Co sądzicie o tym generale ? Według mnie, jest dobry. Potrafi przyzywać nietoperze i wysysać punkty życia. Bardzo przydatny generał. Każda jednostka - jak to to zawsze jest - ma swoje minusy. Wampir bardzo szybko pada, ale może wywołać niezłe zamieszanie. Nietoperze służą głównie do zwiadu, ale jak się uzbiera 40 to jedna wieżyczka się zawali. Jakie jest wasze zdanie ?
Offline
Jest dobry, co już napisałeś. Ważniejsze zalety wymienione. Raczej nie ma nic więcej do dodania.
Offline
Nawet wytrzymały, ale zbyt wolny i tych obrażeń niby jest dużo , ale nie są zbyt efektywne.
Offline
Akurat szybki to jest dość (16). Przydałoby się jeszcze z 5 (żeby do 40 podstawowych dojechać) punktów dmg i byłby naprawdę niezły . Czasami trudno go utłuc, zwłaszcza, jak się dobierze do ofiary i zacznie wysysać życie. Ale strasznie podatny na obrażenia kłute (czyli m.in. ostrzał łuczników; to chyba pozostałość po skuteczności kołków
). Ogólnie na dystans ma nikłe szanse na przeżycie.
A przyzywanie nietoperzy akurat uważam za niezbyt przydatne.
Offline
Na kompa nietoperze mogą się przydać na odwrócenie uwagi. Wróg ugania się za stworkami, a tu podprowadzę 20 liszy...
Offline
Jak dla mnie te jego skille to pic na wodę . Mało HP i praktycznie nie ma szans w kontakcie ze strzelookami. Nietoperze cienkie są. A regeneracja życia nie zawsze wystarcza. No i te dmg...
Offline
Dla mnie to nie jest wartościowa jednostka, jednak jak będzie ich więcej to można armie nietoperzy zrobić i wieżyczki padają
Można też tą samą armie nietoperzy wysłać z normalną, a wtedy nietoperze odwrócą uwagę wieżyczek i jednostek strzelających, to jest akurat przydatne
Offline
jak dla mnie to cienias. Głupio się go buduje (Jeśli wogóle) a te jego nietoperze to lamusy bo jaki gracz widząc armię nietoperzy (lub tych ognistych) nie naśle na nich łuczników?
Offline
Według mnie wampir stanowi "hańbę" na czele nieumarłych. Słaby oraz szybko pada. Nietoperze służą do zwiadu, jak już ktoś wspomniał. Wyssanie życia prawie nieodczuwalne podczas ataków. Jego szybkość ma małe znaczenie z jego obrażeniami oraz odpornością. Ogólnie generał na minus (według mnie).
Offline
A dla mnie +, generał zwiadodajny i mocny przy odpowiednim użyciu, najlepiej się sprawdza walcząc nie jako przodownik walki ale jako asystent dziesiątkujący wrogów pod osłoną swych monstrów, w pojedynkę słaby i nie równa się innym generałom w pełni on ma jakieś w nocy + do statów? Dawno nim nie grałem i nie pamiętam
Offline
Plusem tego generała jest szybkość poruszania się i możliwość wampiryzmu, natomiast minusem jest brak możliwości ataku jednostek powietrznych, co niwelują chociaż trochę nietoperze.
Offline
Dla mnie bardzo fajny generał, wysysając życie może czasem załatwić więcej jednostek niż inni generałowie, szybciej zdobywając doświadczenie. Leczy swe rany i wychodzi na czysto, walcząc w nocy to czyni cuda. Nietoperze zwiedzają mapę, można też je przywoływać i gromadzić.
Offline
Dobry jest podczas solowych walk z naziemnymi jednostkami, ponieważ wysysa życie. Jego minusem może być też mała wytrzymałość, ale od tego jest właśnie wampiryzm.
Offline