hmm, może nie gram zbyt długo, w necie wcale, ale iluzjonista to chyba jeden z fajniejszych profesji.
to co powiedzieliście o mutacji i niewidzialności to prawda - bardzo fajne i przydatne
ale dla mnie ciekawsza jest transformacja.. co prawda drogi czar bo aż 70mp, ale jak przerobisz 15 gałęziaków w driady albo reaverów to już nie jest źle.. prawda ze czasem losowator gry wyczaruje barbarzynców czy pikinierów, ale myśle ze i tak warto
Offline
Iluzja to jedna z lepszych magii dostępnych w grze.Najpotężniejsze czary dostajemy już na samym początku gry - strach i groza.Te dwa czary są cholernie mocne w obronie(i nie tylko) - strach obniża obrażenia i szybkość o połowę,a groza nie pozwala wrogom strzelać i i obniża walkę o połowę;a najlepsze jest to że te dwa czary KUMULUJĄ się ze sobą.Widok szarżujących rycerzyków z szybkością 3 i obrażeniami 20 - bezcenny .
Końcowe czary też się przydają - mutacja na arcymistrzu potrafi zamienić TYTANA w owcę (o ile czar go trafi bo mutacja obejmuje mało celów),a transformacja potrafi zmienić jednostki 1 poziomu w generałów - Raz miałem takiego farta że 14 sylph'ów przerobiło na 14 przywoływaczy.
W dodatku iluzjoniści mają jednego z najlepszych perków w grze +5 nekromancji - można za darmo przywoływać jednostki oraz na starcie napchać kopalnie zombiakami (nieocenione wsparcie przy grze elfami i fey'ami)
Offline