Na pewno ważna jest szybkość - żeby sprawnie się poruszać po polu bitwy, przejęcie (choć to ostatnie jest dyskusyjne, tę zdolność można łatwo poprawić artefaktami, no i sam bohater szybko przejmuje), z pewnością jest oprócz tego jeszcze kilka zdolności. Ja tylko podałem przykładowe, choć mógłbym napisać więcej. Uzupełnijmy razem tę listę.
Offline
Uff nareszcie. Trudno było się przepchać do tego tematu Te tłumy do pisania postów... Ok a teraz na temat. Myślę że napewno jest to wyżej wymieniona szybkość ale i zdrowie żeby bohater nie padł gdy przypadkiem o nim zapomnimy (oj zdarzało się hehe...) No i wiadomo trening przyda się każdemu. Zapomniałem jeszcze o handlu "Codziennie... niskie ceny !!!"
Offline
Hmm. Napewno szybkość - to się przydaje zawsze. Życie w sumie też. Co do handlu to nie wiem. Dużo zależy od specjalności którą mamy. No bo mag potrzebuje magii/inteligencjii. Woj siły. Dobre też jest przejęcie. Trening wiadomo po co
Offline
Zbanowany
Podstawowe umiejetnosci: handel - bez tego nie ma gry
Offline
Można powiedzieć, że wszystkie zdolności są w mniejszym lub większym stopniu przydatne.
Szybkość, by bohater nie wlókł się jak żółw. Ona też wpływa na szybkość zadawanych ciosów.
Siła w końcu jakoś te ciosy zadawać trzeba.
Bodajże chyba Zdrowie było, wiadomo za co odpowiada.
Handel który zmniejsza koszty jednostek i budynków. Nie zwiększał też aby dochodów z kopalń?
Trening pozwala na szkolenie silniejszych jednostek. Jest wyjątkowo mocno rozwinięty u Istot Lasu (budynek Krąg Cudów o ile dobrze pamiętam)
Offline
Zbanowany
Moge cie pokonac bohaterem z samym skillem handlu. No chyba ze masz jakiegos woja ktory zaraz mi wbije w baze i wszystko wybije, ale po 3 minutach gry juz bys nawet sie nie zblizyl do mojej bazy
Offline
Myślę, że najbardziej przydatny, a za razem globalny jest handel. Mając takie zdanie, podbijam post kolegi u góry, więc nie będę się bardziej rozpisywał
Offline
Według mnie wszystko zależy od taktyki jaką stosujesz u swojego bohatera.
Gra bohatera, który będzie się krył w bazie to oczywiście : handel (większe przychody oraz tańsze budowle), trening (chyba nie muszę opisywać?), przejmowanie (szybkie wejście i kopalnie nasze).
Dla maga to oczywiście : magia, zdrowie no i ulepszać w czary, trochę szybkości, atak...mag lodu na daleki i nie potrzebuje ataku.
Wojownik : siła, zdrowie, szybkość, dowodzenie i jesteś dobry.
Nie sprawdzałem innych kombinacji więc się więcej nie wypowiem.
Ostatnio edytowany przez szkeleton (2011-05-01 21:00:15)
Offline
Szybkość i Odporność (jak chcesz grać ze mną przez neta to na pewno to 2 )
Offline
widze ze ja gram zupelnie inaczej niz przedmowcy
tak wychwalana przez was szybkosc moze jest bardzo przydatna w przypadku bohatera samotnie dzialajacego. ja grajac magami zawsze wedruje z jednostkami a zbyt szybki bohater je wyprzedza rozciagajac caly oddzial i tym samym psujac jego wartosc bojowa. mi zawsze wystarczylo te 20-25 szybkosci.
zdecydowanie najwazniejsza dla mnie zawsze byla magia. jest tyle przydatnych czarow, ze po prostu szkoda byloby z nich nie korzystac pelnymi garsciami. magia zwieksza ilosc mana co daje mozliwosc przyzwania wiekszej ilosci jednostek na poczatku, ale rowniez zwieksza jej regeneracje oraz skutecznosc zaklec. malo ktora statystyka ma tak rozlegly wplyw na bohatera.
trening ze wzgledu na expienie i pkty zdolnosci, w grze nie jest az tak przydatny. chociaz moze teraz troche go nie doceniam bo gram wlasnie demonem przyzywaczem i nawet nie brudze sobie rak tworzeniem jednostek - po prostu je przyzywalem, a tam exp jest zalezny od zaklecia i poziomu opanowanie danej sfery magii, wiec trening byl bezuzyteczny.
z perspektywy dowodzenia wojskiem nie wyobrazam sobie miec dowodzenia i morale ponizej poziomu 25-30. po magii zdecydowanie najbardziej przydatne umiejetnosci w grze moim zdaniem. dowodzenie przede wszystkim ze wzgledu na jego zasieg, bo to ma wplyw zarowno na morale, przejecie jak i magie! morale z kolei daja swietne premie, przede wszystkim do szybkosci jednostek.
dalej mamy handel i wlasnie trening. reszta umiejetnosci dotyczy glownie samego bohatera i nie ma wiekszego wplywu na inne jednostki, wiec nie jest az tak przydatna. nie inwestuje nigdy zbyt wiele w walke, zdrowie, szybkosc i odpornosc. moj bohater jest slaby 1 vs 1, ale zawsze chodzi z wojskami wiec glownym jego zadaniem jest je wzmacniac, a nie samemu byc silnym.
dla mnie to sie przedstawia tak:
1.magia
2.dowodzenie/morale
3.handel/trening
4.szybkosc/odpornosc/przejecie
5.walka/zdrowie
troche nietypowo ale zawsze skutkowalo
Ostatnio edytowany przez bastillon (2011-08-27 14:32:26)
Offline
Dla mnie najprzydatniejsz jest odporność bo nawet jeśli bohater jest słaby ale ma dużą odporność to trudno go zabić a po za tym walka bo zwiększa się obrażenia i lepiej unika ciosów
Offline
Walka i wytrzymałość na równi z odpornością , może być wolny ale jak ma to przysłowiowe kopnięcie to... apokalipsa na życzenie
Offline