork z olbrzymim mieczem, ciężko opancerzony przy pomocy skóry,kości i żelaza.
Generał orków który ignoruje zbroje i może zadać obrażenia obszarowe.
Furiant
(kryształy+kamień)<kłutę>
Olbrzymi ork wymalowany w barwach wojennych, na rękach posiada długie metalowe pazury a reszta odzienia to skóra z kapturem wykonaną z bestii(głowa np:lwa górskiego czy jak to woli).
Bardzo szybko przemieszczający się ork-gigant, niespecjalny pancerz i odporność ale ma bardzo dużo zdrowia i ataki są szybsze o 50%, ranny ma premię do obrażeń.
Gladiator
(żelazo+złoto)<kłute+cięte+obuchowe>
Ciężko opancerzony ork w prymitywny metalowy pancerz w którym dominuje motywy czaszki(pas, hełm) i kolców(naramienniki),w jednej ręce topór a w drugim młot.
Powolny ork-gigant który wykazuje się już znaczną odpornością na ataki fizyczne i potrafiący zmienić źródło obrażeń.

<<<Gobliny>>>
Mali chaotyczni wojownicy, mają bardzo małe budynki co pozwala im się efektywnie osiedlić na każdym obszarze.,każda jednostka ma dużą szybkość poruszania i zasięgu wzroku.

Umiejętność narodowa:Panika-x2 większa prędkość ale nie może atakować i biegnie prosto do wioski.
Badanie specjalne:Horda-zwiększa limit armii o 50%.
Budynek specjalny:Chatka wodza:+6 do limitu(po badaniach Hordy dodaje +9), pozwala natychmiast wezwać grupę goblinów do obrony wioski.

Poziom 1
Kopacz
(złoto)<cięte>
Brudasek z łopatą na ramieniu.Tani robol goblinów.
Maczuga
(złoto)<obuchowy>
Mały goblin z małą maczugą, połowiczne obrażenia od ataków dystansowych.
Myśliwy
(kamień)<kłute>
Goblin z dmuchawką, jest ozdobiony liścikami, po ulepszeniu może stać się niewidzialny a jego pociski wywołują chorobę.

Poziom 2

Nożownik
(żelazo)<cięte>
Mały goblin z wielkim nożem, tradycyjne portki i buciki zer skóry.
Zaawansowany wojownik który zadaje x2 większe obrażenia przeciwko dużym istotom i x4 bardzo dużym istotom.
Wilczy jeździec
(kamień+żelazo)<kłute>
Wymalowany goblin w wielkich skórzanych naramiennikach z bronią przypominającą kopię, wilk lekko odziany w skórzany pancerz i również wymalowany.
Szybka i lekka kawaleria która zadaje x2 obrażenia przeciwko innej kawalerii.
Goblińska katapulta
(kamień+żelazo)<ogień>
Mała katapulta z wielką czaszką na przedzie i ozdobiona kolcami z kości.
Taka lekka katapulta i szybko produkująca się ale jego zasięg jest większy od wież tylko o 1 pkt.

Poziom 3
Czarownik
(kryształy)<ogień>
Goblin z wielką drewnianą maską która nie tylko zasłania jego twarz ale sukcesywnie może chronić górną część tułowia, laska ozdobiona w pióra.
Mag goblinów,czary: pierścień ognia,kauteryzacja(leczenie),wezwanie żywiołaka ognia.
Watażka
(kamień+żelazo)<kłute>
Trochę duży goblin ciężko opancerzony i z peleryną, uzbrojony w długą dzidę na której powiewa flaga.
Generał goblinów z możliwością wezwania małej hordy, im wyższy jego poziom tym więcej i różnorodniejszych goblinów przyzywa, na poz najwyższym wzywa wszystkie typy goblinów oprócz innego watażki.
Knurzy jeździec
(żelazo+kamień)<obuchowe>
Goblin na wielkim dziku, obydwaj mocno opancerzeni,goblin ma tarczę i buławę.
Najlżejszy czołg w grze ale najszybszy i najtańszy.

<<<Kobold>>>
Trochę niżsi od ludzi ale nie tacy mali jak gobliny.W przeciwieństwie do innych barbarzyńców ci wykazuja zainteresowanie bycia cywilizowanymi, a dokładnie inżynierami.
Kobolty dysponują już badaniami płatnerstwa, dzięki temu otrzymują oni premie do obrażeń i pancerza.

Umiejętność narodowa:Eksperyment-za żelazo żołnierze nabijają punkty doświadczenia, 10 żelaza za 1 pkt.
Badanie specjalne:Horda-zwiększa limit armii o 50%.
Budynek specjalny:Gigantyczny miotacz-olbrzymia machina na stałe przytwierdzona do ziemi,wymaga ratusz na poz 3, budowla która ma zasięg równy 120 a minimalny 20, zdolny do atakowania jedynie inne budowle zadając 250 obrażeń obuchowych.

Poziom 1
Rzemieślnik
(żelazo)<obuchowe>
Uzbrojony w młotek, posiada fartuch a na plecach torbę z drewnianymi małymi deskami.
Kiedy inni barbarzyńcy mają słabych roboli czy do walki czy do roboty to ten będzie efektywniejszy w budowie i będzie dysponował umiejętnością (kosztującą kamień) reperujący pobliski budynek.
Lekki kusznik
(żelazo)<kłute>
Nic specjalnego, skórzane portki, koszulka i niezbyt duża kusza.
Prosta jednostka strzelecka.
Wojownik
(żelazo)<cięte>
Kobold w pełnym rynsztunku, ma hełm, kolczugę, tarczę i mieczyk lekko zakrzywiony.

