Moim zdaniem jedna z najgorszych ras (jeśli nie nagorsza!). Tandetni w boju, fatalne jednostki, heros cienki (wystarczy mieć anioła w świcie i na początku nim zaatakować gościa). Tytania nie widziałem jeszcze - może nadrabia inne braki tej rasy. Czekam na wasze komentarze.
Offline
Tytan jest najsłabszy ze wszystkich.
Natomiast sama rasa- jest dość paradoksalna. Z jednej strony ŻAL i nic ponadto. Ale z drugiej...
Fey'e (inaczej Istoty Lasu) mają dostęp do badań "Wiedza", która dodaje PD nowostworzonym jednostkom. Ale to daje solidnego kopa- "Wiedza" ma aż 9 (chyba) poziomów! Po opracowaniu wszystkich nasze jednostki mają dosyć solidnego kopa. Do tego reszta ulepszeń i badań- ładnie się to wszystko prezentuje, ta rasa ma spory potencjał lecz... strasznie ciężko go wykorzystać. Osobiście nie lubię tej rasy, choć doświadczony gracz może z nich naprawdę ładnie wycisnąć moc.
Wkurza też rekrutacja jednostek- czemu do diabła w Wieży Snów? Aby mieć dobrą i szybko rekrutującą się armię trzeba ich wybudować kilka i do tego ulepszać! A wróg podejdzie i je zniszczy- pat. Koniec z nami.
Jakbym oceniał tą rasę... 3/10 (za potencjał, lecz trudny do wykorzystania).
Offline
No, to prawda: jest badanie Wiedza. Daje ono przy maxymalnym rozbudowaniu 100PD dla nowych jednostek. Tylko zanim uda nam się to zrobić, zdązymy wygrać/przegrać. Faktycznie, bardzo ciężko wykorzystać potencjał tej rasy. Za dużo z tym roboty, a efekty mało satysfakcjonujące (bo długo się na nie pracuje, a nadal to nie jest silna rasa).
Moja ocena: 1,5/10
Offline
Powiem tak - najgorsza rasa w grze. Większość jednostek pada na jeden, lub kilka ciosów dowolnej jednostki, wszystkie jednostki powstają w głównym budynku (jeden celny atak i Feye nie mają jak produkować jednostek, a odbudowa na 5 poziom jest bardzo kosztowna). Wieże nie przetrzymują nawet ataku Wightów (pierwszego ulepszenia szkieletów), są strasznie miękkie... Jedyną jednostką naziemną zdolną cokolwiek wytrzymać jest Jednorożec. Tytan najsłabszy w grze, nawet budynku nie rozwali w rozsądnym czasie... 0.5/10.
Offline
Jednorożec też jest cienki - choć, jak mówiłeś, i tak najlepszy ze wszystkich jednostek tego badziewnego zamku. Wystarczy kilku jeźdźców - barbarzyńców i już pada. Te wieże to największa żenada w grze. Mnie wystarczył maleńki oddział barbarianów złożony z paru jeźdźców, anioła(najęty w innej misji, ale jeszcze słabo ulepszony) i głównego bohatera, żeby rozwalić ich deffa. A to, że wszystkie wojska budowane są w stolicy, to upokorzenie tej rasy...
Offline
A ja chyba będę jedyny który się z waszą opinią nie zgadza Jednostki Feyów fakt są beznadziejne ale ulepszenia dają olbrzymi potencjał tej rasie... Ale trzeba być dobrym graczem żeby wygrzebać siłę drzemiącą w tym zamku. Ja osobiście nie uważam się za jakiegoś tam Pro Pleyera ale wiem że nie jestem słaby. Swojego czasu sporo grałem tą rasą i opracowywałem taktyki różnego rodzaju. Osobiście uważam tą rasę za średnią i daję jej ocenę 6/10/10
Offline
Chociaż cenię sobie szybki rozwój i niską cenę, a także wysoką siłę na początku gry (Barbarzyńcy, Mroczne Elfy), to jednak jakaś jakość też powinna być. A niestety u Istot Lasu nie ma żadnej jakości. Nie lubię wysyłać do boju jednostek, które nie dadzą rady nawet początkowej armii Ludzi (która jest słaba jak mało co), co więcej wypadają gorzej od słabiutkiej piechoty w stylu pikinierów i strażników lasu. W związku z tym Istoty Lasy oceniam na 2, choć może powinienem dać jeszcze mniej.
Offline
Dziwna rasa, mimo wszystko. Niby takie bezbronne te maleństwa... ale wystarczy dobry gracz i może z nich sporo wycisnąć. Ale to wszystko czasochłonne i zazwyczaj zabraknie czasu. A szkoda, bo jakiś tam potencjał w tej rasie mimo wszystko drzemie.
