Zdecydowanie wije. Posiadają dużą odporność (20% redukcji na wszystko, chyba) oraz wytrzymałość. Obrażenia są przyzwoite a w połączeniu z mithnirem bardzo dobre. Szybkość jest mniejsza niż u innych ale daje rade. Jak to ktoś wyżej wspomniał, kilka wijów i baza wroga zniszczona. Ogólnie jestem za nią, lecz do gustu przypadł mi także pegaz, ze względu na swoją szybkość oraz obrażenia. Takie jest moje zdanie, nikt nie musi się ze mną zgadzać.
Offline
Jak już powiedział kolega wyżej wije to najprawdopodobniej najpotężniejsze stworzenia z gniazd drugiego poziomu.Moim zdaniem jednak największe zagrożenie dla maga i jednostek magicznych stanowią harpie,bo przecież czym jest mag bez punktów many?To samo dotyczy też wychwalanych przez większość (i w tym mnie samego) jednorożców,ponieważ jak każdy wie,jednorożec bez umiejętności leczniczych jest do bani.Oczywiście nie da się ukryć,że harpie to jednak jednostki (moim zdaniem) tandetne w walce z bohaterem-wojownikiem,łucznikami i jednostkami latającymi.
Ostatnio edytowany przez Yog (2011-07-21 21:20:12)
Offline
1.Oczywiście wije najlepsze, a z mitrilem to są już bossy. Świetne na walkę z jednostkami wroga.
2.Pegazy, bardzo użyteczne. Zadają obrażenia obuchowe, przez co są dobre na atak na wroga.
3.Gryfy, to samo co wije, tylko, że słabsze.
4.Harpie, to bardzo słabe. Mają tylko 2 zalety: pierwsza to zaklęcie, druga to, że zajmują 1 punkt w armii, a nie 2 jak pozostałe jednostki.
Offline
Najlepszą jednostą, według mnie, jest wij, ponieważ posiada dobre obrażenia oraz może atakować jednostki powietrzne, a także najgroźniej wygląda. Pegaza lubię natomiast tak po prostu, co nie znaczy, że jest on najsilniejszy. Wija nie pobije, ale najgorszy też nie jest.
Offline
Wije mają mocne odporności i są dosyć przydatne, ale zadają kłujące dmg i przez to bywają nieefektywne w czasie szturmu. Gryfy są mocno przypakowane parametralnie, ale nie prezentują żadnych specyficznych zdolności. Pegazy to ciekawe jednostki, ale nieco mniej funkcjonalne wg mnie od dwójki powyżej. Z kolei Harpie tanie, ale liche. Ostatecznie chyba powstrzymuję się z ostatecznym rozstrzygnięciem, ponieważ każda jednostka tego poziomu gniazd posiada swoje zastosowania zależne od sytuacji.
Offline
Harpie mają truciznę i potrafią wysysać manę, co jest dosyć przydatne gdyż magowie będą musieli być może nie w najlepszy sposób użyć swoich czarów inaczej stracą manę. Potrzebują jednak obstawy w postaci czegoś co może atakować powietrze. Cóż, przynajmniej są tańsze.
Wadą wijów i gryfów jest atak kłujący, który nie jest najlepszy przeciw budynkom. Pegazy mogą mieć problemy z wijem czy gryfem, ale szybkie ataki obuchowe wcale nie stawiają ich daleko w tyle i nieco ułatwiają niszczenie wrogiej bazy. Na pewno każdego kiedyś szlag trafił kiedy flota pegazów znienacka zaczęła demolować mu bazę.
Offline