Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum


#1 2014-01-22 21:06:25

 Gandalf Biały

http://i47.tinypic.com/nx5kpu.jpg

Skąd: Śródziemie
Zarejestrowany: 2013-12-22
Posty: 39
Punktów :   
Ulubiona rasa: Ludzie/Rycerze
Najmniej lubiana rasa: Imperium/Orkowie/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Senior
Tytan: Sirian
Profesja: Paladyn

Rycerze i Orkowie

Ten temat to nie jest bitwa ras, ale raczej prośba o pomoc. Pomoc w wyborze rasy. Uwielbiam grać zarówno Rycerzami jak i Orkami. Ale nie wiem na kogo się zdecydować. Doradzicie coś ? Jakieś za i przeciw na temat danych ras ? Którą łatwiej się gra i którą osobiście polecacie ?


"Czarodziej nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, przybywa wtedy kiedy ma na to ochotę."

Offline

 

#2 2014-01-23 10:14:03

 Nessha

Moderator

5754237
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2011-02-09
Posty: 983
Punktów :   
Ulubiona rasa: Gady/Ludzie/Kuce
Najmniej lubiana rasa: Zombie
Jednostka: Piekielny Ogar
Tytan: Los
Profesja: Piroman

Re: Rycerze i Orkowie

Sporo zależy od Twojego stylu walki. Orkowie są raczej rasą nastawioną na szybką ekspansje i by zalać swoimi jednostkami obóz wroga (słabe gobliny, orki czy trolle ale technika podobna do gry Barbarzyńcami), u nich idzie sie w ilość nie jakoś i dodatkowo istnieje fakt iż trzeba mieć dobrą podzielność uwagi, bo nie mogą naprawiać budynkom co jest  pewnym minusem.
Rycerze natomiast, jakby nie szło, są  nacją bardziej wymagającą zarówno pod względem czasu rozwoju jak i zasobów (szczególnie złoto do pewnego ulepszenia, jakie w późniejszym etapie gry może być KLUCZOWE). Po jakimś czasie dopiero ta nacja odkrywa swoje karty ( jak pancerz dla Rycerzy no i oczywiście musimy pamiętać o najlepszym arsenale kawalerii na tle reszty ras).
To tak w skrócie teraz konkrety

Orkowie - Imho dobra rasa na szybki atak (szybka produkcja jednostek ,jakościowo może miernych ale to nie ma znaczenia jak przeciwko kilku giermkom wyślemy 20  goblinów, które nie dość że szybkie to i mają sporą szybkość ataku, szybko sie produkują i jeszcze zarażają chorobą). Inne jednostki to już właściwie  dodatek, a jak szybko sie rozwijasz  zapewniając od razu spory potencjał zasobów (wszystkie pobliskie kopalnie w ciągu kilku minut gry są Twoje), po w pierwszym  kwadransie gry zwycięstwo jest Twoje. Jak mówiłam jedynym minusem jest  brak możliwości naprawiania budynków, co jednak nie ma znaczenia jak jedyne na czym sie skupiać to największa liczba jednostek wyprodukowanych w najkrótszym czasie. W podsumowaniu o orkach - Rasa Agresywna nastawiona na szybkie pokonanie wroga ilością jednostek

Rycerze - Tu już mamy pewne schody GDYŻ : Rycerze dopiero po jakimś czasie i dopiero na pewnym stopniu rozwoju budynku głównego (bodaj 3-4 poziom) mają jednostki silniejsze niż Szermierze czy Giernkowie plus na tym etapie dopiero można mieć istotne ulepszenia do nich (czyli w Pałacu chyba premia w PD za zabicie przeciwnika do 5+), na początku takiego kopa to nie daje, jednak później jak przeciwnik urządza sobie na nas większe wypady, taki mały zastrzyk PD dla bohatera jest jak miód. Dodatkowo pancerz nawet +20 (wiele nie da ale jednostki z pancerzem zwiększonym dwukrotnie obrywają  tyle samo mniej, w zależności od siły ataku). Plus co istotne mamy możliwość wykonywania tzw Zadań (zabij danego potwora dostajesz premie w PD) i dopiero na 3-4 poziomie rasa zaczyna odsłaniać swoje atuty  (kawaleria,Pancerz, silniejsze z czasem jednostki). Tyle że tu wymagane jest MNÓSTWO zasobów początkowych i ta rasa wymaga po prostu czasu nim nabierze siły - W podsumowaniu o Rycerzach - Rasa Defensywna nastawiona na rozwój w celu poprawienia osiągów

