Najlepszą kawalerią są smoczy rycerze, za odporność przed ogniem i możliwość walczenia z latającymi.
Offline
A ja to mam mały dylemacik . Między Smoczym rycerzem a rycerzem seniorem . senior jest o wiele lepszy, ale smoczy atakuje też powietrzne jednostki, a senior tylko naziemne . Ale nie pogardzę jeźdźcem barbarzyńców . Po ulepszeniu (tj. +[chyba] 5 szybkości i walki ) . Jak się całą armią zrobi wjazd na wiochę to ładnie ją rozwali, albo ewentualnie mocno uszkodzi . A jeśli chodzi o najsłabszą to oczywiście jeździec lasu .
Offline
Plusem jeźdźca jest jego wielka szybkość po ulepszeniu i podwyższona walka. Szkoli się ich bardzo szybko. Jak zaatakuje nas naprawdę ogromna armia jeźdźców to za bardzo nie wiadomo co się dzieje. Choć jakościowo są tacy sobie. Wspomniani wcześniej smoczy rycerze i rycerze seniorzy są lepsi - niestety w porównaniu z jeźdźcami czas szkolenia jest już dłuższy.
Offline
Będę upierał się przy swoim: porównywając czas produkcji, wraz z efektywności, i przydatnością w grze na różnych poziomach i zaawansowaniach rozrywki stwierdzam że;
NAMBER ONE: Smoczy rycerze: można używać ich jako głównej jednostki walczącej, są bardzo mobilni, i nie potrzebują za bardzo ochrony innych jednostek. Są tani, i uniwersalni. Szybko się robią.
NUMBER TU: Rycerze Seniorzy: Myślę że jest to najodporniejsza kawaleria w grze. Oni po prostu panują nad ziemią, lecz jest jedno ale: ich koszt, i czas produkcji... Nie mówiąc już o braku atakowania latających, co daje im mocną wadę: w ucieczce przed np. smokiem, w trudnym terenie zginą.
NAMBER FRI: Najemnicy i Jeźdźcy u barbarzyńców: Głównie za szybkość produkcji. Są wg. mnie słabi, i przydatni jedynie na początku gry.
Offline
Najlepsi są oczywiście Rycerze seniorzy. Smoczy Rycerz, chociaż znacznie słabszy, jest za to dużo tańszy i może atakować jednostki latające. Najgorszy to albo Wilczy jeździec albo leśny.
Offline
smoczy rycerze sa zdecydowanie lepsi od najemnikow ze wzgledu na swoja wszechstronnosc, ale najlepsi ? nie sadze. jesli chodzi o walke to nie liczac taniutkich rycerzy ~45-50 zl/met jako czlowiek-druid i wolniej tworzacych sie seniorow, pozostaja jeszcze swietne zmory demona, ktore ulepszone przez przyzywacza-demona maja jakies 70% odpornosci i ok 25 szybkosci. jednak najlepsza kawaleria w grze sa bezapelacyjnie jednorozce. co z tego ze nie atakuja jednostek powietrznych skoro i tak nie wysyla sie jednowymiarowej armii na najazd. stanowia za to jej najlepszy trzon - najlepszy bo regenerujacy sie i wspomagajacy tym leczeniem jeszcze inne jednostki. ja kiedys duzo gralem Fey'em archimagiem i od tamtej pory jakakolwiek mam rase stawiam nacisk na zdobycie taniego leczenia. smoczy rycerze w pozniejszym etapie padaja jak muchy od mocniejszych jednostek, jednorozce wtedy sa o wiele bardziej pozyteczne.
Offline
Jeśli chodzi o siłę i odporność to tutaj wygrywają Ludzie z Rycerzami i Seniorami, ze wszystkimi ulepszeniami są niesamowici. Jedynym problemem jest długość szkolenia, można sobie powyrywać wszystkie włosy z głowy a Senior jeszcze się nie zrobi Dlatego Smoczego Rycerza stawiam na drugim miejscu, bo jest dobry jak na jednostki kawalerii, a cena i czas szkolenia zmienia postać rzeczy. Na trzecim miejscu dałbym zmorę, kilka takich + zaklęcie rumak fantom = win
Offline
Według mnie najlepszą kawalerią są zmory. Natomiast najbardziej uprzykrzają mi życie mroczni jeźdźcy, gdyż lubię wszystko rozwalać swoim bohaterem.
Offline
W starciu 1 vs 1 każdej kawalerii z każdą Rycerz Senior niszczy każdego bezwzględnie, ale
Rycerz Senior - najsilniejszy, każdy rycerz daje +1 do morale, dobry pancerz, dużo hp, ale drogi i wolno się tworzy
Kawalerzysta Szkielet - średnie obrażenia, ale nadrabia to odpornością na pociski, trzeba odblokować
Jeździec - po ulepszeniach bardzo szybki, ale posiada słabiutki pancerz
Wilczy Jeździec - po ulepszeniu najszybsza kawaleria w grze, roznosi zarazę, średni pancerz, dobry to tropienia bohaterów
Smoczy Rycerz - średnie obrażenia, pancerz dobry, jako jedyny może atakować jednostki latające, minusem jest mała ilość HP
Leśny Jeździec - słaby pancerz, słabe obrażenia, chyba najsłabsza kawaleria w grze (?)
Mroczny Jeździec - średnie obrażenia, słaby pancerz, potrójne obrażenia przeciw bohaterom sprawiają, że nie warto w pojedynkę atakować grupy takich jeźdźców
Jednorożec - słaby pancerz, obrażenia średnie, ale za to leczy, jest to raczej kawaleria wspomagająca niż szturmowa
Zmora - pancerz dobry, obrażenia średnie, ale nadrabia je szybkością
Myśliwy Elf - słaby pancerz, małe obrażenia, do tego trzeba odblokować, pojedynczy nic nie zdziała, ale większa ilość może być zabójcza dla niejednego bohatera
Pisałem to w oparciu o doświadczenie i poradnik zamieszczony w podfolderze(Documentation) w folderze z grą
Ostatnio edytowany przez Gandalf Biały (2014-01-03 10:57:13)
Offline