Offline
Zbanowany
Nie ma filozofii - prawie wszystkie jednostki słabe, lub bardzo słabe. Kiedyś ta śmieszna rasa postanowiła mnie najechać w kampanii, po czym wysłała armię składającą się z... kilku motylków, dwóch jednorożców i jednego bohatera... Ja byłem w stanie wykupić przed misją (zakaz budowania ofc) kilku łuczników, dwóch sorcererów, czterech assassinów, czterech dark riderów i jednego blackguarda. Zaczęło się tym, że dark riderzy zatłukli bez problemu wszystkie motylki, potem zarżnęli bohatera, a kiedy przyszły jednorożce, to cofnęli się pod pozycje assassinó i łuczników... Jednorożce padły i prowincja nadal moja. Straty? 1 dark rider (zabity zresztą przez jednorożca), a jeden assassin miał czerwony pasek, bo dwa koniki akurat jego sobie wzięły na cel... Ocena tej dennej rasy - 1/10.
Offline
nikt nie zauważa siły tej rasy xd. szkoda. w ilości po 20 każdej jednostki strzelającej jest to armia nie do pokonania wręcz. chyba że na dłuższy dystans. i ponadto jednostki poziomu pierwszego w gniazdach przejmuje kopalnie i budynki. a upiorzyca potrafi przerazić armię przeciwnika, w czasie którego trwania smoki baśniowe i wszystkie inne jednostki rozstrzeliwują przeciwnika jak kaczki. ocena 3/10, bo trzeba na nich mieć nerwy i dobrą myszkę.
Offline
Ciekawy jest ten budynek od zwiększania doświadczenia. Na koniec można od razu stopiń " władca" rekrutować. Ale kolejne poziomy robią się drogie. Jednostki mają mało życia, chociaż zebrać dużo duszków ( z łukami). To jeszcze coś można kombinować + jednorożce. Władca Lasu taki sobie, ale bardzo szybko strzela. Ogólnie cienkie miasto.
Offline
Cieńkie miasto, ale ktoś może to wykorzystać i zrobić zasadzkę na armię przeciwnika, ale szansa na jej osiągnięcie jest nikła. Działa tylko na mało doświadczonych graczy. Dlatego też nikt jeszcze nie zna potencjału tych jednostek.
Są one słabe, ale także można z nimi dobrze manewrować, są szybkie i zdecydowana większość lata. Około 80% jednostek to jednostki strzeleckie.
Uważanie ich za kompletną stratę surowców nie jest do końca zgodne z prawdą. Jest to rasa dla doświadczowych graczy WB2. Ale także najtrudniejsza w obsłudze.
Offline
"Rasa dla doświadczonych", której niektóre jednostki idą na 1 (jeden) cios od 1 lvl bohatera - jest to wyjątkowo żałosna rasa, której jedyną normalną (tzn wytrzymującą więcej, niż 3-4 ciosy od byle czego) jednostką jest jednorożec, ale nawet ten konik jest słaby w porównaniu do najzwyklejszej kawalerii.
Offline
Trzeba postawić na szybkich strzelających. Walka wręcz to chyba jednorożce były najlepsze. Z tyłu trzymamy duszki, chochliki i baśniowe smoki. Z przodu jednorożce, parę gałęziaków z wysokim poziomem doświadczenia. Zastanawiam się nad postawieniem jako zasłonę budowniczych ( są dość twardzi).
Ataki typu "hit & run" innego zastosowania nie widzę. Tylko wtedy coś ugramy. Trzeba mieć dużą wprawę tą rasą i w ogóle w grze, żeby dobrze kontrolować pole bitwy ( czas rzeczywisty jest utrudnieniem).
Offline
Mi jakoś istotami lasu szło niedawno nieźle. Jeśli chodzi o rozbudowę, to w Istocie Lasu stosuję taktykę wieżyczek. Za każdego zabitego daje trochę kryształu potrzebnego do rozbudowy. Co do jednostek, to są może i słabe ale szybkie. Tytan jest słaby ponieważ posiada obrażenia kłute ( u mnie ), więc na budynki za dobry nie jest. JEDNAK, nadrabia to w walce z innymi jednostkami, a nawet tytanami. Jest szybki, co można wykorzystać w walce z innymi tytanami. Bohater posiada może i słabe obrażenia, ale w magii jest niezastąpiony. Rozbudowa może i słaba, ale grając Istotami lasu rozbudowuje się w dwóch kwaterach głównych. Moja ocena : 7 ( a może i nawet 8 ! ) /10.
Offline