Poziom 2
Średni kusznik
(żelazo+złoto)<cięte>
Już opancerzony kusznik z większą kuszą do miotania dysków.
Gwardzista
(złoto)<kłute>
Bardzo ciężki piechur, posiada już prawie normalną a nie prymitywną zbroję.
Zadaje większe obrażenia przeciwko kawalerii i dużym istotom.
Chemik
(kryształy)<chłód>
Postarzały kobold z butelkami i dużym plecakiem.
Leczy z trucizn ale PZ już nie przywraca.

Poziom 3
Ciężki kusznik
(żelazo+złoto)<obuchowe>
Powolny spasiony Koblod który na plecach dźwiga olbrzymią kuszę.
Jednostka oblężnicza Koboltów.
Niedzwiedzi jeździec
(kamień)<cięte>
Kobold w ciężkim pancerzu z mała halabardą, wielki czarny misiek również opancerzony.
Ciężka kawaleria z możliwością wywołania zgrozy.
Majster
Kobold z długą brodą i z licznymi narzędziami przymocowanymi do jego ubrania.
Generał koboldów walczący na dystans. Wznosi szybciej budowle od Rzemieślnika, posiada umiejętność naprawy ale również może pozyskać surowce z zniszczonych budynków.

=================================================================

A teraz pytanie do publiczności:
Jaką nację chcecie zobaczyć jako pierwszą?

Ja oddaje głos na Krasnoludy wysokogórskie.

Czekam tydzień na odpowiedzi innych lub sugestie zmian w moich pomysłach.

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-10-06 15:27:07)

Offline

 

#11 2014-10-07 20:40:23

 Nessha

Moderator

5754237
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2011-02-09
Posty: 983
Punktów :   
Ulubiona rasa: Gady/Ludzie/Kuce
Najmniej lubiana rasa: Zombie
Jednostka: Piekielny Ogar
Tytan: Los
Profesja: Piroman

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

No więc do tego nie mam uwag (musiałabym poświęcić więcej czasu a tego póki co nie mam więc ogólnie)

Chciałabym zobaczyć chociaż raz, projekt ludzi jaki pozbawiony jest magii i wszystkiego co z magią ich wiąże. Na rzecz oczywiście rozwiązań siłowych i badań jaki zwiększa potencjał fizyczny  rasy nie magiczny

Ness pozdrawia


http://steamsignature.com/status/default/76561198108331506.pnghttp://steamsignature.com/AddFriend.png
https://discord.gg/vPAr9ap
Maniaczka i Nerda świata WARFRAME
http://orig14.deviantart.net/8582/f/2015/089/0/f/warframe___frost_by_thegalliumdesigns-d8nqs6y.png

Offline

 

#12 2014-10-08 10:08:54

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Według twojego opisu mógłbym dostosować imperium, ewentualnie usunołbym dobosza i dał piromaniaka, gościa z pochodnią który atakuje ogniem i może się wysadzić, a maga bitewnego trochę przerobić na wojownika wykazujący się odpornością na ataki elementarne i magiczne. Za swoją mane mógby walczyć na dystans albo rzuczać czary seria blyskawić i zwiększenie odporności, czyli jest to taki wojak do walki z magami.
Przy czym chciałbym przynajmniej jedno badanie na wzmocnienie jego czarów, reszta badań typowo koksowe.

Offline

 

#13 2014-10-08 17:01:07

 Nessha

Moderator

5754237
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2011-02-09
Posty: 983
Punktów :   
Ulubiona rasa: Gady/Ludzie/Kuce
Najmniej lubiana rasa: Zombie
Jednostka: Piekielny Ogar
Tytan: Los
Profesja: Piroman

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Jestem zatem ciekawa jak to wyjdzie, dziękuje


http://steamsignature.com/status/default/76561198108331506.pnghttp://steamsignature.com/AddFriend.png
https://discord.gg/vPAr9ap
Maniaczka i Nerda świata WARFRAME
http://orig14.deviantart.net/8582/f/2015/089/0/f/warframe___frost_by_thegalliumdesigns-d8nqs6y.png

Offline

 

#14 2014-10-10 19:43:15

 blazenek

http://i46.tinypic.com/s3ztk9.jpg

Call me!
Zarejestrowany: 2011-02-07
Posty: 840
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demon<W. Elfy<Nieumarli
Najmniej lubiana rasa: Człowieki
Jednostka: Demon
Profesja: Wojownik/Przyzywacz

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Z tymi widmami chodzi o to, żeby było to coś świetnego mieć jednostki werbowane za kryształy, które produkuję kryształy, gospodarka szła do przodu, co było dość dużym plusem wobec niemożności obsadzenia kopalń Co do tego czym one dokładnie są, to nie wiem. Podejrzewam, że są czymś w rodzaju leśnych duchów, które zostały oswojone przez elfy i teraz im służą.

Tu masz wiki WBC, możesz sobie poczytać, jeżeli znasz angielski. Być może to Ci w czymś pomoże
http://etheria.wikia.com/wiki/Warlords_Battlecry_Wiki


"Tragedią życia jest nie to, że ludzie umierają, lecz to, że przestają kochać."

Offline

 

#15 2014-10-10 20:29:02

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Imperium bo to Rzymianie.

Ale wiecie, można by nację Ludzi co magii nie używa, a ma nieco steampunkowe podejście do sprawy.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.moomin.pun.pl www.fairplayy.pun.pl www.j23.pun.pl www.se-java.pun.pl www.clubpenguin.pun.pl