To taka mała rozkmina i nie powiem Ci jaką rasą masz koniecznie grać. Zależy to od  Twojego stylu walki - Jak lubisz sie bawić Rycerze, jeżeli wolisz od razu zabić - Orkowie, mam nadzieje że coś doradziłam moim rozmyśleniem


http://steamsignature.com/status/default/76561198108331506.pnghttp://steamsignature.com/AddFriend.png
https://discord.gg/vPAr9ap
Maniaczka i Nerda świata WARFRAME
http://orig14.deviantart.net/8582/f/2015/089/0/f/warframe___frost_by_thegalliumdesigns-d8nqs6y.png

Offline

 

#3 2014-01-23 12:30:15

 Gandalf Biały

http://i47.tinypic.com/nx5kpu.jpg

Skąd: Śródziemie
Zarejestrowany: 2013-12-22
Posty: 39
Punktów :   
Ulubiona rasa: Ludzie/Rycerze
Najmniej lubiana rasa: Imperium/Orkowie/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Senior
Tytan: Sirian
Profesja: Paladyn

Re: Rycerze i Orkowie

Uwielbiam robić masę jednostek i zalewać nimi przeciwnika. To, że Orkowie nie mogą naprawiać budynków to wcale nie jest takie złe, owszem, jest to wada, ale Koboldy szybko budują, więc nim padnie jedna wieża - druga już się buduje. Jedynym mankamentem wydaje mi się to, że u Orków nie można rozwijać handlu jak u Rycerzy.

Z jednej strony uwielbiam zalewać przeciwnika hordami orków, ale z drugiej mam słabość do kawalerii. Na tym polega mój problem - przez to, nie mogę się zdecydować

Bardzo ładnie opisane Właściwie to wszystko co opisałaś wiem z doświadczenia, ale mimo wszystko, po przeczytaniu twojej wypowiedzi zdecyduję się chyba na Orków. Tak czy inaczej, zachowam obu bohaterów.


"Czarodziej nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, przybywa wtedy kiedy ma na to ochotę."

Offline

 

#4 2014-01-23 13:49:20

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Rycerze i Orkowie

Co dają Rycerze to z całą pewnością potężne ulepszenia, szczególnie pancerza. Krucjata jest bardzo potężnym ulepszeniem przeciwko rasom walczącym w stylu hordy, bo mają dużo słabszych jednostek. Rycerze są w stanie na tym żerować zwiększając w ten sposób poziomy swoich jednostek. Czy to mocna rzecz? Cóż, Istoty Lasu po wszystkich ulepszeniach doświadczenia dają popalić, więc u Rycerzy to działa podobnie ale tutaj XP nabywa się przez walkę. Pozwala to zebrać taką średniowieczną chorągwię elitarnych rycerzy, a rycerz senior ich pan feudalny prowadzi do boju. Rycerze bardzo potrzebują 2 lvl Castle, by uzyskać dostęp do szerszej palety budynków i jednostek. Ulepszenia dochodu bardzo ważne, giermków nie będziemy budować wielu bo kosztują złoto, w ogóle szkolenie ich jest dosyć sytuacyjne. Jak już ustawię ekonomię to wyszkolę ich paru dla ochrony przed atakiem z powietrza, potem dojdą mieczyki a jeszcze później archoni. Stajnie na początku pozwolą nam wyszkolić podstawową kawalerię Rycerzy, jest to całkiem solidna jazda i dzięki niej można już coś ugrać.

Orkowie będą na starcie gromić rasy oparte na obrażeniach kłutych bo jedno z ich ulepszeń zwiększa odporność na kłute, stąd możemy naprodukować trochę Orków z mieczami. Wilczy jeźdźcy rozsiewają choroby, ale potrzebowali chyba kamienia a to koliduje z rozbudową siedziby, nie pamiętam już dokładnie. Trolle to absolutne bestie, ogry też. Szamani dostarczają bardzo ważne obrażenia magiczne, bo czasami miażdżenie i siekanie to trochę za mało.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.moomin.pun.pl www.kpswsm.pun.pl www.fairplayy.pun.pl www.se-java.pun.pl www.j23.pun.pl