Pisałem w innym temacie:
Koragg napisał:
Nieumarli - szkielet jaki jest każdy widzi. Teoretycznie nic wspaniałego, ale jest odporny na obrażenia kłute i śmiertelnie niebezpieczny dla łuczników i wież Ludzi. Jest najważniejszą jednostką Nieumarłych, bo na jego podstawie powstają dalsze jednostki, co oznacza że armia Nieumarłych w zasadzie nie potrzebuje czasu na powstanie, za to potrzebuje dużo metalu i kryształów. Pierwsze ulepszenie - Wight - jest w swoim czasie powstania najlepszą piechotą, żadna inna nie jest im w stanie dorównać. Alternatywa to Upiór, który jest cenny, bo atakuje zimnem i jest w stanie atakować lataczy, a sam unosi się nad ziemią i jest przez to dość szybki. Dalsze ulepszenie Upiora to Cień - niezwykle groźny, bo zabijając wysysa całe PD z wroga, przez co zabijając jedną silną jednostkę (wystarczy, że zada jej ostatni cios) jest w stanie zdziałać niesamowicie dużo, nawet zabić w pojedynkę bohatera! W nocy dostaje też bonus do ataku. Z kolei ulepszenie Wighta to Slayer - potężny piechociarz, który w swoim czasie - tak, jest najlepszą piechotą. Jest trochę ociężały, ale silny w obronie i bardzo dobry w ataku. Alternatywne ul. Wighta to Lisz, który jest znakomitą jednostką na budynki (ogień zadaje budynkom duże obrażenia), oraz jednym z lepszych strzelców. Zaś ostatnie ulepszenie Slayera - to Rycerz Zagłady. Najlepsza piechota w grze ma się rozumieć. Nie dość, że zadaje potworne obrażenia, to nie jest na nic podatny i ma znakomitą obronę. Jest powolny, ale atakuje jednostki latające. Ogólna ocena? 10/10, jedyna wada to cena jednostek. Warto też dodać, że choć Nieumarli nie regenerują się w dzień, to w nocy regenerują się z podwójną szybkością.
Teraz Wasze opinie
Offline
mają dobre, odporne smoki i najlepszą jednostkę 1lvla. Generał który wzywa nietoperzy. Dobrymi jednostkami są Rycerze Championi ( ci złoci ), lisze z tym swoim "ogniem" do nekro dużo nie mam, ale daje 8/10
Offline
System ulepszania jednostek jest najlepszy u nieumarłych. można je ulepszyć w każdej chwili posiadając tylko odpowiednie budynki i odpowiednią ilość surowców. nieumarłymi dosyć przyjemnie się wyrusza na boje.
Ponadto nagrobki, dodatkowe miejsca szkolenia szkieletów, które ostatnie mogą być zamienione na szkielety.
Ostatnio edytowany przez Cohen (2009-08-27 08:14:58)
Offline
Jak dla mnie najlepsza ze wszystkich ras.Jesli jeszcze posiadamy bohatera pod nekro to już całkiem wymiot.
Szybko dochodzimy do kuźni,klatki,biblioteki i już mamy całkiem potężną acz wolną armię.Problemem jedynym jest ilość żelaza, ale początkowo zawsze odklada nam się dość sporo kryształu więc można tworzyć dość szybko dostępne zjawy/duchy. Na same szkeielty piniążków nie wydajemy przecież(heros + nekro + czarny portal i mamy w parę chwil gromadę szkieletów) więc moim zdaniem warto poświęcić troche many na wzmocnienie armi duchami... Gdy dojdziemy do Rycerz Zagłady to już nic nie stanie na drodze(warto zauważyć ze RZ zajmują tylko jedno miejsce w , hmm, "spichlerzu", więc można ich zrobić dużo więcej niż np. ogromnych demonów(4 sloty). Dodatkowo zdechlaki mają dość silne smoczki, ale już sam Bane MNIE przynajmjiej nie zachwyca...
Licze jako uzupelnienie są dosc przydatne( w III czesci mialy dodatkowo animację kośći) a udoskonalenia są też nie takie złe(obrażenia,pancerz i mana).
Offline
Mi się w nich podoba to, że można kupować bohaterowi czary!
Offline
Nieumarli są bardzo silni. Szkielety tanie, można postawić dużo nagrobków, które też mogą produkować szkielety. A w sytuacji ekstremalnej, szybko zmienić nagrobki w szkielety, ulepszyć i do boju. Rycerz Zagłady to potęga, twardy i silny. Lisz też jest skutecznym strzelającym. Osłonić go rycerzami i możemy sobie łatwo poradzić. Tytan fajny, przypadł mi do gustu, jest skuteczny.
