Plusem tytana jest jego szybkość ostrzału. Zasypanie wroga strzałami z pomocą duszków, chochlików i baśniowych smoków może być kluczem do zwycięstwa.
Offline
Najlepiej jest zagrać prostym kombosem na początku tylko gałęziaki i smoczki potem dodawać exp do jednostek i powoli dorzucać jednorożce, choć wróg będzie silniejszy to twoja siła będzie o wiele większa niż tych dziecinek. Istoty lasu nadają się tylko do mass atak tj po 60 jednostek minimalnie w każdym ataku. Ich niskie koszty, szybki atak i krótki czas budowy zdecydowanie zwiększają zalety tej rasy. Należy napomknąć też o największych dochodzie Upiorzyce lewitują więc mogą niespodziewanie przejąc kopalnie wroga, dochód na poziomie 4 daje taki sam efekt jak wsadzenie 8 robotników do kopalni! Bohaterem domyślnym baśniowych istot powinien być iluzjonista. Zamienia własne jednostki w silne stworzonka a przeciwników w zwierzęta. Czyż nie pasuje to idealnie do tej rasy? Uzdrawiacz dobra uleczy jednostki ale od tego mamy jednorogi... Rasa ma super zalety a wad stosunkowo mało.
Offline
Ja od pół roku nie grałem w te gre, ale dobrze pamiętam jak grałem istotami. Opierałem się na wieżach, zawsze obstawiałem je jakimiś słbiakami w środku. Tak naprawdę rozwijałem się dzięki atakom przeciwnika, walczyłem pod swoimi wieżami. Najlepszą jednostką dla mojej taktyki jest ten mały motylek z twierdzy 2 poziomu. Grałem przeciw demonom i innym na poziomie władcy wojny i wygywałem, nawet tytana nie robiłem
Ostatnio edytowany przez Koziorec (2010-04-14 18:11:04)
Offline
Dla jednych rasa najgorsza dla drugich grywalna a jeszcze innych dobra (ale nie najlepsza). Tu liczy się taktyka w prowadzeniu tej rasy. Bez taktyki ani rusz. Słaba piechota oraz pozostałe jednostki które są budowane w jednym budynku. Wieże mogą zamieniać wrogów w kryształy co znacznie pomoże nam w rozbudowie bazy (najlepiej mieć od groma takich wież). Jak tu inni powiedzieli istnieje tam taki budynek dodający PD dla jednostek. owszem jest to bardzo przydatna rzecz lecz długo się tak kupują ulepszenia. Ogólnie rasa nie jest zła ale tez nie jest dobra. Dobry gracz będzie umiał prowadzić tą rasę na podboje (co jest trudne).
Offline
Istoty Lasu to doprawdy dość żałosna rasa.Mało wytrzymałe jednostki (jedyna całkiem silna to jednorożec,ale nawet ona działa dobrze tylko w dużej ilości),słabe wieże,rekrutacja jednostek w głównym budynku.To wszystko składa się na jeden wielki minus,aczkolwiek należy też zauważyć jako taką oryginalność Fey.Ulepszenia doświadczenia,jednostek i kopalń są bardzo pomocne,ale by je osiągnąć potrzebujemy dość dużo czasu.Należy też zauważyć,że budynki Istot Lasu są w większości małe,tak więc do rozbudowy ich ,,miasta" nie potrzebujemy 1/3 mapy (jak w przypadku ludzi).Osobiście moja ocena tej rasy to 3.5/10.
Offline
Mogę się z tobą zgodzić. Jednostki budujemy w budynku głównym, więc potrzebujemy ich kilka do tego każdy trzeba ulepszać. Drogie i czasochłonne.
Offline
Mi się dobrze gra istotami lasu . Jedyne czego w nich nie lubię, to generał . wystarczy pobudować dużo wież . Za zabicie z wieży dostaje sie 100 kryształów . A istoty lasu potrzebują ich dużo . A tytan moim zdaniem najlepszy .
Offline
Według mnie istoty lasu są bardzo słabe, ponieważ nie lubię się bawić małymi stworzonkami. Wolę konkrety. Ale oczywiście nie są najgorszą rasą, bo najgorszą są krasnoludy.
Offline
a ja chwale sobie feya.. (do polskiej nazwy jakoś nie mogę przywyknąć) zgadza się, że na początku są do niczego, ale jak sie wie co z nimi zrobić to i demon galotami trzesie
basniowe smoczki juz od drugiego poziomu - lata i strzela - czyli poza zasięgiem przeciętnej początkowej armii
kolejny plus - szybkość, pojawiło sie wyzej określenie hit&run - i tak właśnie wygląda początek rozgrywki
a największe ich osiągnięcie to ulepszenia: lore - doświadczenie skacze - uparliście sie na 100pd, wystarczy 40 i wydajność jednostek rośnie diametralnie - 80pd można robić przy dłuższej rozgrywce.. pozatym normalne ulepszenia - speed, armor i range dla dystansów.. no bajka
ps. gałęziaki owszem, są do niczego, ale fey (przynajmniej ja tak uważam) powinien być iluzjonistą i przetwarzać sprigganów w coś mocnego.. (driada, reaver, dwarf lord, minotaur shaman, white/red mage, etc.) - ale to offtopic
Offline
Dobra rasa, ale potrzebuje trochę czasu by wejść na pełne obroty, bo pozwolić im opracować te wszystkie ulepszenia doświadczenia jest równe walce z szybko produkującymi się elitarnymi jednostkami. Może nie są silni fizycznie, ale nabierają trochę więcej siły i masy z poziomami. Wrażliwi na rushe, czyli szybkie ataki. Można chyba nabudować parę wież, nawpychać do nich sylfów i za zabite jednostki dostać kryształ. Gałęziaki są ok, ich budowniczy jest klocowaty ale całkiem krzepki i musiałbym kiedyś spróbować spamować Dębiakami.
Offline
Uwielbiam grać Istotą lasu, jest bardzo plastyczna. Z łatwością odpiera napór szkieletów w początkowej fazie gry co nie każdej rasie się udaje(barbarzyńca, człowiek, leśny elf...). Mobilność armii jest porażająca, zablokowanie budowy gniazd zbytnio nie odczujemy a nawet będziemy mieć w tym przewagę, chochliki mogą atakować ogniem lub magią w zależności od potrzeb. Siedliska mieszczą się głównie w budynku bazy co zmniejsza zapotrzebowanie na teren(dobre to na S-ki).
A do tego sylfy i upiorzyce potrafią lewitować, zawsze chodziło mi po głowie żeby potajemnie je produkować i gromadzić nad wodą jako element zaskoczenia, bo kto sprawdza takie tereny?
Offline
Fey, rasa jak z bajki. Ich wadą jest rekrutacja jednostek w bazie mówicie, ale główny koszt bazy to kryształy i tu patrz wieże. Generał posiadający świetną umiejętność jako wsparcie oddziału. Bardzo szybka armia tak ataku poruszaniu się, oraz co warto zauważyć w szybkości rekrutacji. Rozmiar budynków. Pixie i ich możliwość zmiany typu obrażeń. A co do ich małej żywotności chiałbym zauważyć, że ich dęboludy to budowniczy i piechota, a oni już są w miare wytrzymali więc tą wadę mamy też odchaczoną. Są na tyle szybkie iż ,co warte podkreślenia, są w stanie z łatwością otoczyć wrogiego bohatera odcinając mu drogę ucieczki.Nec plures contra Hercules. Ponadto jako jedyni mają jednostki lewitujące. No i są niezwykle klimatycznie stworzoną rasą. A ponadto te boskie ulepszenia.
Offline