Siła to nie wszystko ale gdyby golemy były ciut szybsze i wytrzymalsze cóż to one byłyby u mnie numero uno
Offline
Diabliki zmiotą wszystko W chmarze potrafią zniszczyć silniejszych od siebie, nie mówiąc o szybkich atakach na bazy Sieją spustoszenie i dają duże możliwości taktyczne, ale fakt, że gdyby trochę przyśpieszyć golemy, to byłyby naj W początkowych fazach rozgrywki golemy dają rade, ale potem są za wolne żeby chociaż trochę inne jednostki mogły poczuć ich moc. Przydają się jednak jako żywa tarcza dla maszyn oblężniczych. Barbarzyńcy jednak przydają się też zdecydowanie, szczególnie w wieżach i w wybijaniu diablików , ale jakoś ta rasa mnie ogólnie nigdy nie kręciła
Offline
Najlepsze są diabliki, bo latają i strzelają magią i można je przywołać bohaterem oraz demonami. Dobre są także szkielety przeciwko łucznikom i oczywiście dzięki możliwości przemiany w mocniejszą jednostkę.
Offline
Leśni strażnicy od istot lasu to żenada. Nawet ich budowniczy są od nich lepsi. A najlepszą jednostką pierwszego poziomu są oczywiście diabliki. Z powodu możliwości lotu oraz magicznego strzelania. Minusem jest natomiast ich celność. Na drugim miejscu są szkielety ze swoją odpornością na rany kłute oraz możliwość przekształcenia.
Offline
Siłowo stawiałbym na kamienne golemy, ale przez powolność zakres ich użyteczności się zawęża. Diabliki są świetne na start, ale też kosztują sporo kryształu. Szkielety są fajne przeciw obrażeniom kłutym, są tanie, szybko się produkują i łatwo je ulepszyć. Strażnik lodu po ulepszeniu jest o wiele silniejszy, ale i tak potem będziemy biegać głównie ze smoczą kawalerią. Orki są fajne.
Offline
Nie można zapomnieć także o goblinach, które mimo iż są siłowo słabe, to można ich od groma wytworzyć w krótkim czasie. Ich plusem jest zarażanie.
Offline
Razem z kolegą robiłem różne bitwy jednostek m.in. Ork vs Golem. 10 Orków rozwaliło 10 Golemów (bez żadnych badań obydwie strony), jednak kiedy do gry weszły ulepszenia to golemy były nie do zabicia. U orków właśnie jest ten problem, że nie mają badań które zwiększają pancerz jednostek
Reasumując, jeżeli bierzemy pod uwagę najlepszą jednostkę BEZ badań, to ork wygrywa, ale kiedy już bawimy sie z badaniami to golemy są najlepsze, pancerz 5+ na wszytko i po 50 obrażeń To mówi samo za siebie
Offline
Orki działają szybko i agresywnie, ich siła nie leży w szczególnej jakości, choć ofensywnie niczego im nie brakuje. Ork powinien szybko naciskać na Mrocznego Krasnoluda inaczej potem on zje go żywcem. Zresztą Krasnoludy w ogóle mają bardzo mocne ulepszenia, więc jeśli dasz im wszystko ulepszyć to czekają cię ciężkie czasy.
Offline
Moim zdaniem najlepsze na 1. poziomie są diabliki (strzelająco-latający postrach), strażnicy lodu (mocna piechota) też nie najgorsi. Barbarzyńcy niby coś tam rzucają, ale dosyć nieefektywnie. Zastanawiałbym się ewentualnie jeszcze nad szkieletami (bardzo liczni i mają różne odporności) oraz pikinierami (wbrew pozorom nie są słabi).
Offline
Prawda jest taka, że pikinierzy to bardzo solidne jednostki, wbrew pozorom. Ostatnio grając w WBC1 byli bardzo pożyteczni. Przez połączenie siły i użyteczności wygrywają chyba diabliki, bo przez samą siłę wygrywają golemy, ale diabliki mogą latać wokół nich.
Offline
Solidne i w miarę nie drogie (jak na standardy ludzi). Można nimi zaspamić przeciwnika na początku i wtedy ma poważny problem. Dokładając do nich wsparcie w postaci łuczników możemy wbić do wrogiej bazy bardzo szybko. Golemy przez swój brak mobilności stają się mniej wartościowe, co oczywiście nie umniejsza ich wyśrubowanych statystyk w rubryka ataku i odporności. Diabliki latają, strzelają, a w dodatku dzięki demonom można je mieć za darmo (same z siebie kosztują chyba najwięcej na poziomie pierwszym, no ale za jakością musi iść w parze cena). Porównałbym ich do rusałek z Heroes 3, spełniają zresztą podobną rolę .
Offline