Od początku zrobiony temat z powodu problemów "organizacyjnych".
Jak w temacie. Od siebie dodam, że lubię nieumarłych, mroczne elfy i krasnoludy.
Offline
Mi się spodobało nekro i chyba będę nim grał cały czas. Nekromanci są naprawdę nieźli. Ich zabójcze spojrzenie. Ostatnio miałem jeden oddział nekromantów i zjechałem 2 zamki oraz krąg kamienny. Jeśli się ma farta, to zabójcze spojrzenie przynosi cuda Szkielety 2 na turę to liczne wojo, które może okazać się bardzo skuteczne. Smoków kościanych mało budowałem, ponieważ zraziłem się do smoków. Kościana kawaleria też jest nawet, nawet.
Offline
Ogry rządzą bo:
1.Gacek-wpuszczony do niepilnowanego miasta wroga przynosi spore korzyści z grabierzy, skaut i mięso armatnie.
2.Trol-młot na żółtodzioby.
3.Mintaur-wykaszarka do elfów.
4.Górski gigant-najprawdopodobniej najsilniejsza machina oblężnicza pomimo że żadnej machiny nie ma, jest tak silny że również jest zdolny nakopać wrogów jak i pana wojny!.
5.Ogr-To jest cudo, przeraza wroga a jak nie przerazi to miażdży go.
6.Bohater-Dać mu rządza krwi i dobre artefakty to potem ma się tego kolosa SI:20 PZ:50 co całe garnizony wybija a te zabójcze spojrzenie jest OP, kładzie mojego kolosa więc muszę werbować gacki.
Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-10-07 18:08:06)
Offline