Zrobiłem bohatera z klasą wódz, bo spodziewałem się, że będzie miał więcej miejsca na wojsko. Mam 11 poziom, dużo dawałem charyzmę i ciągle mogę mieć tylko dwóch.
To co masz w katalogu publicznym na gg?
Ostatnio edytowany przez Ja (2014-10-11 16:27:51)
Offline
To nasza forumowa dobra babcia, wiele wie i zawsze pomoże.
Łucznika w grze nie uświadczyłem, bohaterowie walczą wręcz chyba że używają czarów.
Offline
Umówmy się, że to co jest tam jest tam. Tutaj rządzą inne zasady
Co do miejsca na wojsko : jeżeli chodzi o miejsce dla wojska przed bitwą, musisz mieć charyzme wysoko, około 30 by mieć next miejsce. Z kolei w trakcie bitwy do początkowego bilansu dodatkowe miejsce daje nam wysokie morale. Im większe morale tym wiecej mamy bonusowego miejsca przy czym morale warto ulepszać przedmiotami
Offline
Wódz dodaje Ci premie do ataku (atut Potężny Cios +2 obrażeń za każdy poziom umiejki, startowo mają ją tylko Minotaury), do tego morale dla każdej z dowodzonych przez nas ras, premia w PD dla Kawalerii i Piechoty (bodaj), oraz bonusy zależne od obranej nacji.
Osobiście polecała bym Wojownika, jaki ma kilka atutów jakie mocno dają w dupe innym bohaterom czy armii (np Mistrz Broni - Daje za każdy poziom atutu +2% szansy na zadanie krytycznego ciosu, Ignorancja Pancerza - Jak sama nazwa wskazuje, za poziom daje nam 3 pkt pomijania pancerza wroga ( na ludzkie im więcej masz w to władowane, tym szybciej zabijesz przeciwnika bez względu na wartość jego pancerza, Regeneracja - +20% za poziom premii odzyskiwanych PŻ oraz Kondycja (+10 PŻ za poziom) na spółke z Bieganiem (+ 1 szybkości ruchu za poziom). Tutaj stawiałabym albo na szybkość ataku (Płaszcz Gryfa z Ostrzem Szybkości, plus inne dodatki zwiększające obrażenia jak "Hełm z Głowy Bestii czy też Hełm Palladyna), czy mieszane : Szybkość Ataku + Krytyki (tutaj poza płaszczem nic sie nie zmienia but - Proponuje troche nabić koron w kampanii i poszukać po sklepach (czyli wchodzić i wychodzić z dowolnego sklepu na mapie (polecam Daros bo tam najtaniej kupisz i drogo sprzedasz złom) i poszukać takiego artefaktu z klasy niezwykłych (przedmiot z niebieskimi gwiazdkami podobnymi do tych z zestawów specjalnych) o wdzięcznej nazwie Ścinacz Głów - Poza premią do obrażeń + 20 sieczne , daje dodatkowe 30% szansy na zadanie krytyka
(Nadmienie w bonusie, że w przeciwieństwie do Wodza , umiejętności Wojownika wpływają na CAŁĄ ARMIE dając premie do szybkości regeneracji czy szybkości ataku, w zależności jak wysokie masz wartości dla woja)
Zabójca do tej mieszanki podanej wyżej również sie nada, tyle że wtedy musisz mieć pierścienie przyspieszające albo regeneracje albo zadbać o wysokie morale i dużą szybkość ruchu by w razie czego zwiać
Offline
Na logikę to wódz jest kimś, kto przekazuje swoje umiejętności armii, a wojownik to ktoś, kto przede wszystkim walczy. Wielkie dzięki za wyjaśnienia.
edit
Uzdrowiciel Roju będzie ożywiał tylko swoich zabitych, czy wrogów też?
Scaliłam posty by nie było dubli
Babcia
Offline
Tylko swoje jednostki oraz jednostki sojusznicze w zasięgu promienia dowodzenia
Offline