Pojawiły się nowe rasy i nowe profesje. Ale nie zapominajmy też o starych. Jaka profesja pasuje wg was do danej rasy ? Np. Ork - Wojownik i wyjaśnijcie krótko dlaczego. Wiem, że każdy bohater może być dobry we wszystkim, ale chodzi mi o to, która profesja jest po prostu stworzona dla danej rasy.
Zaraza - Plugawiciel - pomijając magię trucizn można dodać w statystykach PD dla szlamów co jest bardzo przydatne. Do tego pierścienie w EQ z +20 PD dla nich.
Barbarzyńca - Wódz - Dobry wojownik + PD dla kawalerii tworzy z takiej kombinacji bohatera niezłego woja-ekonomiste. Można samemu się rozprawić z wrogiem lub wyprodukować pare jednostek które mają wysoki Lvl i one to zrobią.
Ostatnio edytowany przez Gandalf Biały (2014-01-10 07:29:31)
Offline
Demon - Przywoływacz - przywołuje demony, Quasity i ma też umiejętności dające premię do PD jednostkom demonów. Do tego magia tajemna i raczej średnio przydatne Pogromca Elfów.
Nieumarły - Nekromanta - przywołuje Szkielety i Zombie, można zaoszczędzić złoto do ulepszania zamku i jeszcze świetna umiejętność Mroczny legion, dająca +10 PD szkieletowej kawalerii za poziom, potrafi na wyższych poziomach władać magią tajemną.
Nieumarły - Lisz - Nekromancja j.w.; magia trucizn i umiejętności Pogromca Elfów, Pogromca ludzi oraz Siła Cieni sprawiają, że jest całkiem niezłym wojownikiem, tylko z bardzo małą charyzmą - bazowa 0(!).
Rycerz - Paladyn - dodatkowe PD dla kawalerii, uzdrawianie i dodatkowe obrażenia dla nieumarłych oraz złych ras - czego chcieć więcej?
Krasnolud - Mistrz Run - od razu 5 poziom magii runicznej, bonusowe PD dla Władców Run, całkiem niezła magia tajemna i zawsze przydatne Kamieniarstwo. Bazowa zręczność wynosi niestety zero.
Offline
Demon/Nieumarły/Ssrathi - Wojownik - Dla mnie klasa wszechstronna i najlepsza jaka jest i jaka łączy wiele cech. W przypadku każdej z wymienionych ras (problem z Nieumarłym ale to wyjaśnie) - Mistrz Broni, zwiększa szanse zadania ciosu krytycznego o 2% *przy poziomie 50 za każdym razem mamy krytyka* - Ignorowanie Pancerza, sama nazwa wskazuje (3 punkty pancerza na poziom umiejki) - Regeneracja, zwiększa szybkość regeneracji HP bohatera *+20% na poziom* zdolności ( w przypadku Nieumarłych ten szkopuł, iż trzeba znać zaklęcie Mrocznej Burzy, by mógł sie regenerować w nocy) i analogicznie dla każdego Kondycja zwiększająca ilość HP. Plus bonusowe :
Ssrathi - Władca Smoków (+10 PD dla smoków na poziom) , Łuski (+5 pancerza przeciw obrażeniom Siecznym na poziom) czy Bieganie
Demon - Niewrażliwość (+ 1 dla wartości Pancerza na wszystkie obrażenia) , Brama (PD dla przywołanych w Magii Przyzywania, jaką Demony jako Wojak mają bazową)
Nieumarły - Wspomnienia (+10 PD dla szkieletów za poziom* co istotne wyszkolonych nie przywołanych), Wampiryzm (wysysanie HP od ofiar w czasie walki, *+1HP na poziom umiejętności, może zostać wzmocniony Czarem Wamipryzm*
Minotaur - Wódz - Potężny Cios, który minotaury jako jedyne mają na początku + Przywództwo oraz w przypadku Minosów można stworzyć Piromante/Wojownika z premią dla armii w postaci PD jaki może też leczyć (oczywiście bez szaleństw)
Rój - Uzdrowiciel - Dziwne połączenie typów (dobra magia plus zła rasa) ALE - Właśnie ale jest fakt, że może sie uzdrawiać/armie , premia do regeneracji dla całej armii, wskrzeszanie poległych w pobliżu jednostek (tutaj mam trick jak mieć SILNE jednostki do wyboru w przyszłych bitwach,może kiedyś zdradze), Plus zaklęcie tymczasowo zwiększające szybkość/prędkość ataku jednostek (Orzeźwienie) i Morale (do 10 jednostek w górę). Do tego wysoka inteligencja/charyzma daje nam sporą zniżkę przy zakupach/budowie
Offline
Sprawa prosta. Edytor map, dowolna mapa. W edytorze ustawić musimy, ażeby móc wybrać dowolną jednostkę (nie bossowie ani smoki). Wybieramy, by jej startowa strona (czyli kolor) był taki sam jak my. Czyli jednostka musi od razu być w naszym imperium. Następnie ustawiamy poziom jednostki (20 max). I gdy już mamy to ustawione, musimy mieć zaklęcie "Wskrzeszenie", gdyż to jest najważniejsze. Musimy też zatroszczyć się o 100% na udane rzucanie zaklęcia. Gdy to już mamy ustawione, odpalamy mapę, zmuszamy bohatera/i/lub jednostki do zabicia własnej jednostki. A gdy zabijemy ją, rzucamy zaklęcie wskrzeszenia. Mamy tyle czasu na to, ile widzimy ciało poległej jednostki. Gdy ukonczymy misję, powinna ona pojawić się po lewej stronie w sekcji "wyboru jednostek do przyszłych bitew".
Offline