Dla przykładu:
Minotaur będzie doskonałym wojownikiem lub barbarzyńcą ze względu na swoją siłę. Czy jednak będzie lepszy czysty wojownik czy barbarzyńca?
Oprócz tego możecie dyskutować na temat innych ras.
Offline
Ja od siebie każdemu demonowi mogę polecić Przyzywacza a Niumarłemu - Nekromante. Gram zazwyczaj takimi bohaterami i się opłaca. Wsparcię w postaci kwazytów/zombi które można władować do kopalni jest nieocenione, nie mówiąc już o armii demonów czy darmowych szkieletach
Offline
Zbanowany
Czlowiek>zwiadowca
Plusy:
-Bardzo tanie jednostki
-Dobre wsparcie morale podczas walki
-Od poziomu 20 niepokonany w 1v1 dla innych bohaterow
-Bardzo tanie budynki
-Szybki
-Szybkie przejmowanie budynkow
-Trudny do zbicia
-Lekkie czary wspomagajace (magiczny kostur,magiczna jagoda,duszek,spetanie)
Najlepsze.
SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Offline
Ogólnie dam tak że rasom silniejszym bez wątpienia klasy walczące (rycerz śmierci , barbarzyńca , słabszym zaś magów o
Offline
Nieumarły = nekromanta (dla tych, którzy nie chcą brudzić sobie rąk i wysyłają przyzwane wojsko) i mag lodu (dla, tych którzy chcą wziąść sprawy z swoje ręce).
Minotaur = barbarzyńca bez dwóch zdań. Silny atak i dużo zdrowia
Człowiek = zwiadowca. Szybki i ma wszystko tanie.
Istota lasu = mag (i tu wszystko zależy od nas samych).
Krasnolud/Mroczny Krasnolud = wojownik/mistrz runów. Obydwie klasy są dobre. Wojownik duża odporności i zdrowie, mistrz runów dobry do rozwalania budynków.
Reszty nie sprawdzałem (nie pamiętam) więc się nie wypowiem.
Offline
czlowiek - druid (kawaleria ma stanowic trzon naszej armii wiec warto miec ja tanio)
krasnolud i jego mroczny brat - runemaster
barbarzynca - zwiadowca (jednostki latajace tworza sie 2x szybciej, w tym smoki i chyba rowniez ich tytan), ewentualnie druid (kawaleria za pol ceny, wszechstronne czary)
minotaur - szaman jest potezny, dobry jest tez barbarzynca ze wzgledu na jedzenie zwierzat
ork - szaman
w.elf - archimag (wszechstronny) lub paladyn (podwojna regeneracja mana + 2 mistrzostwa w magii!)
l.elf - iluzjonista (druid ma tania kawalerie i treanty, ale iluzjonista ma mutacje i podobno bardzo dobra transformacje)
m.elf - nekromanta
nieumarly - nekromanta
demon - bez dwoch zdan przyzywacz z armia sukkubusow i nieograniczonym zapasem mana
fey - archimag, ewentualnie healer (bardzo tanie statystyki inteligencji i charyzmy+ wiele przydatnych czarow)
Offline
Pozwolę sobie zapytać w tym wątku: czy Istota lasu - Bard jest dobrym pomysłem??
Offline
moim zdaniem bard marnuje wszechstronnosc Fey'ow. przy takich wzmocnieniach magii i zroznicowanych jednostkach nalezaloby zainwestowac w magie, a bard takich udogodnien nie dodaje. nie jest to na pewno zly wybor, ale mag jest raczej lepszy. wada barda jest taka ze nie ma zadnych umiejetnosci specjalnych, zadnych w stylu jednostki za polowe ceny, zadnych premii do magii itp. a to sa najlepsze umiejetnosci w grze.
Offline
Zdecydowanie mag bo magia to najmocniejsza broń istot zatem , ja stawiam na maga nie barda
Offline
ja powiem tak:
ludzie-zwiadowca
minotaur-barbarzyńca lub zabójca
ork-szaman
nieumarły-nekromanta
istota lasu-magowie wszyscy
demon-rycerz śmierci zdecydowanie najlepszy dla mnie
Offline
Ja osobiście zawsze preferowałam klasy walczące and potwierdzam , rycerz śmierci już ogólnikowo najlepsza dla mrrrocznych ;p
Offline