Offline
Nieumarli są jedną z moich ulubionych ras. Szkielety można szybko szkolić co przy dużych nakładach w żelazie daje stworzyć silną armie. Zjawy i cienie należą do niezłych jednostek szczególnie wtedy kiedy cień zada ostatni cios jakiejś doświadczonej jednostce(czy bohaterowi). Lisze natomiast również są niezłą jednostką strzelającą(chociaż w zwarciu dość szybko podają). Rycerz Zagłady siła sama w sobie, chociaż mogłaby być szybsza:P...
Offline
Nieumarli są rasą na szybkie wypady. Bohater nekromanta oraz horda szkieletów potrafią z niejednej twierdzy i przeciwników spóścić krew. Mamy tu raczej jednostki walczace wręcz: szkielety, duchy, martwi rycerze, wampir. Z latających smok, nietoperze (nie pamiętam 2 poziomu jednostki latającej). Oraz jedna strzelecka lisz.
Dosyć szybko można odbudować armię nawet w czasie ataku. Co stanowi z nich bardzo trudnych przeciwnikow. Wskazówka: zabić bohatera / nekromantę.
Offline
2 poziom latający to harpia, w sumie u mnie się nawet sprawdza, ostatnio jak walczyłem z ludźmi, okazało się, że są skuteczne ( na generałów magów również).
Szkielety fajne, ciut mało życia, ale można w czasie walki szybko w monstrumy zamienić, które już są niezłe.
Za to lisz to dla mnie wspaniała jednostka, dobre ogniowe obrażenia, z ulepszeniami i w dużej grupie nikt do liszów nie podejdzie. Jako obstawę dajemy rycerzy, którzy zwiążą wroga w walce, a lisze spokojnie strzelają.
Offline
Nieumarli są wręcz świetną rasą na dwa fronty.
Pierwszy front - Silne jednostki uderzające na twój zamek.Rycerze zagłady sobie bez problemu poradzą.
Drugi front - Twój atak na przeciwnika zamek.Starczą lisze, które zadają obrażenia od ognia.
Ostatnio edytowany przez King of Slayer (2009-09-29 19:59:33)
Offline
Nieumarli to słabe istoty. Mają słabych wojowników, chociaż rycerz zagłady jest dobry. Smok słaby i jednostki latające też. Nieumarli są dobrzy, gdy ktoś umie wykorzystać ich liczebność, bo np. mój bohater kontra 10 rycerzy zagłady, 3 rycerzy pogromców, jednego smoka, 4 liczów i ok. 25 skieletów zgromił ich, jak chciał. A wiecie, dlaczego? Bo nie zrobili dobrej taktyki. Jakby się ustawili dobrze, czyli najpierw skielety ochraniają liszów razem z 5 rycerzami zagłady, kolejnych 5 rycerzy zagłady by zaatakowało z innej strony wraz z rycerzami pogromcami i smokiem. Wtedy by było mi trudniej ich pokonać (ale i tak bym sobie poradził ). Raz poszedłem na 2 Grondów i ich pokonałem.
Offline
Są dobrzy ,ale bo transformacji na silniejsze jednostki odczuwam brak surowców, oczywiście mają dobre plusy jak np szybka odbudowa czy fajne ulepszenia, to nie jest zła rasa o ile ktoś ją obcykał dość dobrze 7/10
Offline
Dobra rasa dla początkujących (i dla zaawansowanych). Szybka budowa jednostek oraz ciekawy system ulepszania jednostek a nie kupna nowych (wystarczą odpowiednie budowle oraz surowce). Posiadają wysoką odporność na broń kłutą która jest podstawą w szeregach armii ludzkiej. Jak już ktoś wspomniał posiadają najsilniejszą jednostkę I poziomu - szkielety. Plusem jest to że posiadają najlepszą piechotą zdolną atakować jednostki powietrzne. Regeneracja w nocy x2 daje swoje. Ogólnie dobra rasa która wraz z bohaterem nekromantą daje zabójczą mieszankę.
Offline
Nie zgodzę się z przedmówcą. Uważam, że nieumarli są dobrą rasą, ale tylko w rękach doświadczonego gracza, ponieważ ciężko ogarnąć wszystkie przemiany, aby nie stały się klapami. Jest to mocna rasa, lecz osobiście nie przepadam za graniem nią.
Offline