Zalety:
1.Małe budynki.
2. Żelazo idzie na piechotę, złoto i kryształy na kapłaństwo, Kamienie idą na dinozaury, czyli na każdy surowiec jest popyt z osobna.
3.Bardzo dobre badania zwiększające możliwości całej rasy oraz badania usprawniające dinozaury (+30 obr i +6 ruchu).
4.Pterodaktyle świetnie wybijają smoki przy czym są znacznie tańsi względem smoka, puszczenie chmary tych stworzeń po wszystkich ulepszeniach świetnie niszczą bazę.
5.Ratusz rzuca zaklęcie dnia i kuli ognia.
Wady:
1.Brak machin oblężniczych.
Ssarathi jak dla nie są bardzo mocną rasą pozbawieni praktycznie wad.
Preferowana klasa bohatera to raczej druciarz z powodu możliwości produkcji żelaza i kamienia.
Bohater Ssarathi przeważnie dysponuje umiejętnością zwiększające doświadczenie u dinozaurów i smoków.
Strategia?
Raczej jak u orków, stawiasz po trzy siedliska na każdy typ surowca czyli:
X3 Kaszta wojowników dla piechoty a potem dla kawalerii bo są znacznie silniejsi i mają tą samą umiejętność.
x3 Kaszta kapłańska dla kapłanów którzy umieją leczyć.
x2 Zagrody dinozaurów dla triceratopsów (tyranozaur niby silniejszy ale tri ceratops swoim kłutym atakiem może lepiej wroga powybijać, chyba że grasz przeciwko barbarzyńcom czy demonom)
x1 gniazdo dla Pterodaktyli.
Jak lądowym wojskiem atakujesz miasto z jednej strony to pterodaktyle puść drugą stroną.
Offline
Tyranozaur jest potężną jednostką do walki w zwarciu, jak już zostało wcześniej zaznaczone, bazowo ma duże obrażenia ale jest dosyć powolny i zadaje obrażenia sieczne, co przydaje się przeciwko ludziom czy rasom jakie są podatne na ów obrażenia (bodaj orki czy Rój). Tak po ulepszeniu jeżeli gramy przeciw silniejszym wrogom, idealnie sprawdzi się jako główna siła zaraz za wężoludami, kapłanami czy jeźdźcami jaszczurek. Dobrą alternatywą jest ulepszyć kapłanów by sami pełnili rolę "jednostek oblężniczych" a na atak posłać kilka tyrków przy towarzystwie pterodaktyli i mięsa armatniego.
Aczkolwiek jeżeli wolisz grać metodą szybką, nie trać czasu na rozbudowę Świątyni tylko buduj kilka wylęgarni i wież by mieć więcej miejsca na wojsko by reszty dopełniło kilkanaście jednostek przy wsparciu bohatera jaki walczy nie magią a siłą (wódz/wojownik np)
Offline
Walcząca - Wódz lub Wojownik
Magiczna - Grałam Kapłanem ale Rojem, tutaj może też sie przydać, może też być Truciciel czy Druciarz
Offline
Jeśli chodzi o wady to Ssrathi są wrażliwi na chłód, opierają się na swoich Snakepriest przez co odp. na ogień jest wskazana. Jednostki nieumarłe czy mechaniczne są też niewrażliwe na truciznę. Dinozaury były dość drogie.
Dragonslayer jest ciekawym pomysłem na Ssrathi bo pozwala rekrutować dinozaury itp. z wyższymi poziomami doświadczenia.
Offline
Nie atakują jednostek naziemnych. I to chyba ich największa wada.
Offline
Offline
A gdzie Kirk?
Ogólnie to Ssrathi są silną rasą bez większych słabości pod jakimkolwiek względem, więc są bardzo uniwersalni i godni polecenia również dla początkujących. Oznacza to również, że można wybrać bohatera dowolnej klasy, jednak najlepiej jakiś rodzaj wojownika lub łotrzyka. Opcjonalnie można kogoś w stylu handlarza, jak chcemy się bawić tylko wojskiem.
Offline