Jestem ciekaw co sądzicie na temat tych szkół magii. Obie są ciekawe, niszczycielskie i niebezpieczne. Jednostki niektórych ras prezentują niektóre zaklęcia związane z tymi szkołami (choćby mistyk Wys. Elfów z kręgiem lodu). Co polecacie, co jest wg was lepsze?
Offline
Zbanowany
Ogien jako ofensywny, lod jako defensywny, proste. Oczywiscie armagedonem wlecisz w baze 1spell i nie widzisz bazy. Lol.
Offline
Zdecydowanie szkoła ognia.Zaklęcia typowo ofensywne
Lodu ? Nie jakoś do tego nie mam przekonania.Magia ognia bardziej mi pasuje
Offline
Obie szkoły są bardzo podobne, (krąg ognia - lodowy krąg, armagedon - lodowa burza, ognista dłoń - lodowa dłoń) - praktycznie identyczne zaklęcia zadające obrażenia.
Czary piromancji dają duże "dopaki" dla jednostek odporność na ogień, ognisty oddech, berserker bardzo ciekawa kombinacja. Czary lodu bardziej są nastawione na kombinacje zamrożenia z lodową krą (atak na dystans) mój bohater jest w stanie pokonać każdego tytana w pojedynku 1v1 w ten sposób.
Pomimo ze nie posiadam skończonego (50lvl) piromanty bardziej się do niego skłaniam ze względu na bardzo przydatne wypalenie(leczy 200hp za 8 many) "dopaki" i dodatkowy czar słup ognia (przydatny w pojedynkach z bohaterami).
Offline
Jak powiedzieli poprzednicy ogień ofensywa, lód defensywa. Jednak...piromanta zabija w 3 sekundy, a ginie w 2. Natomiast mag lodu zabija w 10, a ginie w 30. Może i wolniej, ale jest bezpieczniej i może spokojnie na "luzie" atakować każdego. Piromantą trzeba znacznie uważać by nie oberwać bo inaczej koniec.
Ja osobiście preferuję magię logu. Bardziej efektywna, a w dodatku nekromanta może opanować lód, a nie ogień.
PS. Co do waszych komentarzy na temat piromanty, o którym napisałem. Ja mam takie zdanie, wy macie inne. Dziękuję.
Offline
szkeleton napisał:
Jednak...piromanta zabija w 3 sekundy, a ginie w 2. Natomiast mag lodu zabija w 10, a ginie w 30.
Przypuszczam że to tylko przenośnia ale wg mnie kompletnie bezpodstawna. Próbowałem to jakoś logicznie sobie rozwiązać i wychodzi że albo grałeś po 3 walki tymi bohaterami albo wcale.
Co do żywotności:
-pancerz mag lodu korzysta z lodowej zbroi (+4) piromanta z zbroi(+3) i tak nie ma różnicy ponieważ obaj idą w inteligencję a co za tym idzie dostają odporność i mają sami z siebie pancerze na 5 i więcej.
-piromanta posiada wypalenie i leczy się a mag lodu nie ma nic
Co do "zabijania" to jedyna różnica to to że piromanta posiada słup ognia (480 fire dmg na 3 polach zasięgu fajna sprawa przy pojedynkach)
Offline
Przypuszczam że to tylko przenośnia ale wg mnie kompletnie bezpodstawna. Próbowałem to jakoś logicznie sobie rozwiązać i wychodzi że albo grałeś po 3 walki tymi bohaterami albo wcale.
Dla twojej wiadomości to moje zdanie, grałem piromantą i magiem lodu taką samą ilość czasu i stwierdzam, że piromanta jest gorszy. Każdy ma swoje zdanie, nie musisz się ze mną zgadzać.
Offline
Zgadzam się ze szkeletonem. Ja również preferuję maga lodu, ponieważ jest on wytrzymalszy i ta cecha głównie do mnie przemówiła. Ma również świetne animacje. Co do maga ognia, to jest on potężny, ale zbyt szybko ginie.
Offline